Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Rapido_ schreef:Iemand ervaring met hardloopkleding van de Lidl? Zit het lekker en gaat het niet snel kapot?
MyLittleLove schreef:Oke, dacht ik alIn Maart is de volgende namelijk, dan ga ik daar aan meedoen.
Jep heb heel veel last gehad van mijn rug! Heb een tijdje alleen plat kunnen liggen of rechtop zitten
Armaris schreef:Hallo iedereen!
Zie dat iedereen lekker bezig isEn enkele 'nieuwelingen' erbij, top zeg!
Gefeliciteerd met je verjaardag!! en nieuwe schoenen![]()
muntdrop schreef:Omg oeps ik las zometeen![]()
Heb net mijn schoolrooster gehad en ik zit gewoon 2 keer tot 5 uur (6vwo) met telkens één of twee tussenuren voor het laatste uur. Hoop dat ze het veranderen want in de winter is het gewoon al om 5 uur donker en wil liever niet in het donker hardlopen xD
capriz schreef:Vandaag een half uurtje gelopen en 5 km op de teller.
Wat betreft de kleding, ik vind Nike heerlijk zitten, zowel de broeken als de shirts maar een tijd geleden heb ik een shirt gekocht bij de Action en dat is ook top! Bij koudere dagen loop ik met een shirt met lange mouwen en als de temperaturen nog dalen gaat er een licht jasje of bodywarmer over. Ik gebruik ook al snel een muts...
muntdrop schreef:Haha ja helaas ben ik niet vrijdag vrij dan had ik inderdaad ook niet geklaagd xD. Maar ik moet er gewoon even doorheen. Dit jaar is toch zo voorbij, zeker met de examens.
Ik wil weer lopen, maar ik mag zaterdag pas weer. Dinsdag heb ik een uurtje introductie en fotograaf op school tot volgens mij 2 uur en dan ga ik gelijk hardloopschoenen kopen en dan meteen dezelfde dag uittesten
. Maakt het uit wat voor schoenen je aantrekt als ze zo'n filmpje van je looptechniek maken? Denk dat dit op sokken/blote voeten is? want ik heb niet zo veel zin om met hardloopschoenen op de schoolfoto te staan