Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:36

vandaag idd op controle gweest voor mn oog, alles zag er heel goed uit! mooi helder dus staar operatie is sowieso 6-12 uit de picture en daarna zien we wel. rechter oog wordt over precies 3 weken (9 juli volgens mij) gelaserd en dan heb ik ook weer controle voor mn andere oog. zal dan tot aan mn vakantie zoet zijn en waarschijnlijk daarna weer werken

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:01

Gelukkig dat het goed gaat met je oog!!

Bij ons is gisteren ons kitten gebracht. We hebben onze kleinste hond er nu bij zitten en dat gaat eigelijk wel goed. Ze houd het wel goed in de gaten.

En dan van de week onze andere 2 honden erbij 1 voor 1.

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:03

Joanne, fijn dat alles er goed uit zag. Dat zal wel een hele opluchting zijn.

Rienne, leuk een kitten. Ook altijd veel werk in het begin, maar zo schattig. Heb je een foto?

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:05

Nog niet maar die komen er aan. Hij weet zijn kattenbak, eten en drinken al te vinden dus dat is al een goed teken. Verder mauwt hij nog heel veel... Maar hij zoekt zijn broers en zussen nu nog. Dat klinkt zo zielig....

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:18

Ahh, dat klinkt inderdaad zo zielig... Weet Citroen nog. Die hing in het begin echt heel erg aan zijn speelgoed muis.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:21

Hij heeft ook 2 muizen maar hij die met de groene pluisstaart het leukst. En ook een stok met ballen eraan. Maar nu ligt hij uitgeteld onder de bank :') Daar ligt hij het liefst.
En als we niet thuis zijn zetten we de mand en bak in de hal. Zodat de honden ook binnen kunnen als ze dat willen en kan het kitten ook lekker ontspannen.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:40

Een kitten, altijd leuk! (of is dat te optimistisch, geloof dat ik ooit eens een topic heb geopend over een bijzonder lastige "kitten") Die van ons zat in het begin in een oude konijnenkooi met een snoopy-knuffel, drinken eten en een kattenbak imitatie. In het begin was die knuffel net zo groot als hij, later was hij drie keer zo groot maar de knuffel moest nog steeds overal mee naartoe, tot hij helaas gesloopt werd door de pup die er inmiddels bij kwam. Maar ook zo ubercute!!
Joanne fijn dat het goed gaat met je oog!!
En Zahlina jeetje, wat een verhaal! Ik kan het wel goed begrijpen, dat jullie met de hedendaagse economie ook voor veiligheid kiezen maar jeej wat zet jij er allemaal voor aan de kant! Maar dan als het goed is ook met een fantastische beloning!!! Hopelijk is het voor jullie ook gauw weer raak!
DQ ben jaloers op jou, ik wil ook vlees!!! Aan de ene kant wel lief van je vent dat hij de baan heeft afgezegd vanwege jou, aan de andere kant, ik zou dat ook niet willen en mijn verdriet proberen te verstoppen voor manlief. Vind het ook helemaal niet leuk dat hij in augustus drie week naar Singapore moet maar ik wil hem ook niet in de weg staan, en dat soort reisjes zijn toch de leukste kanten van zijn werk. (voor hem dan he). Zelf heb ik de halve wereld al gezien, dus gun ik hem dat ook. Het is alleen niet altijd even makkelijk....

Verder hier dus weer een beetje opgeknapt, heb zelfs al een (voor mijn doen) flinke wandeling met hondlief gemaakt. Trots op mij! Straks naar de paardjes, want die heb ik gister ook overgeslagen, en dan eind vd middag weer fysio. Aangezien alles vanaf halverwege mijn rug naar beneden toe vast zit denk ik dat het geen stomme oefeningetjes gaan worden maar iets anders...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:46

ik kom ook weer net binnen, dik 2,5 uur weg geweest met de hond, lekker naar het meer geweest. verder heb ik buikpijn :( geen idee waar het door komt, ei sprong is zondag geweest maar gister niet meer geklust... manlief was kapot (werk en momenteel een karwei erbij...)

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:54

Ben net naar me hengsten geweest en heb daarvoor met een hond gewisseld. Onze Chowchow ligt er al 2! uur mee te slapen hihi

Ik heb ook al een paar dagen buikpijn en veel last in mijn onderrug. Dat heb ik normaal nooit vlak voor me ongezelligheid. Zou het donderdag of vrijdag moeten worden

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 09:53

Paardje en ik gaan gelijk op *\o/* .
Vannacht heeft bij mij de hele nacht stilletjes de 'melk' gelopen (zo dat doorzichtig plakspul). En deze morgen ga ik kijken naar ons merrie, en die heeft ook al een druppeltje hangen :+ .
Deze namiddag stal aan huis gereed maken en de camera hangen en vanaf vannacht maar binnen halen met alarm op. Je weet maar nooit...
Ben benieuwd wie eerst gaat zijn. Heb al gezegd dat als we dezelfde nacht bevallen ik de krant bel!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:17

:= Leuk Suzzy, en erg spannend natuurlijk!

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:26

Haha wat spannend Suzzy. Zou wel een stunt zijn als jullie tegelijk bevallen.

Gisteravond de laatste examenavond gehad en ik ben nu echt instructeur gehoorzaamheid voor honden :D. Hartstikke trots op mezelf. Vanaf augustus krijg ik mijn eigen groepen. Ik heb er nu al zin in.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:36

Leuk joh! Ik loop ook gehoorzaamheid met mijn hondje, zondag hebben wij examen

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:13

Had afgelopen zondag ongezellig moeten worden volgens een normale cyclus, vorige maand was mijn cyclus na 3 maanden normaal te zijn geweest ineens 10 dagen langer.
Ik ga nu dus nog niet testen want daar werd ik alleen maar gestrester van ik zie het vanzelf allemaal wel, heb verder ook geen opvallende symptomen, maar die had ik toen ik 10 jaar geleden zwanger was ook niet.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:44

Oeh Suzzy, dat zou echt briljant zijn, in dezelfde nacht (of dag he, je weet maar nooit..)
Zonnebloem, nog even in spanning dus. Hopelijk niet te lang!
NaSan gefeliciteerd!Leuk dat je straks je eigen groepen krijgt!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:06

Ik ga helaas me kitten terug weg moeten doen. De hond van mijn man moet niks van hem hebben. Buiten gaat het goed en als ik hem vast heb ook maar zodra ik hem binnen los heb gaat hij er achteraan om hem te pakken.

Jammer want hij is echt lief ;(

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:09

das jammer...

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:13

Balen Rienne!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:14

Ja ik vind het erg. Maar het is niet eerlijk om 1 van de 2 altijd maar weg te steken en ik kan maar moeilijk een hele dag een kat op me arm dragen. Hij is er nu 3 dagen en het beterd niet.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:58

Hoi! Zo ik meld me ook weer! Heb een drukke baan, en ben even intensief met de paarden bezig!
Vandaag een nieuw beestje op gehaald, helaas was of ik kocht hem of hij ging een enkele tour nemen, nu vimd ik dit nogal zonde voor een avs met flink papier, 4 jaar en ontzettend correct!

Hij liet gelijk aan de kudde zien hoe stoer hij dus is ! Even fototje spammen!

Meet Latiff

Afbeelding

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:08

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, leuk dier en super dat je hem gered hebt van een enkeltje paardenhemel.
Is latiff zijn stamboeknaam?
Zo ja is hij dan van Naik?

Ik zelf ook iets minder actief geweest op bokt, voel me niet zo heel erg lekker.
Erg veel last van mijn onderbuik en daarnaast al 2 nachten ruzie gehad met mijn kussen waardoor ik compleet vast zit in mijn nek en schouder.

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 03:33

Paardje is net een uurtje geleden bevallen. Ik nog niet ... :(

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 06:28

Gefeliciteerd Suzzy :D , foto :P .

Ik heb een vreselijk slechte nacht achter de rug, heb gisterenavond gewerkt, en dat is een zware dienst, nou dat heb ik gemerkt :\ . Heb van 01.30 tot 04.00 uur wakker gelegen. Mijn bekken deed zo zeer dat ik me geen houding wist te geven.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:14

Loonew, leuk ding!
Suzzy, gefeliciteerd! Foto?? (en ook wel fijn dat het niet tegelijk gebeurd, je was wel net op tijd met de stal :P )
Rinske :(:)

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:06

Gefeliciteerd met je veulen Suzy!

Rinske, heb je een goede (niet elastische) bekkenbeenderen voor tijdens je werk? Dat kan ontzettend verlichten.