Huertecilla schreef:Raponsje schreef:Wat jij zegt is net als zeggen " mannen hebben liever een brunette hoor" terwijl er miljoenen mannen op blond vallen, miljoenen op roodharige, zwartharige en g zo maar door.
Ik heb een voorkeursmaak voor slanke roodharigen doch de vele andere criteria geven (bijna) altijd een andere dame als uitkomst.
Zo ´slaap´ ik met een brunette en een blondine, beiden ronder dan goed voor henzélf is.
Als gezelschapdame heb ik eigenlijk liever niemand aan de arm want dát geeft een lege arm![]()
De sportiefslankerd voor paard- en andere buitenavonturen is een vacante positie; voor een enigzins rendabele kans van slagen moet ik gaan winkelen in een lijftijdscategorie waar ik me niet comfortabel voel. Het is ronduit zorgelijk hoe het % sportiefslankerds met de leeftijd afneemt. Dat is feitelijk een heel zorgelijk ervaringsgegeven. Een situatie welke geheel anders is dan bij mannen waar er een categorie goed uitziende gerijpte kerels is met een midlife-crisis. Die moéten wel een veel jongere miep uitzoeken want hun eigen leeftijdscategorie is overvol met dames die zelfvol(letterlijk)daan totaal onleuk en hún partner allesverbiedend zijn.
Whahahaa..whoehoe..
Nee, de cijfers zeggen wat anders. Het is inderdaad zorgelijk hoe er steeds meer mensen met echt overgewicht zijn.
Echter....het percentage mannen met overgewicht is hoger dan het percentage vrouwen met overgewicht.
Vrouwen zijn meer met hun gewicht bezig dan mannen.
En het erge daarvan is dat dat voor mannen meteen ook erger is dan voor vrouwen. Bij mannen heeft het vet namelijk de neiging om rond de organen te gaan zitten. Testosteron geeft daarbij ook een verhoogd risico op hart en vaat ziekte.