Ayasha, bij jou heb ik hem sowieso altijd mooi gevonden!
Potverdorie ik wil ook weer wat nieuws

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Eskimo vind ik heel mooiMaar m'n pa zou me afmaken en ik zou bang zijn dat ie heel snel uitgroeit.
Red_Savage schreef:Dat zijn 2 surfaces schuin onder mijn ogen/richting mijn slaap.Beetje moeilijk uitleggen.
En dankje trouwens! Al valt dat volgens mij ook wel tegen hoor. Cheeks heb ik ook lang overwogen, maar daar heb ik een te dik hoofd voor.
Bonjoy schreef:Zag hier de afgelopen pagina's wat vragen over Helix piercingsMijn ervaring even op een rijtje:
* Ik heb hem laten piercen en vond het absoluut niet pijnlijk of vervelend (Heb een hoge pijngrens)
* Ik heb een staafje laten piercen omdat ik het mooier vond.
* Piercing heeft ongeveer 3 á 4 maand nodig gehad om te genezen, sindsdien is hij compleet gevoelloos.
* Door een scooterhelm te lomp van mijn hoofd af te trekken is hij iets ingescheurd, had hem toen een maandje ongeveer. Ik heb het schoongehouden met groene zeep van Unicura (Zo'n groen blok)
* Het zeepblok gebruikte ik enkel voor die piercing, en na gebruik spoelde ik hem telkens GOED af met heet water.
* Schoonmaken deed ik door een beetje zeep op mijn gewassen en gedesinfecteerde handen te doen en vervolgens rond de piercing schoon te maken. Afspoelen met mijn hoofd onder de kraan en voorzichtig met de vingers het zeep weg 'masseren/spoelen'.
* In de eerste week waste ik hem 's ochtends met zeep en 's avonds spoelde ik gewoon met water (Meestal onder de douche)
* Ik kon al vrij snel weer op mijn rechterzijde slapen. (Zit bovenin het rechter oor)
* Ik heb er na zo'n 5 á 6 maand een ander, groter balletje opgedraaid, mijn originele piercing van het zetten zit er nu nog steeds in (Heb hem sinds 24 Oktober 2010)
Tja, dat was het wel zo'n beetje volgens mij.