[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:18

Eskimo's zijn erg mooi ja! :) Hij staat je ook goed Teunelientje.
Ayasha, bij jou heb ik hem sowieso altijd mooi gevonden!

Potverdorie ik wil ook weer wat nieuws -O-.. misschien toch maar die cat eyes doen. Of gewoon weer even wachten tot de volgende conventie, dan ben ik weer lekgeprikt en tijdelijk voldaan. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:19

_Micha_ schreef:
Eskimo vind ik heel mooi :j Maar m'n pa zou me afmaken en ik zou bang zijn dat ie heel snel uitgroeit.

Hmm die van mij zit toch al even. Inmiddels van juni 2011 terug. Ik heb hem trouwens niet uit gedaan omdat ie uitgroeide maar dat hebben mijn dokters gedaan en tegen de tijd dat ik wakker werd was ie dicht gegroeid. :+
Hangt geloof ik van je lip af... Een piercer zou dat wel moeten kunnen inschatten..

_Micha_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:22

Wat zijn cat eyes RS? Heb gegoogled maar kon niets vinden. Maar waarschijnlijk staat het je super want alle piercings staan jou :Y)

Hij blijft heel gaaf maar ik heb met mezelf afgesproken geen piercings in mijn gezicht te nemen (behalve tong) dus daar hou ik me braaf aan :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:27

_O- Die afspraak heb ik ook met mijn toekomstige en moeders gemaakt. _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:36

Dat zijn 2 surfaces schuin onder mijn ogen/richting mijn slaap. :j Beetje moeilijk uitleggen. :') En dankje trouwens! Al valt dat volgens mij ook wel tegen hoor. Cheeks heb ik ook lang overwogen, maar daar heb ik een te dik hoofd voor.

Hahaha ja die afspraak maakte ik ook met mezelf na een neuspiercing, navelpiercing en septum. Mooi piercingaantal, 3.
En nu zit ik op 138.

Ach, dat kleine verschil... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:56

138??? kanonne!! :oo

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:05

138? Waar laat je ze vraag ik me dan af :') want je gezicht valt nog mee dan.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:07

Nou ik heb er maar 19 permanent hoor. :D de rest was allemaal tijdelijk vanwege de grotere projecten enzo. :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:12

Red_Savage schreef:
Dat zijn 2 surfaces schuin onder mijn ogen/richting mijn slaap. :j Beetje moeilijk uitleggen. :') En dankje trouwens! Al valt dat volgens mij ook wel tegen hoor. Cheeks heb ik ook lang overwogen, maar daar heb ik een te dik hoofd voor.

Ik denk dat je een soort van Anti-eyebrow bedoeld? Of verticaal?

edit: even plaatje verwijderd ben niet wakker en had een anti-eyebrow geplaatst.. haha

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:18

Daar is het het meest vergelijkbaar mee, maar toch net niet. :Y)

moonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:20

Hoi, mag ik mij ook melden?
Vanavond laat ik een Helix zetten, en de zenuwe beginnen nu al een beetje te komen haha.
5 jaar terug heb ik een navelpiercing laten zetten en heb vorig jaar en het jaar daar voor 2 tatoos laten zette, maar toch vind ik het elke keer weer spannend.
Ik ben vooral benieuwd als het erg pijnlijk is, iemand daar ervaringen mee? En weet iemand hoe snel het ongeveer genezen is?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:37

Oh die eskimo is mooi!

Ik heb zelf geen piercings behalve 4 oorbelgaatjes waarvan ik mijn 2 voorste nu aan het stretchen ben, ga binnenkort naar 2,5 mm :') Wil zeker tot 6mm gaan en waarschijnlijk , als het me staat en mijn andere gaatje niet in de knel komt, tot 8mm.
Ik zit zwaar te twijfelen over een side labret maar ik ben te schijterig :') En weet niet of mijn stage het gaat waarderen...
Doet het pijn? :+ (ik weet het antwoord al.. maar hebben jullie nog voor/tegens? :) )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:53

Zag hier de afgelopen pagina's wat vragen over Helix piercings :) Mijn ervaring even op een rijtje:
* Ik heb hem laten piercen en vond het absoluut niet pijnlijk of vervelend (Heb een hoge pijngrens)
* Ik heb een staafje laten piercen omdat ik het mooier vond.
* Piercing heeft ongeveer 3 á 4 maand nodig gehad om te genezen, sindsdien is hij compleet gevoelloos.
* Door een scooterhelm te lomp van mijn hoofd af te trekken is hij iets ingescheurd, had hem toen een maandje ongeveer. Ik heb het schoongehouden met groene zeep van Unicura (Zo'n groen blok)
* Het zeepblok gebruikte ik enkel voor die piercing, en na gebruik spoelde ik hem telkens GOED af met heet water.
* Schoonmaken deed ik door een beetje zeep op mijn gewassen en gedesinfecteerde handen te doen en vervolgens rond de piercing schoon te maken. Afspoelen met mijn hoofd onder de kraan en voorzichtig met de vingers het zeep weg 'masseren/spoelen'.
* In de eerste week waste ik hem 's ochtends met zeep en 's avonds spoelde ik gewoon met water (Meestal onder de douche)
* Ik kon al vrij snel weer op mijn rechterzijde slapen. (Zit bovenin het rechter oor :) )
* Ik heb er na zo'n 5 á 6 maand een ander, groter balletje opgedraaid, mijn originele piercing van het zetten zit er nu nog steeds in (Heb hem sinds 24 Oktober 2010)

Tja, dat was het wel zo'n beetje volgens mij.

moonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:22

Bonjoy schreef:
Zag hier de afgelopen pagina's wat vragen over Helix piercings :) Mijn ervaring even op een rijtje:
* Ik heb hem laten piercen en vond het absoluut niet pijnlijk of vervelend (Heb een hoge pijngrens)
* Ik heb een staafje laten piercen omdat ik het mooier vond.
* Piercing heeft ongeveer 3 á 4 maand nodig gehad om te genezen, sindsdien is hij compleet gevoelloos.
* Door een scooterhelm te lomp van mijn hoofd af te trekken is hij iets ingescheurd, had hem toen een maandje ongeveer. Ik heb het schoongehouden met groene zeep van Unicura (Zo'n groen blok)
* Het zeepblok gebruikte ik enkel voor die piercing, en na gebruik spoelde ik hem telkens GOED af met heet water.
* Schoonmaken deed ik door een beetje zeep op mijn gewassen en gedesinfecteerde handen te doen en vervolgens rond de piercing schoon te maken. Afspoelen met mijn hoofd onder de kraan en voorzichtig met de vingers het zeep weg 'masseren/spoelen'.
* In de eerste week waste ik hem 's ochtends met zeep en 's avonds spoelde ik gewoon met water (Meestal onder de douche)
* Ik kon al vrij snel weer op mijn rechterzijde slapen. (Zit bovenin het rechter oor :) )
* Ik heb er na zo'n 5 á 6 maand een ander, groter balletje opgedraaid, mijn originele piercing van het zetten zit er nu nog steeds in (Heb hem sinds 24 Oktober 2010)

Tja, dat was het wel zo'n beetje volgens mij.

Dankje, echt super :D ik weet nu genoeg, nog 10 min dan ga ik die kant op :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:24

Heeft er misschien iemand nog tunnels of plugs liggen van 8mm? Het liefst zonder flare die na het stretchen goed zijn om in te doen, heb m'n oren vorige week van 6 naar 8mm gestretched zonder enige moeite maar loop nu al heel de week met spirals rond die niet zo praktisch zijn. Ik heb al wel stalen tunnels maar daar zit een flare aan van 2 mm oid, dus dat past niet helemaal precies..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:05

Waarom bestel je niet ff een paar glazen plugjes? Bij AOP zijn die niet zo heel duur toch?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:11

En AOP heeft sale :j en een eBay outlet zag ik net :D

Ik heb er nu 6mm in zitten en eentje heeft een dubbele flare, nu dacht ik gister onder de douche ik doe 'm even uit. Maar dat ging dus niet :=

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:16

Oke bedankt dames! Dan ga ik daar even neuzen, ik vind AOP soms nogal duur vergeleken met CF maar dan heb ik het in ieder geval wel kei snel binnen :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:07

Ja klopt en in vergelijking met eBay helemaal, maar als je maar een plug of tunnel nodig hebt is het wel te doen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:35

Ik heb vanaf mijn 15e moeten wachten tot ik 18 was. Mijn ouders dachten dat het wel over zou gaan, maar nu 3 en een half jaar later heb ik toch de piercing die ik altijd heb gewild haha :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:04

Ik vind AOP nog wel meevallen. Ze verkopen hele mooie producten en hebben een uitgebreide collectie met sieraden die niet overal in Nederland (online) te koop zijn. De service is top, ze verzenden snel, de site vind ik overzichtelijk, er staan duidelijke productomschrijvingen, dus ik shop er heel graag! Ik heb ook wel eens piercings via CF besteld en die vond ik toch een beetje tegenvallen... Maarja, voor dat geld mag je er niet over zeuren! :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:25

Ik koop het liefst via Bodyartforms of Steelnavel omdat ik de prijzen in Euros veel te duur vind vergeleken met wat ze in de US voor die dingen vragen. Sowieso krijg ik standaard bij BAF een 10% korting en heb je kalenderkortingen met soms korting tot 30%!

Alleen is de douane in Duitsland een stuk strenger dan in Nederland dus dat is wel jammer.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:09

Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een vraagje.

Heb mijn helix nu ongeveer 5 jaar, zag er altijd netjes uit. Alleen afgelopen zomer heb ik er per ongeluk een 1.6 piercing door geduwd 8)7 .
Pijn, onsteken.. piercing er uit en met mijn oude vergeleken, die was dus 1.4. Oude er terug in gedaan en hij was snel weer rustig alleen er zit nu wel een bult achter en die gaat dus niet weg. Zijn er nog manieren om die toch nog weg te krijgen of blijft dit zo?

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:07

Waarmee ontsmetten jullie de juwelen voor het indoen?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:16

Ik doe het met alcohol.