Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:ze plakken eerst het plaatje op je arm ( als voorbeeld he) dan kan je zelf in de spiegel kijken of je hem daar echt wilt, of de lijntjes goed staan. Dan heb je toch een klein beetje houvast zeg maar. En idd goed rond kijken informeren, werk bekijken van de artiest
Dahlia schreef:Esmeralda schreef:ze plakken eerst het plaatje op je arm ( als voorbeeld he) dan kan je zelf in de spiegel kijken of je hem daar echt wilt, of de lijntjes goed staan. Dan heb je toch een klein beetje houvast zeg maar. En idd goed rond kijken informeren, werk bekijken van de artiest
Zo'n plaatje opplakken kan iedereenHet ook daadwerkelijk goed zetten is een ander verhaal..
Esmeralda schreef:ze plakken eerst het plaatje op je arm ( als voorbeeld he) dan kan je zelf in de spiegel kijken of je hem daar echt wilt, of de lijntjes goed staan. Dan heb je toch een klein beetje houvast zeg maar. En idd goed rond kijken informeren, werk bekijken van de artiest
Tylermen schreef:MichellexH schreef:Hoi allemaal.
Ik heb laatst een tattoo laten zetten met als tekst: Still Here en dan rechts boven een vogeltje die 'weg vliegt' Deze staat net boven mijn enkelbotje (als jullie me begrijpen? haha)
Dit heb ik laten zetten als symbool voor mijn opa, die er helaas niet meer is..![]()
Nu wil ik er nog een laten zetten. En dan als tekst 'Follow Your Heart'
Deze tekst komt me altijd zo van pas, en heeft me altijd goed op weg geholpen.
Wat vinden jullie van deze tekst enz.?
wow michelle, dit wist ik niet eens hahah, heb je een foto ?x
Dahlia schreef:Esmeralda schreef:ze plakken eerst het plaatje op je arm ( als voorbeeld he) dan kan je zelf in de spiegel kijken of je hem daar echt wilt, of de lijntjes goed staan. Dan heb je toch een klein beetje houvast zeg maar. En idd goed rond kijken informeren, werk bekijken van de artiest
Zo'n plaatje opplakken kan iedereenHet ook daadwerkelijk goed zetten is een ander verhaal..
Yolien schreef:Ik ga komende week toch weer actie ondernemen.
Zit constant met die tekst in mijn hoofd, maar twijfel over 4 regels vol. Misschien toch teveel van het goede.
maar... het is zo mooi
On and on the rain will fall
Like tears from a star,
On and on the rain will say
How fragile we are
Vooral die laatste zin is voor mij heel sterk.
Maar tranen vanuit een ster ook weer erg mooi.
En de plek, tja, als het 4 regels worden, dan gaan we naar de ribbenkast denk ik.
Indien de laatste zin alleen, binnenkant bovenarm.