Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Alleen bij kraakbeen is het zo dat de huid dichtgroeit, maar kraakbeen niet meer. Ik zou hem persoonlijk dan niet meer aan die kant laten piercen.
xDonja schreef:Daarom, gelukkig heb je twee orenIk zou het wel nog even melden zodat de leerling-piercer hier de volgende keer op kan letten
Of een ringetje in doen als hij genezen is, misschien dat dat minder opvalt?
Cindeeh schreef:Lous schreef:Alleen bij kraakbeen is het zo dat de huid dichtgroeit, maar kraakbeen niet meer. Ik zou hem persoonlijk dan niet meer aan die kant laten piercen.
Laat ik nou juist deze kant hebben gekozen omdat ik hem aan de andere kant al had en die wad ontstoken en dichtgegroeid. Aka littekenweefsel...
Daarnaast wil ik aan die kant en tfh dus dat zou to much worden.
Lous schreef:Dan zou ik er nog goed over nadenken... want dat betekend dat als je hem opnieuw laat piercen het gat in je kraakbeen dan groter maakt en het staafje dus nog schever gaat zitten. Of je laat hem zitten of je doet er niks meer in.
_Ekenna schreef:Leuk! Ik hoop dat ie bij jou goed geneest. De surfaces die ik heb gehad waren vreselijk. Het zetten was geen probleem. Was best wel een eitje, maar de genezing.. nu is een surface ook wel anders dan een MD, maar ik had het probleem dat mn haar er achter bleef hangen waardoor ie niet genas. Durfde ook geen langere ketting meer om.. Heb ze er om die reden uit laten halen en wil ook nooit meer een surface, MD of skindiver.
Arethe schreef:savannah030x schreef:de andere delen nooit gevolgd, maar zag deze voorbij komen!
ik hou ontzettend veel van piercings, heb een tongpiercing en een navelpiercing. beide inmiddels 2 jaar!
wil er nog 1 bij, maar wat..
heb ook een madonnapiercing gehad, na een week eruit gehaald, wat stond het mij verschrikkelijk zeg!
kent iemand nog een leuke piercing, liefst niet in t gezicht ?
dacht aan de dermal, maar lijkt me zo risicovol.. iemand ervaring mee?
groetjes
Ik heb 3 dermals op mn borst.
Je hoort er veel verschillende verhalen over qua uitgroeien.
Ik heb er een al jaar of 5 a 6 denk ik. Die zit prima.
lk heb daar laatst 2 bij laten zetten en die zijn nog wat gevoelig. Het zetten vond ik alleen niet prettig, echt niet..
Heb redelijk wat piercings maar deze laatste 2 auw... echt auw.
Cindeeh schreef:Geluk bij een ongeluk kun je het noemen
Ik was mn piercings aan het schoonmaken, en smeerdere klein beetje calendulan zalf of het streepje naast de tragus(waar ze dus mis schoten)
Heel voorzichtig, niet de piercing zelf raken, maar toen ging het dus mis en kiepte het balletje van mn tragus eraf.
Dus toen had ik gelijk iets van, oke dan kan dat ding er ook wel uit, maak hem goed schoon en wacht tot ie dicht groeit.
Haal ik me er toch die achterkant uit, wat een lomp ding, onwijs dik, plat, etc.
Dus ik denk, geen wonder dat je hem ziet(oke en hij is inderdaad iets aan de scheve kant)
Maar ik heb dus net zitten pielen, en er zonder moeite eigenlijk een goed staafje ingedaan, wel even schoongemaakt natuurlijk.
Dus nu zie je het veel minder al![]()
Dit is nog een groot staafje, dus als hij eenmaal goed genezen is en er kan een kleinere in, zul je hem nog minder zien, en met n ringetje heb je er helemaal geen last van.
Voorlopig hoef ik dus, voor de tragus, niet opnieuw geprikt te worden.
Bizzybijtje schreef:Cindeeh schreef:Geluk bij een ongeluk kun je het noemen
Ik was mn piercings aan het schoonmaken, en smeerdere klein beetje calendulan zalf of het streepje naast de tragus(waar ze dus mis schoten)
Heel voorzichtig, niet de piercing zelf raken, maar toen ging het dus mis en kiepte het balletje van mn tragus eraf.
Dus toen had ik gelijk iets van, oke dan kan dat ding er ook wel uit, maak hem goed schoon en wacht tot ie dicht groeit.
Haal ik me er toch die achterkant uit, wat een lomp ding, onwijs dik, plat, etc.
Dus ik denk, geen wonder dat je hem ziet(oke en hij is inderdaad iets aan de scheve kant)
Maar ik heb dus net zitten pielen, en er zonder moeite eigenlijk een goed staafje ingedaan, wel even schoongemaakt natuurlijk.
Dus nu zie je het veel minder al![]()
Dit is nog een groot staafje, dus als hij eenmaal goed genezen is en er kan een kleinere in, zul je hem nog minder zien, en met n ringetje heb je er helemaal geen last van.
Voorlopig hoef ik dus, voor de tragus, niet opnieuw geprikt te worden.
Oei, dan hoop ik voor je dat ie niet gaat ontsteken.... Zo snel wisselen van staafje is echt niet goed. En ook dat grote platte ding kun je normaliter niet zien. Die zit er bij mij ook nog in en je xiet hem niet. Maar goed, ik duim voor je dat het gewoon goed loopt haha