Ik wil het uiteindelijk wel helemaal paars hebben, maar is dit ook mogelijk? Het moet dan sowieso eerst ontkleurd worden, maar om nou mijn hele haar in 1x te ontkleuren..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Weten we dat ook weer.
Ik wil het uiteindelijk wel helemaal paars hebben, maar is dit ook mogelijk? Het moet dan sowieso eerst ontkleurd worden, maar om nou mijn hele haar in 1x te ontkleuren..
korbakimmy8 schreef:NatassJa schreef:Ben ook wel benieuwd naar een foto korbakimmy..
Een fototje van de achterkant.
[ Afbeelding ]
Desteney_ schreef:Oke, dan ligt het misschien aan mij! Vind het er in ieder geval droog uitzien..Zou d'r lekker veel haarmaskertjes ingooien en verzorgende serum en vooral niet fohnen/verven/stijlen of andere dingen erin spuiten/ermee doen!
PocoGaucha schreef:ik vind zelf het serum van john frieda heel goed, tis wel een investering, maar ik vind hem zoo veel fijner als de goedkopere die ik heb geprobeerd.
Desteney_ schreef:PocoGaucha schreef:ik vind zelf het serum van john frieda heel goed, tis wel een investering, maar ik vind hem zoo veel fijner als de goedkopere die ik heb geprobeerd.
Ik had serum van de kruidvat zelf, moet hem snel weer een keer kopen. Helpt echt en m'n krullen/golven glansde mooi en waren mooi verzorgd.
korbakimmy8 schreef:Desteney_ schreef:
Ik had serum van de kruidvat zelf, moet hem snel weer een keer kopen. Helpt echt en m'n krullen/golven glansde mooi en waren mooi verzorgd.
Hoe heet dat serum presies? En wat is de prijs?
korbakimmy8 schreef:Desteney_ schreef:
Hoe heet dat serum presies? En wat is de prijs?
Heeft geen naam, is gewoon verzorgende serum van kruidvat huismerk. Kan er geen plaatje van vinden op google, sorry!
Suus___ schreef:Doen die shampoos wat je wilt?
Zonee wat wil je anders?