[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:43

Ziet er leuk uit!

Als ik de industrial neem ga ik dat na de zomer doen

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:42

Whoehoee mijn eerste piercing wissel is een feit. Van banana naar circular barbell :)
Was even zoeken maar blij met de wissel (voor nu)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:47

Altijd gezegd dat ik na die ene Helix er nooit meer een bij wou, want die liep altijd zo vreselijk te bitchen. Maar toch heb ik er weer een helix bij!
Wou er in hetzelfde oor ook een tragus bij, maar dan moet ik eerst een goede koptelefoon hebben, want dan kan ik denk ik voorlopig geen oortjes in voor muziek. :')
Het is de bedoeling dat wanneer hij genezen is er een nieuwe twister in gaat die door beide helixen gaat. :D
Afbeelding

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:53

Mooi!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:56

Iets met verslaving enzo LoesVDB :D Maar wel mooi!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:41

Mooi!
Wanneer is de kans op ontstekingen het grootst? In de eerste week of maakt dat niet uit?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 18:04

Leukk, 2e helix!
Zon spiraal is wel gaaf zeg :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 18:52

Esmee_98 schreef:
Mooi!
Wanneer is de kans op ontstekingen het grootst? In de eerste week of maakt dat niet uit?

Gewoon zolang het nog niet genezen is vermoed ik.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 20:41

Hoihoi!

Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds 3 januari een navelpiercing. Nu is mijn navelpiercing een flinke bitch en is erg gaan ontsteken. Momenteel heb ik de ontsteking aardig onder controle en gaat het weer een stukje beter. Helaas is het onderste diamantje van mijn navelpiercing erg verkleurd en die ziet er niet mooi meer uit. Is er een mogelijkheid om alleen het onderste diamantje te vervangen? Aangezien ik hem nog niet in zijn geheel mag/wil vervangen, vroeg ik mij af of dit een optie is?

Alvast bedankt!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:39

marlies85 schreef:
Iets met verslaving enzo LoesVDB :D Maar wel mooi!

Haha ja. :D
Alleen nu die tweede er in zit begint die eerste ook ineens weer te bitchen en te bloeden. Ik hoop dat dat komt omdat mn oor daar nu gewoon even gevoelig is, want leuk is anders. Morgen zal ik me waarschijnlijk vervloeken wanneer ik wakker word. :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:53

Oh maar dat herken ik wel hoor. Heb ik mjin zinnen gezet op een kraakbeenpiercing, die ik vervolgens laat zetten...de volgende dag het besef waarom ik ook alweer een hekel had aan nieuwe kraakbeenpiercings :')

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:07

chaanttaall schreef:
Hoihoi!

Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds 3 januari een navelpiercing. Nu is mijn navelpiercing een flinke bitch en is erg gaan ontsteken. Momenteel heb ik de ontsteking aardig onder controle en gaat het weer een stukje beter. Helaas is het onderste diamantje van mijn navelpiercing erg verkleurd en die ziet er niet mooi meer uit. Is er een mogelijkheid om alleen het onderste diamantje te vervangen? Aangezien ik hem nog niet in zijn geheel mag/wil vervangen, vroeg ik mij af of dit een optie is?

Alvast bedankt!

Ik zou wachten tot de ontsteking genezen is. Heb het zelf ook gehad en mijn piercing zit erin sinds 4 januari.
Gewoon 1 keer per week en dan 2 weken lang laten weken in een zeezout oplossing en de ontsteking is helemaal weg.
Zelf ben ik nog langs de piercingshop geweest om te vragen of de piercing al mocht vervangen en het mag wel al aangezien het goed genezen was.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:22

Ik zou wachten met het wisselen tot dat ie helemaal genezen is.
Mijne moest gewisseld worden terwijl die ontstoken was omdat ik anders materiaal moest en ik kan je zeggen dat is geen pretje als hij nog ontstoken is..

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:30

Ik wil deze zomer of daarna ivm kans op ontstekingen een nieuwe piercing laten zetten maar ik weet nog niet wat... Ikzat aan een tongpiercing te denken maar is er eeen groot risico dat hij misgeprikt wordt?

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:02

hoihoi,

sorry dat ik het topic zomaar kom binnen vallen,maar ik heb een vraag (:

ik wil graag een wenkbrouwpiercing laten zetten en ik vroeg me af wat jullie daar voor hebben betaald en hoelang duurde het voordat je je eigen sierraad erin mocht doen? (want dit mag net als bij een oorbel niet meteen denk ik )

groetjes Femke

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:46

Tongpiercings geen ervaring mee. Wenkbrauwpiercing duurt 6 tot 8 weken voor hij genezen is als ik me niet vergis, dus tot hij genezen is word er aangeraden om er geen ander sieraad in te doen. Bij mijn piercer kost ie €35,-.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:56

Een beetje piercings bekijkt eerst je tong of je ruimte hebt voor een tongpiercing en om te kijken hoe de aders lopen. Dus de kans dat er misgeprikt gaat worden is maar klein :)

ik heb toen geloof ik €35,- betaald voor mijn werkbrauwpiercing. Zou voor het wisselen altijd de genezingstijd aanhouden :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:58

Esmee_98 schreef:
Na hoe lang is het verantwoord om een korter staafje in te doen? (helix piercing)
De piercer zei dat ik na 4 weken een korter staafje kon nemen maar dat lijkt me een beetje erg snel.. :+

Edit: vorige week woensdag laten zetten

Iemand..? :o

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 00:00

Esmee_98 schreef:
Esmee_98 schreef:
Na hoe lang is het verantwoord om een korter staafje in te doen? (helix piercing)
De piercer zei dat ik na 4 weken een korter staafje kon nemen maar dat lijkt me een beetje erg snel.. :+

Edit: vorige week woensdag laten zetten

Iemand..? :o

Zelf aanvoelen. Als ie niet meer irriteert of pijnlijk is kan je het proberen. Maar 4 weken vind ik persoonlijk ook erg snel, ik kon er pas na 8 maanden een korter staafje in doen, toen was ie eindelijk rustig. :j
4 weken raad ik niet aan. Ik zou 't zeker zo 3 maanden laten en dan verder kijken. Beter iets langer met een lang staafje rondlopen dan dat ie weer gaat irriteren en mijn ervaring is dat dat erg snel gebeurt bij een helix. :')

Mijn 1e helix is gelukkig weer helemaal rustig. Maar mijn nieuwe... ik vervloek mezelf.. Nondeju wat is die vervelend. _O-

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 00:29

Dankjewel voor je reactie! Tot nu toe valt het me heel erg mee, geen pijn meer gehad na het zetten. Ik denk dat ik er sowieso mee wacht tot na de zomervakantie :j

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 10:19

Mag ik me heel brutaal afvragen...

Waarom word er getwijfeld aan oordelen van piercers maar van bokt word het direct aangenomen?
Geen aanval, maar het valt me steeds meer op.

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:43

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 17:44

Het is trouwens de vierde van boven!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:15

Oh die is leuk! Heb helaas geen idee

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:27

Geen idee, die helix op het 7e plaatje is ook wel leuk! Als iemand die vindt hoor ik het ook graag!