[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:15

Weten we dat ook weer.

Ik wil het uiteindelijk wel helemaal paars hebben, maar is dit ook mogelijk? Het moet dan sowieso eerst ontkleurd worden, maar om nou mijn hele haar in 1x te ontkleuren.. :')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:30

Ghostattack schreef:
Weten we dat ook weer.

Ik wil het uiteindelijk wel helemaal paars hebben, maar is dit ook mogelijk? Het moet dan sowieso eerst ontkleurd worden, maar om nou mijn hele haar in 1x te ontkleuren.. :')

Ik weet niet hoe jij jouw uitgroei eerder bij werkte? Smeerde je je uitgroei dan in om vervolgens de rest van de verf nog over je haar te verdelen?

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:49

NatassJa schreef:
Ben ook wel benieuwd naar een foto korbakimmy..

Een fototje van de achterkant.

Afbeelding

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:55

Oei. Hopen dat het wat bijtrekt.

Ghostattack: Ik had ongeveer hetzelfde met mijn rood. Ik had speciale verf gekocht die donkerbruin haar naar felrood zou krijgen. Nou, dat werkte... maar niet op mijn zwart-geverfde haar :j daar zat overigens wel een flinke gloed overheen. Ik heb het ongeveer 4x opgelicht met 15% peroxide en daarna met spoeling gedaan, en nu is het allemaal rood :D Ik denk dat je het beste een keertje je haar kunt blonderen, niet met 15% peroxide want paars is een donkerdere kleur dan rood, en dan paars overheen. Hoeft maar 1x en verder kun je het gewoon blijven verven met de verf die je dit keer ook hebt gebruikt. :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:40

Jeetje, korbakimmy8, is het nou zo dood of lijkt het zo dood? :oo

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:41

Desteney_ schreef:
Jeetje, korbakimmy8, is het nou zo dood of lijkt het zo dood? :oo

Denk dat het zo lijkt. Het voelt nog heel goed aan, ook volgens de mevrouw die me gedaan had.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:48

korbakimmy8 schreef:
NatassJa schreef:
Ben ook wel benieuwd naar een foto korbakimmy..

Een fototje van de achterkant.

[ Afbeelding ]

-O-

Enige advies dat ik kan geven, verzorg het héél goed komende tijd! ;)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:49

Oke, dan ligt het misschien aan mij! Vind het er in ieder geval droog uitzien.. :j Zou d'r lekker veel haarmaskertjes ingooien en verzorgende serum en vooral niet fohnen/verven/stijlen of andere dingen erin spuiten/ermee doen!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:51

ik vind zelf het serum van john frieda heel goed, tis wel een investering, maar ik vind hem zoo veel fijner als de goedkopere die ik heb geprobeerd.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:53

Desteney_ schreef:
Oke, dan ligt het misschien aan mij! Vind het er in ieder geval droog uitzien.. :j Zou d'r lekker veel haarmaskertjes ingooien en verzorgende serum en vooral niet fohnen/verven/stijlen of andere dingen erin spuiten/ermee doen!

Dat zei die kapster ook al ja. Tuurlijk.is mijn haar nu niet het gezondste haar haha na 2 uur blonderen en 1 uur kleuring.
Ik ga morgen haar maskers halen en voorlopig niet verven nee. En stijlen nee dank je haha. Is styl genoeg zo:p van fohnen valt mijn haar van me hoofd haha. Ik doe et wel andrelon perfecte krul in.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:58

PocoGaucha schreef:
ik vind zelf het serum van john frieda heel goed, tis wel een investering, maar ik vind hem zoo veel fijner als de goedkopere die ik heb geprobeerd.

Ik had serum van de kruidvat zelf, moet hem snel weer een keer kopen. Helpt echt en m'n krullen/golven glansde mooi en waren mooi verzorgd. :D

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:59

Desteney_ schreef:
PocoGaucha schreef:

Ik had serum van de kruidvat zelf, moet hem snel weer een keer kopen. Helpt echt en m'n krullen/golven glansde mooi en waren mooi verzorgd. :D

Hoe heet dat serum presies? En wat is de prijs?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:22

pfff, het heet fizz eaze ofzoiets, en je hebt het in 3 verschillende sterktes. ik heb de minst sterke, en die is voor mijn haar goed(mijn haar is gewoon een klein beetje pluizig).
ik heb het gekocht in de aanbieding, maar zonder aanbieding kost het bijna 10 euro geloof ik.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:35

korbakimmy8 schreef:
Desteney_ schreef:

Heeft geen naam, is gewoon verzorgende serum van kruidvat huismerk. Kan er geen plaatje van vinden op google, sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:45

PocoGaucha schreef:

Ik heb ook serum van Sjon :D Ik vind dat het mijn haar persoonlijk wat vettig maakt, en doe het alleen in mijn punten.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:05

ja het staat ook op de doos, dat je het niet bij je haarwortels moet smeren, ik was echt verbijsterd van het resultaat. mijn haar ziet er echt een stuk mooier uit.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:28

korbakimmy8 schreef:
Desteney_ schreef:

Heeft geen naam, is gewoon verzorgende serum van kruidvat huismerk. Kan er geen plaatje van vinden op google, sorry!

http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... 1,s:0,i:87

Dit is die van de Kruidvat.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:38

Weten jullie nog fijne shampoos/conditioners/maskers voor fijn (lichtbruin) haar met lichte slag? :)
Gebruik op dit moment Dove Nourishing Oil Care shampoo en conditioner, daarna Uniq One spray en
als het droog is L'oreal olie in de punten of wat Morrocan Oil. :)

Hier een foto van mijn haar voor een idee van de structuur, het is vorige week nog bijgeknipt.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 1169_n.jpg

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 07:40

Doen die shampoos wat je wilt?
Zonee wat wil je anders? :)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 08:30

Dank je wel! Ik ga woensdag kijken bij de kruitvat.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:01

Suus___ schreef:
Doen die shampoos wat je wilt?
Zonee wat wil je anders? :)

Redelijk! Beter dan de meeste heb ik het idee. Maar ik zoek eigenlijk meer
glans en dat het voller lijkt, ook al weet ik niet of dat mogelijk is. Ook goed
hydraterend want mijn haar wil in de lengte nog weleens wat droger zijn
waardoor het een beetje gaat pluizen. Niet geschoten is altijd mis! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:01

Heeft hier iemand tips voor een olie,serum,antiklit spray oid dat ontwart en zachter maakt?
Ik heb veel en dik en lang haar tot net over bh bandje(rug),wat vooral snel klit onder mijn nek...
Ik gebruik altijd conditioner,maar als ik het los draag gaat het toch wel snel weer klitten.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:30

De Anti-klit spray van Gliss Kur! Ontklit mijn lange, droge, kapotte haar erg goed. Ik spray er wel veel in (in vochtig haar na het wassen trouwens) iets van 10-20 keer sprayen :o , ik wrijf het dan even goed door mijn hele haar, dan even in laten trekken en na een minuut of 2/3 kan ik er zo doorheen met mijn borstel. Ik kan het door mijn hele haar sprayen, ook bij mijn haarwortels en het word er niet eens een beetje vet van.
Ik heb de versie voor lang haar (geloof ik) en deze ruikt heerlijk naar perzik.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:55

Ik gebrui hairwonder van de tuinen tegen het klitten. Doe er na het wassen ongeveer een erwt grote druppel in. Heb zelf ook last van klitten in mijn nekhaar. Daarnaast gebruik ik de tangle teezer als borstel 2x daags wat ook wonderen doet

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:59

Tangle teezer idd :j gebruik altijd eerste de Tangle Teezer en daarna normale haarborstel.