Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lammie2701 schreef:hallo,
het enige nadeel vind ik dat ik er zoooo moe door word, maar hoop dat dat op een gegeven moment wel beter gaat worden...
over paarden en je stemming...mijn paard voelt feilloos mijn stemming aan en kan mij echt steunen als ik dat nodig heb (legt dan haar hoofd tegen mij aan of legt haar neus tegen mijn wang aan), ook kan zij mij opbeuren uit een dal (door uit te dagen om te gaan spelen) en laat ze het ook merken als ik beter niet wat kan gaan doen (wil dan niet lopen of doet alles met tegenzin)...kortom jana is zeker weten mijn spiegel
Nynke1 schreef:Oh gelukkig ben ik niet de enige die het niet eng vind/vond! Ik heb ook het gevoel dat wat ik meegemaakt heb niet ernstig genoeg is en praten kan ik heel goed, zo lang het maar niet over mijn problemen/gevoelens gaat. En opkroppen is inderdaad ook niet goed.. Bah zo lastig allemaal.
Menimo: hahageweldig.
Saintelette schreef:Nynke1 schreef:Oh gelukkig ben ik niet de enige die het niet eng vind/vond! Ik heb ook het gevoel dat wat ik meegemaakt heb niet ernstig genoeg is en praten kan ik heel goed, zo lang het maar niet over mijn problemen/gevoelens gaat. En opkroppen is inderdaad ook niet goed.. Bah zo lastig allemaal.
Menimo: hahageweldig.
Oh dat had ik ook zooooo extreem! Mijn vriend, die heeft pas dingen meegemaakt dacht ik dan (opgroeien met twee zieke ouders, overlijden van zn moeder, familieruzies enz)! dat van mij, pfff niet noemenswaardig!
Maar blijkbaar toch noemenswaardig genoeg om me er niet happy bij te voelen
Nynke1 schreef:Dat heb ik dus ook. Allemaal mensen om mij heen met kanker die uitbehandeld zijn en dan denk ik; nou kom ik aan met m'n probleem. Ik heb dus 17 augustus een ongeluk gehad met een paard waarbij we achterover zijn gevallen en ik zeg maar even volledig uit beeld was omdat het paard helemaal bovenop mij lag en niet direct overeind kwam. Rug op drie plekken gebroken, maar kan nog gewoon lopen etc dus ik moet ook gewoon niet klagen want het had zoveel erger gekund. Maar ik zie mezelf dus echt elke avond onder dat paard liggen en dan denk ik; wat als het 10 seconden langer had geduurd, wat als ik 10 cm naar rechts was gevallen en ik wellicht op slag dood was geweest of wel een dwarslaesie gehad.. Dat soort dingen. En het slaat helemaal nergens op want dat is allemaal niet gebeurd en ben er met 3 gebroken rugwervels 'goed' van af gekomen maar toch spookt het iedere dag door m'n hoofd en ik word daar alleen maar jankerig van en dat wil ik helemaal niet.
Saintelette schreef:Nynke1 schreef:Dat heb ik dus ook. Allemaal mensen om mij heen met kanker die uitbehandeld zijn en dan denk ik; nou kom ik aan met m'n probleem. Ik heb dus 17 augustus een ongeluk gehad met een paard waarbij we achterover zijn gevallen en ik zeg maar even volledig uit beeld was omdat het paard helemaal bovenop mij lag en niet direct overeind kwam. Rug op drie plekken gebroken, maar kan nog gewoon lopen etc dus ik moet ook gewoon niet klagen want het had zoveel erger gekund. Maar ik zie mezelf dus echt elke avond onder dat paard liggen en dan denk ik; wat als het 10 seconden langer had geduurd, wat als ik 10 cm naar rechts was gevallen en ik wellicht op slag dood was geweest of wel een dwarslaesie gehad.. Dat soort dingen. En het slaat helemaal nergens op want dat is allemaal niet gebeurd en ben er met 3 gebroken rugwervels 'goed' van af gekomen maar toch spookt het iedere dag door m'n hoofd en ik word daar alleen maar jankerig van en dat wil ik helemaal niet.
Toevallig ben ik ook van mn paard gevallen in 2010, waarna ik rugklachten heb gekregen, maar na 2.5 jaar kunnen ze niks vinden maar ik blijf enorm veel pijn houden![]()
maar wel grappig, die overeenkomsten haha
Nynke1 schreef:Toevallig ben ik ook van mn paard gevallen in 2010, waarna ik rugklachten heb gekregen, maar na 2.5 jaar kunnen ze niks vinden maar ik blijf enorm veel pijn houden![]()
maar wel grappig, die overeenkomsten haha