[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:23

Ik zou 'm er dan uithalen. Zag het op de foto idd al dat het achterkantje goed zichtbaar was. Nu zal ie nog goed en snel dichtgroeien zonder duidelijk litteken achter te laten.

Kwal

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:24

Ik zou hem er ook uit halen... Zeker gezien dat hij gratis was en je hem nog een keer gratis kunt laten zetten :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:54

Alleen bij kraakbeen is het zo dat de huid dichtgroeit, maar kraakbeen niet meer. Ik zou hem persoonlijk dan niet meer aan die kant laten piercen.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:58

Daarom, gelukkig heb je twee oren :D Ik zou het wel nog even melden zodat de leerling-piercer hier de volgende keer op kan letten :j

Of een ringetje in doen als hij genezen is, misschien dat dat minder opvalt?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 23:37

Lous schreef:
Alleen bij kraakbeen is het zo dat de huid dichtgroeit, maar kraakbeen niet meer. Ik zou hem persoonlijk dan niet meer aan die kant laten piercen.

Laat ik nou juist deze kant hebben gekozen omdat ik hem aan de andere kant al had en die wad ontstoken en dichtgegroeid. Aka littekenweefsel...

Daarnaast wil ik aan die kant en tfh dus dat zou to much worden.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 23:38

xDonja schreef:
Daarom, gelukkig heb je twee oren :D Ik zou het wel nog even melden zodat de leerling-piercer hier de volgende keer op kan letten :j

Of een ringetje in doen als hij genezen is, misschien dat dat minder opvalt?

Dat is wel een goede Ja. Ik ga ook even mailen met die vrouw vd shop. Wat zij aanraad

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 23:59

Cindeeh schreef:
Lous schreef:

Laat ik nou juist deze kant hebben gekozen omdat ik hem aan de andere kant al had en die wad ontstoken en dichtgegroeid. Aka littekenweefsel...

Daarnaast wil ik aan die kant en tfh dus dat zou to much worden.

Dan zou ik er nog goed over nadenken... want dat betekend dat als je hem opnieuw laat piercen het gat in je kraakbeen dan groter maakt en het staafje dus nog schever gaat zitten. Of je laat hem zitten of je doet er niks meer in.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:09

Lous schreef:
Dan zou ik er nog goed over nadenken... want dat betekend dat als je hem opnieuw laat piercen het gat in je kraakbeen dan groter maakt en het staafje dus nog schever gaat zitten. Of je laat hem zitten of je doet er niks meer in.

Dat hoeft helemaal niet het geval te zijn. Je vel groeit wel dicht, dus als je 'm opnieuw door een goede piercer laat piercen kan hij 'm vast zo piercen dat hij niet meer scheef zit.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:12

Dat wel,maar wat je zegt inderdaad een goede piercer kan dat opknappen, maar dus geen leerling meer ;)
Dat kost dan helaas wel wat :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:21

Lous schreef:
Dat wel,maar wat je zegt inderdaad een goede piercer kan dat opknappen, maar dus geen leerling meer ;)
Dat kost dan helaas wel wat :)

Voor hoef werk ben ik zeker beid te betalen. Ik zag dit gewoon als n leuke kans en met mn helix ben ik heel blij.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:37

Tuurlijk zou ik ook hebben hoor :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:09

Voor hoef werk = goed werk.

Mn mobiel is verbokt. :+

Oh en beid is bereid. Pff Ik typ steeds slechter. :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:04

Geluk bij een ongeluk kun je het noemen

Ik was mn piercings aan het schoonmaken, en smeerdere klein beetje calendulan zalf of het streepje naast de tragus(waar ze dus mis schoten)

Heel voorzichtig, niet de piercing zelf raken, maar toen ging het dus mis en kiepte het balletje van mn tragus eraf.
Dus toen had ik gelijk iets van, oke dan kan dat ding er ook wel uit, maak hem goed schoon en wacht tot ie dicht groeit.

Haal ik me er toch die achterkant uit, wat een lomp ding, onwijs dik, plat, etc.

Dus ik denk, geen wonder dat je hem ziet(oke en hij is inderdaad iets aan de scheve kant)

Maar ik heb dus net zitten pielen, en er zonder moeite eigenlijk een goed staafje ingedaan, wel even schoongemaakt natuurlijk.

Dus nu zie je het veel minder al *\o/*
Dit is nog een groot staafje, dus als hij eenmaal goed genezen is en er kan een kleinere in, zul je hem nog minder zien, en met n ringetje heb je er helemaal geen last van.

*\o/* Voorlopig hoef ik dus, voor de tragus, niet opnieuw geprikt te worden. :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:57

_Ekenna schreef:
Leuk! Ik hoop dat ie bij jou goed geneest. De surfaces die ik heb gehad waren vreselijk. Het zetten was geen probleem. Was best wel een eitje, maar de genezing.. nu is een surface ook wel anders dan een MD, maar ik had het probleem dat mn haar er achter bleef hangen waardoor ie niet genas. Durfde ook geen langere ketting meer om.. Heb ze er om die reden uit laten halen en wil ook nooit meer een surface, MD of skindiver.

Thanks, ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Het is mijn eerste MD ooit dus ik ga gewoon mijn best doen het goed te verzorgen en voorzichtig zijn, zeker de eerste tijd. Heb uitgebreide uitleg en instructies gehad dus die ga ik uiteraard netjes opvolgen.

Oeh, dat van je haar is een goede, dat zal ik ook maar even vast doen de eerste tijd sws.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:50

Arethe schreef:
savannah030x schreef:
de andere delen nooit gevolgd, maar zag deze voorbij komen!
ik hou ontzettend veel van piercings, heb een tongpiercing en een navelpiercing. beide inmiddels 2 jaar!
wil er nog 1 bij, maar wat..
heb ook een madonnapiercing gehad, na een week eruit gehaald, wat stond het mij verschrikkelijk zeg :P !
kent iemand nog een leuke piercing, liefst niet in t gezicht ? :)
dacht aan de dermal, maar lijkt me zo risicovol.. iemand ervaring mee?

groetjes :wave:

Ik heb 3 dermals op mn borst.
Je hoort er veel verschillende verhalen over qua uitgroeien.
Ik heb er een al jaar of 5 a 6 denk ik. Die zit prima.
lk heb daar laatst 2 bij laten zetten en die zijn nog wat gevoelig. Het zetten vond ik alleen niet prettig, echt niet..
Heb redelijk wat piercings maar deze laatste 2 auw... echt auw.

hoi!
sorry voor de late reactie. vriendin heeft pas ook dermals laten zetten zei dat het ook echt auw deed.. oeffh.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:08

Goh ik vond de pijn honderd procent meevallen! Misschien ook afhankelijk van waar hij zit?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:15

bij haar decollete :)
1tje ertussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:24

Cindeeh schreef:

Ik was mn piercings aan het schoonmaken, en smeerdere klein beetje calendulan zalf of het streepje naast de tragus(waar ze dus mis schoten)

Heel voorzichtig, niet de piercing zelf raken, maar toen ging het dus mis en kiepte het balletje van mn tragus eraf.
Dus toen had ik gelijk iets van, oke dan kan dat ding er ook wel uit, maak hem goed schoon en wacht tot ie dicht groeit.

Haal ik me er toch die achterkant uit, wat een lomp ding, onwijs dik, plat, etc.

Dus ik denk, geen wonder dat je hem ziet(oke en hij is inderdaad iets aan de scheve kant)

Maar ik heb dus net zitten pielen, en er zonder moeite eigenlijk een goed staafje ingedaan, wel even schoongemaakt natuurlijk.

Dit is nog een groot staafje, dus als hij eenmaal goed genezen is en er kan een kleinere in, zul je hem nog minder zien, en met n ringetje heb je er helemaal geen last van.

Oei, dan hoop ik voor je dat ie niet gaat ontsteken.... Zo snel wisselen van staafje is echt niet goed. En ook dat grote platte ding kun je normaliter niet zien. Die zit er bij mij ook nog in en je xiet hem niet. Maar goed, ik duim voor je dat het gewoon goed loopt haha :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:34

Bizzybijtje schreef:
Cindeeh schreef:

Oei, dan hoop ik voor je dat ie niet gaat ontsteken.... Zo snel wisselen van staafje is echt niet goed. En ook dat grote platte ding kun je normaliter niet zien. Die zit er bij mij ook nog in en je xiet hem niet. Maar goed, ik duim voor je dat het gewoon goed loopt haha :D

Klopt maar heb alles hygienisch gedaan en netjes en niet teveel gepield en ik heb nu nergens last van nog.
En als ie wel gaat bitchen gaat ie er sws uit.

je ziet het achterkantje nog een klein beetje maar vind het zelf niet meer storend.
misschien dat ik hem uiteindelijk toch wel eruit haal, ik weet het niet haha. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:36

Er pas uit halen als de ontsteking over is is wel slimmer dan hoor, anders groeit het dicht en zit de ontsteking vanbinnen, en dat is toch stukkie lastiger om te behandelen dan wanneer het gewoon open is. Maar laten we duimen dat dat niet aan de orde komt haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:25

Even binnenvallen, het bobbeltje achter mn helix was bijna weg door zeezouten nu is ie ineens helemaal terug en zelfs groter.

Hij is paars van kleur en erg droog (losse velletjes)..

Wat kan ik het beste doen? Blijven zeezouten? Overigens heb ik er een ringetje in.

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:16

zijn er hier mensen met een smiley piercing? ik wil er nu zelf graag 1tje

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:19

Ja, lieveli en nog iemand geloof ik. Staan foto's van in dit topic!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:24

Jennifuur schreef:
Ja, lieveli en nog iemand geloof ik. Staan foto's van in dit topic!

Kana dacht ik ook :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:25

Mn tragus doet t nog steeds goed. geen ontsteking.
Maak hem goed schoon en ook na het douchen goed nagespoeld etc.

Afentoe zit er een korstje, maargoed hij zit er pas 4 dagen in, dus dat is niet gek.