Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Er is me inderdaad ook al geadviseerd. Hier komen thuis ook geen mensen meer die verkouden zijn.
En goed eten, genoeg rust nemen en opletten met hygiëne deed ik ook al.. Ga niet meer naar de paarden bv zonder handschoenen aan te doen. Mag geen wondjes krijgen.
En zodra ik naar buiten ga pak ik me al dik in. Heb m'n haar nog, maar gaat nu steeds een muts over. Voor de zekerheid.
Griepprik halen is geen verkeerd idee.
LiVetime schreef:Ben weer terug uit het ziekenhuis.
Zal met positief punt beginnen: Heb veel te heftig gereageerd op de medicatie van de 1e kuur. Verpleegster schrok daarvan. Zo ziek als ik ben geweest mag niet. Dus alle medicatie gaat bijgesteld worden.
Het overgeven, maag compleet van slag, alles onder de blaasjes, pijnlijke slokdarm, mond vol slijm, gehemelte als schuurpapier e.d. wil allemaal zeggen dat mijn slijmvliezen overgevoelig reageren op de medicatie die ik heb gehad.
Negatief dingetje tot dusver: Heb te weinig witte bloedlichaampjes, waardoor ik nu heel vatbaar ben voor griep. Zoals het nu is mag ik niet aan de 2e kuur beginnen.
2e kuur begint over 1,5 week. Dan moet ik aangesterkt zijn en witte bloedlichaampjes moeten dan bijgetrokken zijn. Dag voor de kuur moet ik weer bloed af laten nemen en wil de arts mij zien.
Hij zal dan bepalen of ik aan de volgende kuur mag beginnen en welke nieuwe medicatie ik zal krijgen.
Krijg sws voor de volgende kuren een maagbeschermer.