HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cornalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:16

kippevel op m'n armen wat een uitslag zeg ,gelukkig geen uitzaaingen.
We een pittig behandelplan. Maar goed als je zo weer beter kan worden zou ik er ook voor gaan.
En wat ben je positief echt knap!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte! :(:)

Horse_lover9

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 17:01

Dank jullie wel weer.. ben zooo moe dat ik volgens mij wel even kan slapen.. zou een wonder zijn.. maar houd het niet meer van moeheid.
Ff mn bedje in dus.. tot later!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:09

Slaap lekker! Neem je rust wanneer je die nodig hebt meis :(:)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:11

Hup lekker onder de wol! Ik zend je wel wat slaap! ;)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:20

Horse_lover9 schreef:
Dank jullie wel weer.. ben zooo moe dat ik volgens mij wel even kan slapen.. zou een wonder zijn.. maar houd het niet meer van moeheid.
Ff mn bedje in dus.. tot later!

welterusten en slaap zacht lieve meid.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:46

Pfff...
Geen uitzaaiingen gelukkig maar wel een heftig traject wat je af moet leggen om te genezen!

En niet meer helemaal liggend kunnen slapen :oo
Maar weetje, ik durf te wedden dat dat ook wel gaat wennen...
En dat je ook na alle ellende weer heerlijk kunt slapen.

Super dat ze via de HA nu de thuiszorg hebben aangevraagd.
En neem zo veel hulp aan als je kunt hoor!

Vanuit mn pb's weet je dat ook ik je wil helpen waar het kan :)

Enneh, ik zou lekker iedere avond zo'n bak B&J's leeg vreten als ik jou was!! :D Jummie!!
Lekker zoveel mogelijk dingen eten nu die je lekker vindt hoor!

ow, over lekkere dingen, weet wat me nou ineens te binnen schoot
Ik weet niet of je t lekker vindt, maar Negerzoenen! En dan lekker alleen het binnenste opeten!
Jumm!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:01

Horse_lover9 schreef:
Heb net ook met vriendin die mee was een bril uitgezocht. Wat een dure krengen :oo , maar zo simpel mogelijk gehouden.. Ga straks geen puf hebben iedere dag lenzen in te doen.
Binnen 2 weken is ie klaar, nog voordat alles begint dus. Moest gewoon gekocht worden.

denk je er aan dat je vaak een vergoeding van je ziekenfonds krijgt?

heb je aan je huisarts ook slaapmedicatie gevraagd zodat je af en toe een nacht lekker door kan halen?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:11

Misschien is het handig dat als je nu eten maakt dat je dan dubbele porties maakt en dan invriest zodat je als je straks minder puf hebt je het zo voor het pakken hebt. Je kan het eventueel in ijsblokjesbakjes invriezen en daarna gewoon in een zakje doen dan kun je zoveel pakken als dat je denkt dat je op dat moment op kunt.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:25

Jeetje wat vreselijk! Heel erg veel sterkte en liefs!
Mijn moeder heeft 3 jaar geleden een tumor in haar kaak gehad. Haar rechterkant van haar boven kaak ( bijna tot haar oog ) is weggehaalt incl. Tanden. Ze heeft daar nu prothese maar heeft daarmee bijna 1.5 niets mee kunnen eten, tenminste alleen soep en vla. Ook doordat alles in haar mond kapot was gegaan door heel wat bestralingen. Nu is het allemaal weer veel beter kan bijna alles weer eten. Dus blijf sterk & vechten hoe moeilijk het ook is. Op bokt steunen we je en als je vragen hebt aan mn moeder pb gerust! Heel veel liefs, je kan het!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:29

Hallo TS,
Ik ben via Lonneke hier terecht gekomen en heb de afgelopen 2 uur alle 59 pagina's doorgelezen. Wat een kracht heb je, heel veel sterkte nogmaals. Ik ben zelf ook begin 30 (31) en kan me niet verplaatsen in jouw situatie, maar zo te lezen ben je een knokker.
Momenteel woon ik in het buitenland voor mijn werk. 18 maart kom ik terug, dat duurt nog een hele tijd, maar de eerste volgende keer naar het buitenland wordt pas weer eind mei / juni. Ik woon alleen (in Zaandam) en werk uitsluitend in de weekenden s'nachts. Doordeweeks heb ik dus tijd over, moet wel wat werk verrichten, maar zolang ik internet en telefoon heb is er geen enkel probleem. Mocht er behoefte zijn aan iemand die na je operatie dag en nacht bij je is (doordeweeks), zou dat voor mij geen enkel probleem zijn. Ik kan ook alle dagen je makkelijk heen en weer rijden overal naartoe mocht dit nodig zijn....
Groeten Merilyn

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:02

ach merilyn wat lief van je. er zijn al zoveel lieve gebaren hier getoont. dat vind ik echt de goede kant van bokt. een grote familie als het nodig is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:17

even skippen naar 1.12!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:33

Lieve, lieve TS, het is inderdaad een goed idee (als het lukt) om nu alvast wat dingetjes in te vriezen.. Maarr, mocht je er behoefte aan hebben kan ik best voor je komen koken (soepen e.d.) als je wilt. Je weet dat ik graag voor mensen kook. Ook zou ik, als je daar behoefte aan hebt, thuis kunnen koken, de boel in (kleine) 1 persoonsporties kunnen verdelen en alvast invriezen (als schoonmoeder het toelaat :+).

Ik hoop dat je een beetje bij kunt tanken, die vermoeidheid steeds zal wel vervelend zijn..

goodwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:54

Het is toch elke keer als ik bij lees weer zo fijn om te lezen dat iedereen jou zo steund sg!
Bij mij hebben mensen ook vaak van die blender ideen(ik ben gek op de Mac dus dan gaat het over Mac kroket in de blender,ieuw!) maar ik hou het op breakers, ijs, brinta en aardappels en groente;).

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:16

TS........ik ga je knuffelen :j *\o/*

:*

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:17

hoi SG,
ook weer niet echt nieuws vandaag waar je blij van wordt....
Lekker bijgeslapen?
Leuke bril kunnen vinden?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:20

Horse_lover9 schreef:
*zit nog steeds aan grote pot B&J

Super lief van de blender uiteraard!!! Blender heb ik wel, maar is meer voor sapjes? Heb een (nagenoeg nieuwe) staafmixer, maar die heeft kuren of betere optie: ik snap m niet :')

Pfft jeetje.. word stil van t aanbod van hulp.. Jammer dat er geen lijstje is van wie met wat wil helpen hahahahaha.. lastig teruglezen straks :') .
Ga binnenkort wel plaatsen waar ik hulp nodig heb en kijken wie kan en wil haha :j
Hmm.. als mij dat lukt.. hulp aanvaarden.. lastig... getting there but not yet.. :o
Jullie zijn dikke lieverd!!

Sorry Quartel, ga meteen kijken! You have nooooo idea hoeveel pb's ik nog moet lezen (schaam, schaam, schaam).

Ga van het weekend even kijken of ik d egebruiksaanwijzing nog kan vindne of deze ook meer geschikt is voor sapjes of dat je er ook goed eten mee kan pureren stuur je een berichtje als ik het weet.

Groetjes genja

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 20:33

Zooo.. wat een wonder! Heb zowaar ruim 1 uur geslapen!!
@Miracle_ : heeft dus geholpen dat slaap zenden hihihi.
Ben nog steeds moe, dus heb goede hoop er vanavond vroeg in te liggen (en dan dus in slaap te vallen!).
@Raja : super lief ja!! Enne.. Negerzoenen (heten die dingen tegenwoordig geen zoenen??) zijn helaas mijn ding niet. Misschien een stukje chocola kopen en daar op zuigen???Iedere avond B&J wordt m helaas niet haha.. zo af en toe misschien wel lekker. (volgende x koop ik een klein bakje of zet ik t weer in de vriezer).
@yvonnedv : als t goed is regelt de winkel van die bril zelfs via de verzekering dat deel!! Betekent dat ik dat niet hoef voor te schieten!!
Moet morgen de HA bellen v slaappillen..
Zoek inderdaad een 2e hands vrieskistje met paar lades nu.
Als iemand er 1 heeft staan: ik wil hem wel overnemen! Als je hem eventueel zelfs wilt brengen..... dan krijg je natuurlijk een gezellig praatje, een kop thee, als t avond is een bordje stamppot en eeeh.. mijn eeuwige dankbaarheid.
Heb nu alleen zo'n heeeel klein vriezertje. Zoiets van 1 brood er in en vol.
@Mer1980 : jeetje.. jammer dat het nog zo lang duurt, maar wat een lief aanbod!!! Laat je ajb weten zodra je terug bent??? Het enige is, dat ik alleen een woonkamer kan aanbieden met een (goed) matras op de grond. Heb helaas geen kamer over! Verder is het sowieso heel fijn als je eens overdag hier kunt zijn dan.
Weet nauwelijks wat ik moet zeggen met zo'n aanbod!!! WAUW!!!!!!!!!
@lieveli : hahaha.. stelletje gekken. Zie je snel meis!! Was vandaag zooo moe... had niet eens puf om je nr op te gaan zoeken...
@AmyII : ook wauw! super lief van je! Nu gaat het wel re-de-lijk, maar over 2 weken begint de ellende...
Dan alle hulp zeeer welkom!!
@goodwin : *probeert voor zich te zien hoe breakers, ijs, brinta, aardappels en groente er samen in de blender uiziet.
@quartel : en ik ga jou ook knuffelen hahahaha.. hoop dat ik morgen wat beter ben dan vandaag...
@genja: heel lief van je! Heb dus zelf al een blender voor sapjes en dan die staafmixer. Morgen komen er een paar dames (wie weet ik niet precies.. en dat is niet MIJN schuld ~~}> ). Misschien kunnen zij een korte blik werpen op mijn staafmixer en doet ie het daarna perfect := .
Is dus vooralsnog niet nodig. Het is namelijk een bijna niet gebruikt ding, dus moet het doen...

*bescheiden bordje eten is op!!!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 20:34

Oh ja.. kan niet meer iedereen iets terugsturen per pb. SUPER lief.. maar het stroomt over en ik loop steeds behoorlijk achter... SORRY!!!!!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:42

Jij moet lekker aan jezelf denken :* Dus voel je vooral niet verplicht om overal op te reageren!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:45

Horse_lover9 schreef:
@quartel : en ik ga jou ook knuffelen hahahaha.. hoop dat ik morgen wat beter ben dan vandaag...
@genja: heel lief van je! Heb dus zelf al een blender voor sapjes en dan die staafmixer. Morgen komen er een paar dames (wie weet ik niet precies.. en dat is niet MIJN schuld ~~}> ). Misschien kunnen zij een korte blik werpen op mijn staafmixer en doet ie het daarna perfect := .
Is dus vooralsnog niet nodig. Het is namelijk een bijna niet gebruikt ding, dus moet het doen...

HA ha ha ha mag ik lachen :')
Arme jij krijg je zomaar een paar meiden op bezoek :') :j

Nou ja hoe kan t maar dat je je berichtjes niet bijhoud :') :') :') :') :') :') :+

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:53

:D :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:59

Daar ben je mooi klaar mee, TS, zomaar enkele meiden op bezoek.. :(:) :')
Als ze zich maar gedragen, anders mag je ze gerust met de pollepel om de oren slaan. :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:01

Ja, vooral omdat je niet weet wíe er langskomen :+ Niet lief = slaan. Uiteraard!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:07

Vind het echt tof dat die meiden langskomen. :j