SSDesign schreef:Suzanlarissa: 1300 kcal vind ik jezelf uithongeren, je hebt 1400 kcal minimaal nodig om alle voedingsstoffen binnen te krijgen heb ik wel eens gelezen. En dan moet je vooral geen croissant gaan eten, daar zit echt niks voedszaams in. Kun je beter nog een stuk fruit nemen. Net zoals ontbijtkoek. Kun je beter een boterham nemen.
Ik let niet echt op kcal. Ik zit sowieso wel aan 2000, als ik sport wel wat meer. En ik heb ook geen vast schema, maar probeer genoeg af te wisselen. Ik zorg er wel altijd voor dat ik minimaal één glas melk of een schaaltje yoghurt/vla neem (calcium), minimaal 250-300 gram groente, minimaal 2-3 stukken fruit per dag en vaak ook minimaal 4 volkoren boterhammen. Wit/bruin brood vermijd ik zo veel als mogelijk.
Eet ook regelmatig wel 1600 kcal, en dan snackte ik nog wel is wat, dus zat ik er dik boven. Maar nu ik geen frisdrank/sapjes en snoep en chips eet. Behalve een keer zondigen in het weekend, eet ik wel minder.
En die croissantjes waren in de aanbieding

Vandaag weer niet sporten, zometeen autorijles en autotheorie examen en dan werken

Dus dat wordt morgen pas weer