Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ShannonJuul schreef:Ah ontwedde ken ik wel. Dat is toch in de gemeente van Wedde? Mijn paps werkt in het gemeentehuis.@MightyJoe ik woon in Onstwedde, ook niet echt ver van Winschoten.
Wat die ruzie betreft, het loopt een beetje stroef tussen mijn vriend en mij. We zijn al 2 jaar samen maar ik weet niet voor hoe lang nog.. Om even ontopic te blijven, dit was mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 crackers met smeerkaas + een halve grapefruit
T: -
L: Hardbroodje met ontbijtspek (ik voelde me heel flauw dus heb gewoon iets gepakt)
T: -
A: 2 tartaartjes en een bakje magere yoghurt
Eigenlijk heel slecht maar dat komt dus vooral vanwege de ruzie en omdat ik een feestje had gisteravond waardoor ik nu brak ben
MightyJoe schreef:Oh valt nog mee!
Hahah ja idd!
k maak een leesverslag. Over een boek van anorexia. En moet als verwerkings opdracht een alfabet maken
Nu kan ik niets bedenken bij de
B- bewegen
I-I irriteren
J-joggen
N-
R-ruggengraat
U-uitmergelen
Weten jullie iets??
gewoon zoiets als
W- wegen
Unoo schreef:MightyJoe schreef:Oh valt nog mee!
Hahah ja idd!
k maak een leesverslag. Over een boek van anorexia. En moet als verwerkings opdracht een alfabet maken
Nu kan ik niets bedenken bij de
B- bewegen
I-I irriteren
J-joggen
N-
R-ruggengraat
U-uitmergelen
Weten jullie iets??
gewoon zoiets als
W- wegen
Is zoiets als ik heb ingevuld goed?
Heb een enorme off day gehad, druk met school en allemaal snacks zitten eten als chips en chocolade. Heb daarom als avondeten maar bamisoep gemaakt want daar zit niet zo veel in. Morgen begint de school weer en dan kan ik me veel beter aan m'n eetdoel houden. Heb op het moment weer veel last van m'n lichaam en kan niet wachten tot ik mijn dieet heb!