een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:49

Destino; Vooral savonds minder snacks eten en dus beter op me voeding letten. Ik heb jullie schema's al verschillende keren gezien en ik denk dat ik daar wel veel profijt van kan hebben! Daarnaast 2x per week hardlopen, ik denk dat ik dan al een eindje op weg ben!

Wat is valtaf voor site? * ga meteen even kijken!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:50

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:51

www.valtaf.nl
Dan kun je je gewicht en doel invoeren, je maten, je kcal bijhouden en je beweging bijhouden!
Vind het erg handig :D
Heb alleen nog geen buddies :+
Minder snacken is idd al een goede :j

Sassy, nee geen idee..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:53

ShannonJuul schreef:
@MightyJoe ik woon in Onstwedde, ook niet echt ver van Winschoten.

Wat die ruzie betreft, het loopt een beetje stroef tussen mijn vriend en mij. We zijn al 2 jaar samen maar ik weet niet voor hoe lang nog.. Om even ontopic te blijven, dit was mijn eetlijstje van vandaag:

O: 2 crackers met smeerkaas + een halve grapefruit
T: -
L: Hardbroodje met ontbijtspek (ik voelde me heel flauw dus heb gewoon iets gepakt)
T: -
A: 2 tartaartjes en een bakje magere yoghurt

Eigenlijk heel slecht maar dat komt dus vooral vanwege de ruzie en omdat ik een feestje had gisteravond waardoor ik nu brak ben
Ah ontwedde ken ik wel. Dat is toch in de gemeente van Wedde? Mijn paps werkt in het gemeentehuis.

Oh balen zeg.. Snap dat je niet zoveel hebt kunnen eten :(:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:53

Jeetje Chrissie, jij moet me toch een beenspieren hebben als je altijd zo moet staan in het zadel :oo !
Heb even in je profiel gespiekt haha.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:59

Handige site, heb me meteen aangemeld! Kunnen we buddy's worden haha.

Ja, het is ongelofelijk zwaar om te staan. Ik train nu 1,5 jaar zo en kan het nu wel redelijk vol houden. Als het paard wat sneller loopt is het ook makkelijker vol te houden aangezien je dan een makkelijkere houding kan aannemen. Maar wat een spierpijn heb ik gehad in het begin :')

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:59

Hij is vorig jaar ''vreemdgegaan'' ,tussen haakjes omdat hij niet gezoend heeft met dat meisje maar zij een poging deed tot, en dat zit me nog elke dag dwars. Hij is nu ook heel afstandelijk.

Pfoe dat weet ik niet MightyJoe ik meende dat het gemeente stadskanaal was.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:01

Oh ik weet het ook niet zo hoor!

Maar heeft hij wel terug gezoend of weggetrokken?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:04

Shannon, pff dat kan ik me voorstellen dat dat je dwars zit.. Vertrouw je hem wel? En heeft hij ook aanstalten gemaakt?

Chrissie, goedzo haha! Kunnen we idd buddy's worden :D
Logisch dat je dan spierpijn hebt!! :j

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:06

Hij heeft haar weggeduwd en is toen naar huis gegaan.
@ Destino, om heel eerlijk te zijn nee. Ik hou hem ook heel erg in de gaten, wil continu weten waar hij uithangt. Ik word gewoon gek van mezelf.

Ik heb ook een account aangemaakt :) moet het alleen nog even uitvogelen haha

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:07

Jammer dat het niet zo lekker gaat tussen jullie Shannon! :(:)

Mijn gebruikersnaam is raini! Moet nog wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt haha!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:08

Rot van je vriend Shannon! Als het niet meer gaat, gaat het niet meer! Zie je nog toekomst in/met hem? Als je telkens zo achterdochtig bent, is het ook niet fijn voor jezelf..
Ik heb 3 maanden geleden het ook uitgemaakt met mn ex.. Heb het er ook best moeilijk mee gehad. Gisteren voor 't eerst sinds toen weer gezoend met iemand anders, voor mij een teken dat ik er echt over heen ben.

Zoooooo ik heb de start to runnetjes weer op mn telefoontje staan, morgen als het licht is meteen renschoentjes aan en gaan met die banaan :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:12

Chrissie, heb je toegevoegd :D

Shannon, maar als hij haar weggeduwd heeft, dan is er eigenlijk toch niets aan de hand :o ?
Dan wilde hij het duidelijk niet :=
Zou toch proberen of je het een plekje kunt geven? En anders idd wat Corien zegt, als het niet gaat dan is het beter te stoppen..

Goedzo Corien! :D

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:13

ik lees ook even mee,na al dat eten van de feestdagen. =)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:14

Goede instelling CCCC! Succes morgenochtend :)

Ik zag het Destino, leuk!

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:15

CCCCC daar ben ik nu dus goed over aan het nadenken. Het is niet alleen maar ruzie hoor. Moet ook zeggen dat de achterdocht met vlagen komt. Vooral als we weer onenigheid hebben ben ik bang dat hij vreemd gaat (ook al is dit nog nooit gebeurt). Maar als we bij elkaar zijn dan voel ik me zo fijn en dan is hij weer de jongen waar ik voor viel. :) Goed dat je eroverheen bent gekomen! Ik wil ook weer beginnen met hardlopen. Sinds het kouder wordt heb ik het eigenlijk niet meer gedaan :=

Ja Destino dat is dus waar ik vastzit. Hij is niet vreemd gegaan maar op de een of andere manier kan ik het geen plek geven

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:17

Over drie weken ga ik weer naar die discotheek (Brothers), hoop dat een jongen er is, die er laatste twee keer ook was, telkens flirten, maar toen stond er ineens een meiske bij hem, dus durfde toen niet meer.. Maaar dan moet ik er gewoon super toppie uit zien, en als ie er dan is, ga ik gewoon naar 'm toe! :') Mooi doel toch! Echt een leuke jongen.. Niet superknap, maar hele mooie uitstraling. Grote brede man, wel een beetje n buikje, mjaaa daar is wat aan te doen toch! :') Ik heb dat nooooit bij jongens namelijk, dus als hij er dan weer is, ga ik maar gewoon op m af :')

Shannon, hij is inderdaad niet vreemd gegaan.. Maar snap dat je er moeite mee hebt! Hoop dat het nog goed komt tussen jullie!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:24

Shannon, eerlijk gezegd snap ik het niet. Dit had jou ook kunnen overkomen. Als iemand jou ineens probeert te zoenen en jij trekt weg. Dit is precies hetzelfde toch? Kom op! Je moet er over heen komen. Als je het uitmaakt kom je denk ik hetzelfde probleem weer tegen bij je volgende vriend

Goedzo Corien!!

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:27

Working on it! :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:30

Je moet er echt overheen komen! :) You can do it haha :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:53

MightyJoe schreef:
Oh valt nog mee!
Hahah ja idd!

k maak een leesverslag. Over een boek van anorexia. En moet als verwerkings opdracht een alfabet maken
Nu kan ik niets bedenken bij de
B- bewegen
I-I irriteren
J-joggen
N-
R-ruggengraat
U-uitmergelen

Weten jullie iets??
gewoon zoiets als
W- wegen

Is zoiets als ik heb ingevuld goed?

Heb een enorme off day gehad, druk met school en allemaal snacks zitten eten als chips en chocolade. Heb daarom als avondeten maar bamisoep gemaakt want daar zit niet zo veel in. Morgen begint de school weer en dan kan ik me veel beter aan m'n eetdoel houden. Heb op het moment weer veel last van m'n lichaam en kan niet wachten tot ik mijn dieet heb!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:53

Welkom Chrissie! Net gewicht heb je al bij je lengte! En 3kg komt vast goed :D

Corien: Lekker wezen stappen! En ach, een keer een slechte dag mag echt wel. Vind je maten netjes!

Shannonjuul: wat vervelend die ruzie. Maar is het lang geleden gebeurd dat dat meisje je vriend probeerde te zoenen? Snap best dat het frustrerend is, maar eigenlijk kan je vriend er niks aan doen? :)
Ik ben tijdens het stappen eens op mijn bek gepakt door een gozer waar mijn vriend bijstond := En die deed helemaal niks :oo Mijn broer moest me komen redden :') Maar mijn vent heeft er nooit moeilijk over gedaan, ik kon er immers niks aan doen :)

Ga bij valtaf mijn gebruikersnaam en wachtwoord ook eens opzoeken. In een ver verleden al lid geweest en alles bijgehouden toen :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:54

Unoo schreef:
MightyJoe schreef:
Oh valt nog mee!
Hahah ja idd!

k maak een leesverslag. Over een boek van anorexia. En moet als verwerkings opdracht een alfabet maken
Nu kan ik niets bedenken bij de
B- bewegen
I-I irriteren
J-joggen
N-
R-ruggengraat
U-uitmergelen

Weten jullie iets??
gewoon zoiets als
W- wegen

Is zoiets als ik heb ingevuld goed?

Heb een enorme off day gehad, druk met school en allemaal snacks zitten eten als chips en chocolade. Heb daarom als avondeten maar bamisoep gemaakt want daar zit niet zo veel in. Morgen begint de school weer en dan kan ik me veel beter aan m'n eetdoel houden. Heb op het moment weer veel last van m'n lichaam en kan niet wachten tot ik mijn dieet heb!

Of bij de R - Rusteloos. Zo iemand is uiteindelijk nooit echt op zijn gemak toch? :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 23:40

Ik ga naar bed! Morgen mijn eerste werkdag na 5 maanden verlof! :+
Zal dus ook niet actief zijn overdag in het topic. Kan op mijn werk maar heel soms op internet in mijn pauze :') Maar zal s'avonds bijlezen :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 00:17

Hee meiden! :wave:

Ik heb ook weer een fijn, maar druk dagje gehad :j Heb 2 uur vol gesport vandaag (kracht en cardio) en mijn hele lijf voelt zwaar :+ Zeker ook omdat ik 's middags ook nog gewerkt heb
Mijn lijstje vandaag:

o: kwark met muesli
t: - (was sporten)
l: 3 boterhammen met ei, 2 plakken ontbijkoek
t: 1 spritsje (kleintje)
a: stoofpeertjes, broccoli, pommes duchesse

Zijn er hier trouwens ook mensen die sportvoeding gebruiken? Ik heb een zeer sport-fanatieke vriend en die gebruikt allerlei preparaten om zijn voeding mee aan te vullen (hij fitnesst ook iedere dag 2 uur, dus hij heeft ook wel wat aanvulling nodig om mooi in vorm te blijven)
Nou kwam hij vanmorgen met een enorme ton eiwit aan voor mij, voor de spieropbouw :) Ik heb het braaf door mijn kwark geroerd vanmorgen, maar ik vond het me toch een portie goor :x Ben dus aan 40 gr eiwit gekomen en de andere 100 heb ik laten zitten :') Wel proberen te compenseren met een ei tussen de middag