Dit zijn 2 van de 5 zwaluwen. Ziet het er zo een beetje goed uit?
Hoort het dat het een beetje, tja, rimpelig is?

Het zijn overigens geen korstjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karlijn1985 schreef:Ayasha schreef:Manlief hier heeft een auto-onderdelen tattoo (is zijn passie en zijn werk) en in de turbo staat als zijnde een serie nummer "1211" wat dus mijn voorletters zijn.
We waren nog geen drie maanden echt samen toen ie dat deed.
Heb je een foto?![]()
M'n vriend wil ook nog steeds een sleeve ofzo met auto onderdelen
blubblabhoi schreef:Mijn tattoo staat nu 3 weken en ziet er nu zo uit:
[ Afbeelding ]
Dit zijn 2 van de 5 zwaluwen. Ziet het er zo een beetje goed uit?
Hoort het dat het een beetje, tja, rimpelig is?![]()
Het zijn overigens geen korstjesBen een echte noob wat betreft tattoo's hihi
nardxash schreef:Is het mogelijk om voor informatie ook naar Amanda te e-mailen of kan het echt alleen als je een tattoo wil laten zetten
Ayasha schreef:Nee heb ik helaas niet. Vrees ook dat manlief 'm me niet gaat laten maken. Maar hij heeft een velg, een radiator en een turbo in een tattoo gestoken zeg maar.![]()
Hij is alleen nog niet zo mooi geschaduwd, daarvoor zou hij eens terug moeten gaan maar dat komt er door tijdgebrek maar niet van.
karlijn1985 schreef:dank je wel voor je antwoord zal zo een mail sturennardxash schreef:Is het mogelijk om voor informatie ook naar Amanda te e-mailen of kan het echt alleen als je een tattoo wil laten zetten
Info kan ook, alleen niet voor een prijsopgave via de mail heb ik begrepen.Ayasha schreef:Nee heb ik helaas niet. Vrees ook dat manlief 'm me niet gaat laten maken. Maar hij heeft een velg, een radiator en een turbo in een tattoo gestoken zeg maar.![]()
Hij is alleen nog niet zo mooi geschaduwd, daarvoor zou hij eens terug moeten gaan maar dat komt er door tijdgebrek maar niet van.
Jammer
Gloa schreef:Gister avond weer 2 uur gezeten, geknipt en geplakt maar de blauwdruk staat erop. Dit is een opzet om de bekijken of alle voetjes en de tekst zo op de juiste plaats staan en ik over een paar dagen nog steeds blij ben als ik dit in de spiegel zie.
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-DLH3MYKQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-F4IRXSQR.jpg
Cyella schreef:Wat zeggen jullie? Zwart omdat je er niet op uitgekeken raakt, of kleur omdat het unieker is?