[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 22:21

nikkialex schreef:
Ohh katwijk volgens mij.
Hoezo, is het daar niet goed dan?

Ik vind ze weinig professioneel, laten we het daar op houden :j

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:19

nikkialex schreef:
Myryana schreef:
wat voor druppeltjes heb je meegekregen? Eigenlijk moet je alleen met wat zeep (unicura) schoonmaken of met zeezout...
En nee niet draaien aan je piercing, alleen voorzichtig de korstjes onder de douche losweken.

Oke, Ja ik heb net gedoucht :+

Euhmm ff spieken: Antisept druppeltjes. 2 keer per dag..

Doe maar niet meer dat is volgens mij net zoals sterilon.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 11:00

Ik gebruikte ook sterilon hoor.... Zit er nu 5 maanden in en nog geen enkel probleem gehad. Inmiddels ontsmet ik zo 1 a 2 keer per week en nog steeds geen problemen. Het is net geluk hebben denk ik zo ;)
Antisept is geloof ik minder agressief dan sterilon, is een soort olie of ben ik mis?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 11:14

Sterilon doet alle bacterien, de goede en de slechte.. het is daarom niet goed voor langdurig gebruik (sowieso is het gewoon niet goed om te gebruiken maar dat terzijde)

Maar weten jullie, ik houd mijn mond wel hierover er zijn kennelijk mensen die het beter weten. Dat het bij jullie goed gaat hoeft niet te betekenen dat het bij iedereen goed gaat.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:00

Antisept is een antisepticum/desinfectans en dood dus de bacteriën op de huid. Zoals Myryana ook al zegt dood het ook de goede bacteriën die van toepassing zijn op de genezing van het piercing-wondje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:02

Myryana schreef:
Sterilon doet alle bacterien, de goede en de slechte.. het is daarom niet goed voor langdurig gebruik (sowieso is het gewoon niet goed om te gebruiken maar dat terzijde)

Maar weten jullie, ik houd mijn mond wel hierover er zijn kennelijk mensen die het beter weten. Dat het bij jullie goed gaat hoeft niet te betekenen dat het bij iedereen goed gaat.

Oh sorry, iets minder aanvallend mag ook?
Ik zeg alleen dat het bij mij goed is gegaan, nou, heb ik geluk toch?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:04

Bizzybijtje schreef:
Myryana schreef:

Oh sorry, iets minder aanvallend mag ook?
Ik zeg alleen dat het bij mij goed is gegaan, nou, heb ik geluk toch?

Ik denk dat haar reactie is gebaseerd op het feit dat deze discussie al ongeveer 100x gevoerd is in dit topic (en voorgaande topics)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:07

Dat begrijp ik, maar zoals gezegd, zei ik enkel dat het bij mij goed gegaan is, dat ik daar geluk heb gehad. Ik zeg nergens dat het wel degelijk goed is, of wel?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:14

Bonjoy schreef:
Ik denk dat haar reactie is gebaseerd op het feit dat deze discussie al ongeveer 100x gevoerd is in dit topic (en voorgaande topics)

Dit dus.. er zijn altijd betweters die het gebruiken en het dus goed is of goed moet gaan en daar wordt ik eerlijk gezegd een beetje moe van ;)

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:51

Joh, Laten we nou geen hele discussie houden,
Bij mij is het goed gegaan. Klaar.

Iemand nog iets leuks te vertellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:53

Bedankt dat je me betweter noemt. :j

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:46

nikkialex schreef:
Joh, Laten we nou geen hele discussie houden,
Bij mij is het goed gegaan. Klaar.

Iemand nog iets leuks te vertellen?

Je hebt net een (paar) dag(en) je piercing toch? Wil je niet bang maken maar het kan altijd nog mis gaan :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:51

Normaal mogen ze een helix niet eens meer schieten omdat het kraakbeen is dat dan verrot kan gaan.. tegenwoordig piercen ze overal.

Ik heb m morgen ook een maand en heb eeen soort blauw zeepje mee gekregen en daar moest ik het 2x per dag mee schoon maken.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:53

Vind het toch raar dat de regels over het piercen niet zo streng zijn. Dat schieten bijvoorbeeld, of dat er bij heel veel zaken gewoon sterilon wordt mee gegeven

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:56

Nou da hoef ik hier bij Magic in Utrecht niet te vragen hoor over sterilon.. Ik had een klein flesje met dat blauwe zeep mee gekregen er voor..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:04

Haha nee ik weet inderdaad Toms antwoord al daarop ;) Tom geeft inderdaad een zeepje mee en die gebruik ik ook mijn piercings schoon te maken :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:11

Tom is gewoon relax en legt alles goed duidelijk uit.. eerste keer ook alles goed uitleggen weetje,, en met me helix dacht k zo van nou gaat je gang,, maar k heb een " deukje in de boven kant van me oor en dat vondt ie wel een leuk plekje,, Vroeg die nog of k wou weten wanneer die naald dr door ging,, Nou echt niet he en ineens zat ie er in :P.. Hij is zo relax maar ook duidelijk..

Weet iemand hoe het is als je bij Magic een tattoo laat zetten? rond welke prijsklasse iets van 5 letters komt in beetje normale letters op een pols

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:07

Wat kn ik dan wel gebruiken voor m'n piercing?(helix) om schoon te maken? Helpt unicura handzeep? En welke dan? Hoe moet ik dat doen?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:14

Ik gebruikte dat groene blok zeep van Unicura om mijn Helix mee schoon te maken de eerste paar dagen. Daarna gewoon gespoeld met water. Mijne is nooit ontstoken/gevoelig geweest, enkel de eerste 1 á 2 weken.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:15

Als je terug gaat naar de zaak en je vraagt of ze een zeepje hebben moet het lukken.. Ik heb een flesje met blauwe ongeparfumde zeep gehad

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:42

voor kraakbeen sodemieter ik er gewoon sterilon op, voor mijn hele oortjes eigenlijk behalve mijn tunnels, mijn oren doen het er goed op, je moet voor jezelf kijken wat je fijn vind en niet alles aannemen van een ander :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:40

Moet eerlijk zeggen dat ik voor mijn helix niks gebruik :o :')

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:06

Dit zet mijn piercer net op zijn Facebook:

Belt er gisteren een meisje van 17, heeft een klithood piercing laten zetten (dat dacht ze) en heeft er verschrikkelijk veel last van.
Ik vraag hoe lang heb je die al? Zaterdag laten zetten, maar hij doet heel zeer en bloed steeds! Sorry dat is niet normaal dat hij nog steeds bloed, kom ff langs kijk ik wat er loos is.
Kom ze gezelli langs ga ik ff kijken heeft ze een piercing tussen een klithood en een christina!!! balletje ingegroeid knalrood, met moeite het staafje eruit gekregen.
Ik vragen wie heeft hem gezet? Een vrouwlijke piercer uit een naast gelegen stad. Haar vriendinnen hebben hem op de zelfde plek zegt ze nou die komen vanmiddag ff langs ff een fototje maken en naar de ggd sturen, als je GVD piercer bent en niet eens weet wat een klitkapje is SCHAAM JE DIEP EN VERLOEDER ONS VAK NIET!!!

RoP

--
Dit is echt wel heeeeel beroerd..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:10

Whuh, dat verschilt toch best wel heel erg van elkaar die 2 piercings... := Brrr moet er niet aan denken dat zoiets verkeerd gezet wordt.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:15

Whut := Dat is niet best! Hoop dat de GGD er ook daadwerkelijk iets mee doet. Dat gaat natuurlijk een keer goed fout.