Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen de zelfontspanner nog nooit gebruikt
Moet ik even in het boekje lezen hoe het moet ........LittleMiss schreef:10 dagen achter elkaar hetzelfde filmpje van level 1 inderdaadMisschien een stomme vraag en wellicht al eerder gesteld maar kan niet zo snel het antwoord terugvinden... Doe je het filmpje in de OP van lvl 1 nu 10 dagen achter elkaar, dus elke dag hetzelfde filmpje? Of staan er ergens meer filmpjes voor lvl 1?

LittleMiss schreef:Misschien een stomme vraag en wellicht al eerder gesteld maar kan niet zo snel het antwoord terugvinden... Doe je het filmpje in de OP van lvl 1 nu 10 dagen achter elkaar, dus elke dag hetzelfde filmpje? Of staan er ergens meer filmpjes voor lvl 1?
Dus beginnen met 10x het filmpje level 1, daarna 10x filmpje level 2 en 10x filmpje level 3. Er zijn dus in totaal 3 filmpjes. 
Aranel schreef:LittleMiss schreef:Misschien een stomme vraag en wellicht al eerder gesteld maar kan niet zo snel het antwoord terugvinden... Doe je het filmpje in de OP van lvl 1 nu 10 dagen achter elkaar, dus elke dag hetzelfde filmpje? Of staan er ergens meer filmpjes voor lvl 1?
Hihi die vraag is echt al tig keer gesteld, ook door mij want ik snapte het ook niet.
Je doet 10 dagen level 1 (dus het eerste filmpje in de openingspost), dan 10 dagen level 2(tweede filmpje) en dan 10 dagen level 3 (derde filmpje).
Ik kijk secreat eater op TLC! Op vrijdagavond is daar altijd 'will my crash diet kill me' op tv, ook leuk
Winged schreef:Raponsje: Youtube is gewoon vrij toegankelijk en de video's zijn geloof ik zelfs door 't bedrijf er zelf opgezet.