Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Shaggysophie schreef:Zitten er ook oplichters op ebay?
want dit is wel een hele mooie aanbieding(svp niet kopen dat wil ik al graag)
http://www.ebay.nl/itm/Mega-Nagelstudio ... 222wt_1001
Zo, nu ga ik even heel gemeen doen.
Dit is een top verkoper op ebay dus geen oplichter, echter zou ik het niet kopen want je weet niet wat die machine inhoud (UV LAMP!!) ga je éérst verdiepen en dan pas met dit soort dingen aan de slag.
Gel nagels is niet iets wat je 1,2,3 doet, kan je al lakken zonder je nagelriemen te raken? gel op je nagelriem + uitharden maakt je hele nagelriemen kapot en doet ontzettend veel pijn, om nog maar niet over de schimmels te spreken!
lies die van rimmel is mooivind alleen de kwastjes van rimmel vreselijk..
Shaggysophie schreef:xDramaQueen schreef:
Zo, nu ga ik even heel gemeen doen.
Dit is een top verkoper op ebay dus geen oplichter, echter zou ik het niet kopen want je weet niet wat die machine inhoud (UV LAMP!!) ga je éérst verdiepen en dan pas met dit soort dingen aan de slag.
Gel nagels is niet iets wat je 1,2,3 doet, kan je al lakken zonder je nagelriemen te raken? gel op je nagelriem + uitharden maakt je hele nagelriemen kapot en doet ontzettend veel pijn, om nog maar niet over de schimmels te spreken!
lies die van rimmel is mooivind alleen de kwastjes van rimmel vreselijk..
JA DAT KAN IK ik doe zel wel wat ik wil.
Je hebt nog nooit een foto van mij gezien du hoe weet jij nou ho ik lak en hoe mijn nagels eruit zien.
xDramaQueen schreef:amanda1980 schreef:kleuren vertekenen
mijn verzameling na een maand of 4 a 5. lijkt niet veel zo op de foto maar zijn toch zo'n 150 flesjes
nice hoorik vind dat er meer stash foto's moeten komen