Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:08

@Hakkie, wat spannend zeg!!!!

@Amenicora: Ik ben 1 week later uitgerekend, wij hebben de combinatietest 17 augustus....

@Sharmila, gelukkig zijn er medicijnen als Clomid, ik duim dat het snel en goed lukt voor jullie!

Sharmila

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:12

Hoe gaan jullie het eigenlijk met de dieren doen en de bevalling? Ik heb 2 katten en een hond. Houden jullie die er gewoon bij. Of gaat dat niet omdat jullie sowieso in het ziekenhuis gaan bevallen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:13

Ik ga bevallen in een kraamhotel, hoef mijn katten er echt niet bij te hebben :') .

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:16

hond mag niet in het ziekenhuis...
als ik thuis kom laat ik hem er wel meteen bij

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:17

Ik beval in het ziekenhuis. Bij mijn eerste een ks gehad en moest een paar dagen blijven. Bij thuiskomt maxi cosi met ukkie er in op de grond gezet om de hond (teckel) kennis te laten maken met haar. Was meteen goed, de hond gaat vanaf dat momen door het vuur voor ukkie en vindt alles goed wat ukkie doet. Toen ukkie bijna zes maanden was is de tweede tekel in huis gekomen en ook dat zijn dikke vriendjes.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:26

vinnie heeft wel al kunnen wennen aan kindjes van anderen in huis en doet dat super goed! kindje van vrienden pakte vinnie plots bij zn lip laatst en het enige wat ie deed was heel verbaasd kijken en toen ze los liet weer verder spelen :D

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:30

Goedemorgen Dames.
Ivm meelezers kan ik eventjes niets melden ;)

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:35

Spannend Hakkie!

Wij willen onze honden eigenlijk ook zo snel als mogelijk bij de baby laten, zodat ze direct wennen. Vooral onze jonge labrador/retriever vindt kinderen nog spannend. Volgens mij vooral het onvoorspelbare wat hij spannend vindt.

Jammer Zahlina, vervelend die meelezers. Dat is ook de reden dat ik niet teveel post! Jammer eigenlijk he!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:45

ik wil graag thuis bevallen ook ivm de hondjes. het reutje vind het allemaal wel leuk (bij vriendin ook heel nieuwsgierig naar de baby enzo) maar het teefje is best snel jaloers dus wil niet 'ineens' met baby thuis komen. natuurlijk als het niet anders is en ik toch naar het ziekenhuis moet haalt mijn vader de hondjes op en komt het ook vast wel goed. we zullen het zien hoe ze reageren. ze zitten wel al de hele zwangerschap enorm aan me vast geplakt en willen alles en overal bij zijn. dus denk dat het wel goed komt. ze merken toch wel dat er 'iets' aan de hand is.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:55

ik beval in het ziekenhuis, maar bij thuiskomst verwacht ik geen problemen met mn hond
ik laat hem gewoon ff snuffelen en laat mn kind nooit alleen met mn hond
heb een galgo uit spanje (spaanse greyhound)
mijn hond ligt niet meer bij mij, want hij vind het maar raar het getrappel in mn buik :')

ow zahlina ik ben heel benieuwd! maar idd altijd veel meelezers dus neem je tijd ;)

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:55

@ mer1980: Aaah spannend! mijn hele familie zei: Nee he.. niet WEER februari haha (in de laatste 2 weken van februari hebben we maar liefst 7 verjardagen lol) Wel leuk zo dicht bij elkaar!

@hakkie, ik hoor vaak dat je een poepluier moet meenemen zodat de honden de geur van je baby al accepteren mocht je niet thuis bevallen. miss een idee? Misschien is het teefje helemaal gek op die uk en heb jij het nakijken haha ;)

Nog een kort nieuwtje:
Mijn nicht uit lelystad gaat filmen tijdens de bevalling heeft ze beloofd ben er echt super blij mee!
Ook krijgen we van haar het ledikantje en van Jordy zijn zus de commode (ze passen ook nog bij elkaar lol) dus we hoeven alleen nog te kijken voor een hoge smalle kast! *\o/* _/-\o_

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:56

sowieso nooit alleen laten idd

filmen tijdens de bevalling... brrrrr moet er niet aan denken!

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:57

hihi ik wil niemand bij mn bevalling hebben, en al helemaal geen camera :o

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:57

Filmen tijdens de bevalling :') := ?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:58

mn man mag erbij en mn moeder (misschien schoonmoeder) maar verder echt niemand hoor

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:59

Bij mij alleen mijn vriend en mama, maar no way dat er tijdens de bevalling gefilmd gaat worden hier, haha _O- :') .

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:00

amenicora ja heb ik ook wel eens gehoord maar moet er niet aan denken :o
ze liggen hier gewoon op mn buik en worden dan flink geschopt maar blijven gewoon liggen.
achteraf had het teefje al eerder door dat ik zwanger was dan wij.. ze ging steeds op de mat zitten voor de deur als ik naar buiten wilde.. dit heeft ze behoorlijk lang vol gehouden en doet het nu af en toe nog.

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:01

moet er ook niet aan denken dat het gefilmt word... foto's worden er wel gemaakt.
hoef er verder ook niemand bij hoor, mn vriend en verloskundige en kraamzorg vind ik zat.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:01

komt vaak voor he dat de hond/kat het al eerder door heeft. lijkt me wel heel bijzonder!

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:02

als beeb geboren is mogen ze foto's van haar maken het liefst zoveel mogelijk haha!!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:02

Mijn kat moet ik er echt niet bij hebben en hij komt
Ook absoluut niet boven nooit niet vind dit niet fris..

Ik beval trouwens in het ziekenhuis

Ik en mijn vriend zijn er alleen verder niemand geen poppenkast bij mijn doos..

Filmen / fotograaf bij bevalling komt uit Amerika ikzelf fotografeer veel zwangeren en baby's vooral Newborn in de eerste 2 weken van het leven maar een kennis van mij doet ook aan geboorte fotografie.. Je moet er wel je portemonee voor opentrekken de bedragen beginnen bij 500 euro maar dan heb je wel super mooie foto's

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:04

ja mensen filmen bij de bevalling haha, maar dan ook echt niet voor de familie hoor maar voor onszelf!
Alleen mijn vriend en nicht morgen erbij zijn van mij. :P

@ hakkie, wel een dichtgevouwen luier he ;)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:06

Joanne1987 schreef:
komt vaak voor he dat de hond/kat het al eerder door heeft. lijkt me wel heel bijzonder!

Mijn kat is een echte buiten kat en zit echt nooit maar dan ook nooit op schoot 14 november 2008 kwam ze ineens op mijn schoot zitten we keken elkaar verbaast aan en begonnen te lachen.. Het zal toch niet.
Manlief ging douchen ik besloot ff lekker bij hem te gaan staan . Ik zet 1 been in de douche cabine en het werd ineens heel warm tussen mijn benen.. Mijn vliesen waren gebroken en de weeën begonnen. Ik moest meteen naar het ziekenhuis ( was medische )

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:07

net onze canvas van vinnie binnen gehad... <3

Afbeelding

luier wordt veel gedaan ja, schijnt echt te werken

jeetje lindy dat is apart!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:08

Luier voor wat?