Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Eerste keer workout 5 van BR zit er opging best redelijk, had het erger verwacht, kon niet alles volhouden, maar het viel me mee
![]()
Zou het vanochten doen maar had me verslapenen was vanmiddag wat eerder klaar op m'n werk, dus gelijk naar huis geraced om nog voor het avondeten te kunnen sporten
Armario schreef:Wat grappig, ik had deze ochtend net hetzelfde voor. Morgen nieuwe poging.
Ik ben deze namiddag eerst 7,5 km gaan hardlopen en heb daarna Cardio 2 gedaan. Aangezien het cardiodag was vandaag, leek het mij dat het niet uitmaakte in welke volgorde ik dit deed. Aangezien Cardio 2 voor mij een 'verplichting' is en hardlopen niet, heb ik toch maar hardlopen als eerste gedaan want anders had ik misschien geen zin meer. Ik merk dat mijn grootste motivatie eigenlijk het programma volgen is. Ik wil geen dag overgeslaan hebben en dit is me tot nu toe gelukt (zit halverwege week 7, dus dag 46 van de 90).
VonDutch schreef:Ik deed toen ik de shred nog deed altijd mn laptop aansluiten op de tv met hdmi kabelHallo iedereen,
Mag ik mee praten? ben gisteren begonnen met Level 1.
Hoe doen jullie dit precies? want als de grond oefeningen kwamen moest ik continue m'n laptop pakken en op de grond zetten om mee te kunnen kijken! of ken je de oefeningen op een gegeven moment uit je hoofd?
Ik moet wel zeggen dat het zweet echt op m'n voorhoofd stond, ga 14 Juli op vakantie dus dan komen die 30 dagen mooi uit
Bhriseis schreef:Je hebt pas een kilo spiermassa bijgekweekt wanneer je 1 jaar intensief krachttraining doet.
Is je eetpatroon goed? Door te veel te eten maar zeker ook door te weinig te eten kan je bijkomen. Verder kan het ook zijn dat je toevallig veel vocht ophoudt, doordat je vb. onregelmatig hebt gegeten, je ongesteld moet worden... etc.
Ies_ schreef:Bedankt, noten lees ik vaker, maar waar moet ik dan bijvoorbeeld aan denken?
KarinvdM schreef:Gewoon een stuk fruit, wat noten, of een keer wat anders zoals dadels of vijgen, lekker variëren. Dat is lekker en gezond.