Ik heb de pech dat ik dan aan het werk/studeren ben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had eigenlijk wel meer dan één keer kunnen gaan, want nu is het weer heel de week regen regen en nog eens regen
ik wil graag gaan skeeleren (ok skaten, met 4 wielen haha). Gewoon recreatief 2/3x per week een blokje om. 
De mijne blijven niet zo goed zitten helaas. Ik ben maandag 12 km gaan skeeleren maar daarna niet meer, misschien kan ik morgen nog wel een rondje gaan maken
TrIjNiE__ schreef:Ja dat vind ik ook, leuke foto hierboven, jouw beschermers zien er echt goed uitDe mijne blijven niet zo goed zitten helaas. Ik ben maandag 12 km gaan skeeleren maar daarna niet meer, misschien kan ik morgen nog wel een rondje gaan maken
Het zijn rollerblades geworden. Moet alleen nog even een beetje aansterken van een hersenschudding, maar dan kan ik toch echt binnenkort de weg op! Vind 't wel een beetje spannend, merk dat het echt lang geleden is zeg, ik dacht dat doe ik wel weer even
Merk dat ik vroeger een stuk minder bang was om te vallen. Maar heb er zin in! Nog tips misschien? Hoe remmen jullie?
Met dat blokje achterop vond ik niet echt handig, maar misschien is het even een kwestie van oefenen.
Vroeger sprong ik overal op en af tijdens skatekamp, nu zou ik dat echt niet meer durven. En remmen kan ik ook niet goed, vroeger kon ik zo'n kwartslag draaien met 2 benen gelijk maar dat lukt nu ook niet meer, waarschijnlijk omdat ik nie genoeg durf heb om door te draaien