We een pittig behandelplan. Maar goed als je zo weer beter kan worden zou ik er ook voor gaan.
En wat ben je positief echt knap!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:Heb net ook met vriendin die mee was een bril uitgezocht. Wat een dure krengen, maar zo simpel mogelijk gehouden.. Ga straks geen puf hebben iedere dag lenzen in te doen.
Binnen 2 weken is ie klaar, nog voordat alles begint dus. Moest gewoon gekocht worden.
Horse_lover9 schreef:*zit nog steeds aan grote pot B&J
Super lief van de blender uiteraard!!! Blender heb ik wel, maar is meer voor sapjes? Heb een (nagenoeg nieuwe) staafmixer, maar die heeft kuren of betere optie: ik snap m niet![]()
Pfft jeetje.. word stil van t aanbod van hulp.. Jammer dat er geen lijstje is van wie met wat wil helpen hahahahaha.. lastig teruglezen straks.
Ga binnenkort wel plaatsen waar ik hulp nodig heb en kijken wie kan en wil haha![]()
Hmm.. als mij dat lukt.. hulp aanvaarden.. lastig... getting there but not yet..
Jullie zijn dikke lieverd!!
Sorry Quartel, ga meteen kijken! You have nooooo idea hoeveel pb's ik nog moet lezen (schaam, schaam, schaam).
Horse_lover9 schreef:@quartel : en ik ga jou ook knuffelen hahahaha.. hoop dat ik morgen wat beter ben dan vandaag...
@genja: heel lief van je! Heb dus zelf al een blender voor sapjes en dan die staafmixer. Morgen komen er een paar dames (wie weet ik niet precies.. en dat is niet MIJN schuld). Misschien kunnen zij een korte blik werpen op mijn staafmixer en doet ie het daarna perfect
.
Is dus vooralsnog niet nodig. Het is namelijk een bijna niet gebruikt ding, dus moet het doen...