Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merrylegs schreef:hoe lang blijft je haar weg bij ontharingscrème? Was er maar een middeltje om je haarzakjes permanent te beschadigen zodat ze voor altijd wegblijvenZelfs bij laseren is dat blijkbaar niet het geval
BelleTessa schreef:Gewoon doen!Simone0308 schreef:Ik lees ook al een tijdje mee, geweldig topic! Gewoon geen schaamte en alles kan gevraagd worden, heerlijk!![]()
Tot dusver deed ik ook alles met het scheermes, maar n.a.v. de tips hier heb ik afgelopen maandag de boel eens laten sugerwaxen in de salon. Heb altijd veel last van ingegroeide haren, dus hoop dat dit de oplossing biedt. Vond het van tevoren behoorlijk spannend, maar het viel me alles mee! Is het pijnlijk? Ja, maar de suikerwax plakt alleen aan de haren, niet aan de huid, dus het is denk ik vergelijkbaar met de epilator (alleen dan sneller). Ik ben zeer tevreden over het resultaat en was met 45 minuten klaar (oksels en brazilian).
Stoer hoor! Misschien durf ik zelf ook ooit...ooit..
BelleTessa schreef:Simone0308 schreef:Gewoon doen!Stoer hoor! Misschien durf ik zelf ook ooit...ooit..![]()
Ik zat daar in eerste instantie ook met zweethandjes, maar had een hele aardige meid die me op m'n gemak stelde. Uiteindelijk had ik me veel drukker gemaakt dan nodig was
Kana schreef:Maar als je het hele kopje gewoon recht op je oksel zet en heen en weer gaat is het echt zo gepiept!