Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:moonfish, ik had ook een rebound probleem met ritalin, werkt een uur en dan moest de volgende pil er al weer in...dat werkt dus niet met een adhd-er...stuiteren gegarandeerd
dus over op concerta en klaar ...
verdere bijwerking had ik niet, of in ieder geval niet problematisch...minder eetlust meer dan welkom hier :p
oeh, ik reageer straks even verder...iets met eten dat niet goed gaat hier...afleiding anyone?
Sonja_vR schreef:verdere reactie , even eerste stukje gequote :
maar de vergelijking met een simpele vrij verkrijgbare pijnstiller en iets wat moet helpen bij een in de hersenen gelegen stofwisselings/(her)opname probleem is een vergelijking die kant nog wal raakt natuurlijk, beide totaal verschillende gebieden waar in het werkt en de risico's van overdosering zijn ook totaal niet vergelijkbaar , de 1 zal het bloed verdunnen en de maag eventueel beschadigen , beide kunnen problemen opleveren, maar dat is toch een heel ander risico dan ene risico dat iets in je hersenen beïnvloed/aangetast word.
Thirteen schreef:Van de arts moest hij juist nog rilatin bijnemen zodat het niet uitgewerkt is het moment hij gaat slapen ...
Tot rust komen, warme melk, ... noem maar op, niets lijkt te helpen ...