Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BusyMissy schreef:Ik was maar 3 maanden tussendoor gestopt en moest toen al echt vanaf een stuk lagere training weer opbouwen. Maar ja, heb nu wat eerdere bladzijden van dit topic doorgelezen en ik zie dat ik zeer zeker tot de rollatorgroep behoor (of is er nog iets ouders?)dus dat zal ook wel schelen.
natascha44 schreef:Ja die functie zit er ook op! anders had ik hem niet meegenomen, hoef mijn hartslag niet te weten
Dagmar_1995 schreef:Cchanny, persoonlijk zou ik het niet doen als het niet mag van de dokter. Mag ik vragen wat voor een probleem je hebt? Ik heb een soort extra bot in mijn knieën, waardoor fietsen erg pijnlijk is. Toch gaat het hardlopen w.b knieën wel goed!
Dagmar_1995 schreef:@Cchanny: Vervelend zeg! Bij mij is het niet echt een bot, maar zo noem ik het omdat het wel zo voelt/eruit ziet. Eigenlijk is het botweefsel. Als je het interessant vind: zoek maar eens op de ziekte van osgood-schlatter.
Ik denk dat je via je huisarts ook wel doorverwezen kan worden naar een fysiotherapeut. Die hebben vaak beweeggroepjes waarbij ze gaan kijken wat jij aankan/wilt.