Maar ja, ik ga dus ook! ga alleen zaterdag weer naar huis, zondag weer softbal wedstrijd blijf wel de vrijdag slapen want dan hebben we een team teach met alle trainers!
Combat jam sh bam en vive kon geen andere kiezen maar ligt er nu ff aan wanneer ik ga shadowen bij de combat... Welke combat enzo... En of mn schema dan nog klopt
Haha Marina... ben hard aan het trainen om iets fitter op het podium te staan! Mooie motivatie en hopelijk houd ik die ook vol na het kwartaal! Heb al een week helemaal NIKS gesnoept! en elke dag push ups enzo
Jaaa Kim, je was geweldig!! Ik dacht schreeuw je naam nog ff
De jam vond ik trouwens ook heeeul tof. Alleen er was wat gedoe met de technische aspecten, isha's microfoon deed het niet en toen remi's ook niet meer, en toen deden we blok 1 zonder enige cue's en viel de muziek ook nog wel eens uit Maar wel heeel gaaf!
Thnxx... ik stond daar idd en hoorde ineens mn naam... dus ik stak wel mn hand omhoog maar geeeeeen idee waar het vandaan kwam! maar t was zoooooo tof!!! En ook best vaak naast Rach ^^
Ja de jam is tof! Ik had m al een x gedaan... dus wist hem al wel! wel balen van het geluid trouwens!
Had ik wel in de planning, maar was wel aan het dubben ivm rugklachten. Maar…toen kreeg ik een uitnodiging voor een feestje dus LM live moet een jaartje wachten Kimberley, heb je BJ 78 al gedaan? Ik vind hem erg gaaf
Nee ik ook niet hoor. wilde wel maar ik ben gestopt met lesgeven. Fitforfree heeft mijn contract niet verlengd ivm te weinig animo voor de grit. Zijn sowieso veel lessen geschrapt en verplaatst. Maar dat betekent dat ik het dus zelf moet betalen, en daar heb ik niet zo'n trek in, 60 euro
Ja ik kreeg het eerst ook altijd betaald door f4f! Dus dat was wel even balen. Maarja ik ben ook verhuisd deze maand, voor ruim 200 euro aan meubels, dubbele huur, borg.. Dus maar beter dat ik niet ben gegaan.
Ik dans inderdaad! Maar ben niet a ritmisch hoor hahaha. Denk dat je iemand anders voor je hebt. Was erg fanatiek bezig met fitness, maar door ziekte is dat een beetje weggezakt, ben niet aangekomen ofzo maar wat meer vet, minder spieren.. Heb besloten dat ik iets wilde doen wat ik echt leuk vond, dus aangemeld bij de studenten dansvereniging in Nijmegen, bij hiphop gevorderd en nu ben ik ook bij het wedstrijdteam. Dat is echt wel even chill, wat minder aan een eetschema houden en doen wat ik leuk vind
Zertab
Geplaatst: 17-08-20 16:33
Zooo dit is een oud topic... nog meer mensen die lessen van Lessmills volgen?