Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:Dit zijn de mogelijke kleuren
[ Afbeelding ]
Ik heb overigens het Oh So Special palet ook, maar ik kan er niet mee uit de voeten..
Op de een of andere manier lukt het me niet om daar een mooie look mee te maken, zijn
niet mijn kleuren denk ik.

ook heel populair op internet!

Suus___ schreef:Esther: als je t per kleur uitrekend valt t wel mee, zijn wel van echt super kwaliteit
zijn zeer geliefde producten. Per kleurtje incl. potlood etc. maar is toch zo maar even een hoop centjes. Make up en paarden dure hobby's 
eg gedaan.. uitgedroogde producten, niet waterproof, niet genoeg pigment enzo. Stash valt nu denk ik wel mee
ik merk dat ik iets merkvaster aan het worden ben en dat dingen van essence en catrice niet eens meer bij mijn gezicht in de buurt komen
(sinds begin februari dus bijna een jaar) Ik heb €36 ervoor betaald, €36/12 kleurtjes=€3 per kleurtje. Beste investering ooit dus.
Naked 2 is trouwens ook ietsje goedkoper dan Naked 1, geen idee waarom want ze hebben evenveel kleurtjes enzo. 
Maar vind Naked 1 ook heel mooi. Ik heb trouwens Gunmetal in een ander paletje van UD, maar daar lijkt ie een heel andere kleur dan in het Naked 1 palet. Die van mij lijkt heel antraciet met dikke glitters, die van Naked 1 vind ik wat meer donkerblauw/donkergrijs lijken ofzo. 
) dezelfde van Kiko met een heel fijn kwastje.