Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:22

XFiemoX schreef:
Wat een boel meisjes hier al zeg, waar blijven de jongens :D

Bij een 2e zwangerschap willen we beiden absoluut niet het geslacht weten, we willen ons laten verrassen dan...

Ego... En jawel de tuinmannen zijn er nog steeds niet!! Krijg ook geen gehoor heb al paar keer gebeld en een keer voicemail ingesproken, maar geen reactie pffft!! Krijg er de ?? van van hen en ben ook helemaal klaar met die tuinmannen, de voortuin heb ik zonet iemand anders voor geregeld om het af te maken.
Vind het zo vervelend voor ons zelf maar ook voor onze buren, en helemaal voor onze overbuurman. Hij heeft zijn huis te koop staan dan is het toch wel zo netjes dat het bij ons ook wel netjes is en vooral al het aarde wat ze hebben lopen knoeien opgeruimd is,en alle hout bende en oude stenen troep weg zijn!! :o

Hier word ik niet bepaald vrolijk van ;(

Fiemo: Neem aan dat jullie het nog niet betaald hebben? Kun je niet die voicemail inspreken dat als ze nu niet komen opdagen en ze het niet heel snel afmaken je een andere partij inschakeld en ze maar een bepaald deel krijgen maar niet alles omdat je het spuugzat bent? Dat is toch dom? Kunnen ze geld verdienen vertikken ze het om op te komen draven! Snap je frustratie!! :(

@ invisible:Welkom in het topic en succes!! :D Spannende tijden dus ook voor jullie!
@ WithLove: Zou je zo over het hoofd gezien hebben. Ook jullie gefeliciteerd! Leuk een meisje!! Geniet nog even van de (nacht)rust voor je het weet is de rust ver te zoeken in huis ;)
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 14-10-11 13:28, in het totaal 3 keer bewerkt

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:24

Misctic gefeliciteerd met jullie zoontje Wessel.
Fijn dat alles goed gaat!
Nu nog even gedult hebben voor de kleine mee naar huis mag.

Odetteke aan het bevallen spannend!!

Ninita vervelend dat jullie nu nog zo lang moeten wachten!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:33

XFiemoX schreef:
Heb je helemaal gelijk in Iris, maar Jayden was aan het eind in de buik wel een beetje stout (of denk dat ik beter eigenwijs) kan neerzetten. Want als het aan hem lag wilde hij er dus echt niet eruit, toen ie dus eindelijk born was zei ik tegen hem ''Zo jongen hehe eindelijk daar ben je dan'', aan billekoek deed ik niet dat kon ik niet. Maar nu ie bijna alweer 1.5 is heb ik periodes dat ik hem met alle plezier achter het behang plak :P .

Ja dat snap ik wel. Op die manier zou ik ook wel tegen m praten hoor. :D
Dat ie eigenwijs is of juist lastig (door je blauwe ribben te schoppen of in een stuit te gaan liggen) dat is dan wel iets wat ik wel zou kunnen vinden. Behalve lief. :+

XFiemoX

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:46

Caroline, Ze krijgen nog 300euro we hebben al 1044 en een beetje betaald. En ze krijgen die overige 300 niet eerder dan dat het af is en het pad in de zijtuin opnieuw gestraat word, want dat ligt schots en scheef.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:01

Mag ik nog heel even ego-post er tussen door gooien?!

Ik ben even niet van plan om namen te gaan noemen maar ik heb ook met iemand anders momenteel problemen, terwijl ik juist mega in diegene der praatjes ben ingeluld. Maar ik heb iets aan die persoon uitgeleend wat van onze zoon is, terug krijgen ho maar 2 maand terug hadden we nog een super gezellige dag en ik zou dat wat ik uitgeleend had die dag mee naar huis terug nemen maar omdat ik mijn handen nogal vol had, en over een maand wel weer bij die persoon zou komen had ik besloten het dan mee terug te nemen. Maar nu komt het die persoon reageert nergens op, 1 sms wat ik terug heb ontvangen met dat diegene ermee naar de politie wilt stappen. Maar goed wat die persoon niet weet is dat ie mij nergens op kan pakken, en de politie alleen maar keihard zal lachen :+ . Wat die persoon misschien onderschat is dat ik meer over diegene weet dan ie zelf weet, en ik met wat ik over diegene weet makkelijk naar de politie toe kan stappen. Want echt de persoon in kwestie heeft mij maar ook ************ veel beschadiging aangebracht, kan er niet teveel over uitwijden ivm misschien toevallig wel hier ook leest.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:04

Uhw? Het is wel een beetje vaag, sorry hoor. :o
Stel het gaat om een wandelwagen. Dan komt het er op naar dat persoon X jouw wagen heeft en niet terug wil geven en de politie belt? Why?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:05

Wat iris schrijft, het is een beetje vaag. Als je prettig vind mag je me ook wel pb-en ;)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 14:07

Ik denk niet dat je er iets mee zult bereiken met naar de politie gaan. Die hebben wel belangrijkere dingen aan hun hoofd dan dit. Maar ik snapte het ook niet helemaal.
Maar wel een vervelende situatie natuurlijk als iemand iets niet terug geeft.

Ik heb nog geen idee hoeveel kids ik eigenlijk wil. Ben de 1e drie maanden zo ziek geweest dat ik dacht, 1 vind ik wel genoeg, haha. Wie weet later wel weer behoefte, we zien wel hoe het loopt.

De kleine zit weer lekker te schoppen <3

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:09

Ik ben wel blij dat ik niet zo misselijk geweest ben. Want dan was de keuze voor een tweede ook een hele moeilijke denk ik. Ik voelde me wel emotioneel heel onstabiel. Niet in de zin van depri, maar wel nogal gammel. Overal om huilen enzo. Dan duren 3 maanden ook lang. :P

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:11

Goed dat je nog niet alles betaald hebt Fiemo! Wel jammer dat dat andere geld er al heen gegaan is. Maar mooi genaaid zeg als ikd at zo lees. Hoop maar dat ze snel op komen dagen en hun werk afmaken!

En dat verhaal is inderdaad beetje vaag haha. Maar zit die persoon ook op bokt dan? Klinkt wel heftig. Maar naar de politie gaan? Wat wil die doen dan? Klinkt wel alsof dat niet meer goed gaat komen. Kan niet iemand anders het voor je ophalen? Ken je niet iemand die die persoon ook kent en dat kan regelen? Weet niet om wat het gaat maar zoals je het beschrijft klinkt het wel als iets met waarde. Zou er maar wel achteraan gaan als ik jou was.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:14

Hormoontjes hormoontjes. Fijn he?! :P

Heb ook een hele tijd gedacht hou het bij 1 maar vind toch op één of andere manier leuk voor de kleine meid als ze een broertje of zusje zou krijgen. En het kriebelt ook gewoon weer. Ben zo benieuwd hoe lang het deze keer duurt voor ik zwanger ben. :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:24

Pubelia, Caroline en Iris, jullie hebben een pb ;)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:33

Pffff die hormonen bij mij, ik vind ze niet meer leuk...

Ik schijn iedereen af te snauwen, terwijl ik dat zelf nog geen eens door heb...
Dan is er iets op tv, dan komen mijn biggellanders alweer eraan...
Vannacht maakte ik me echt druk van uit het niets wat er allemaal kan gebeuren met mij,
en dat de kleine er dan maar niks onder ging lijden..

Vanochtend toen mijn man net de deur uit was om naar zijn werk te gaan, kwam er een trauma helikopter over gevlogen. Ga ik me gelijk druk maken of dat die niet voor mijn man komt, en wat ik straks moest met een kind zonder mijn man...

Pfff vertel me maar niks over de hormonen...

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:34

Heb m gezien je hebt PB terug!! :)

Zo hier lekker van het zonnetje aan het genieten. Kleine meid ligt leker te tukken en vriendlief is bezig met de stallen. Staat sinds kort een paardje bij en wil ze graag zsm naar binnengaan halen. Ook gaat er 1 weg. Paard van mn vader zn vrouw. Die heeft 2 weken terug doelgericht naar mij (met de kleine meid op mijn arm) getrapt. Gelukkig tegen mijn vinger en de kleine haar pols maar oehhh wat was ik pislink op dat klotebeest. Dus heb ze vriendelijk verzocht die maar weer op te halen. Dat kan echt niet bij mn kleine meisje in de buurt.

Beest heeft ook al mijn hoefsmid getrapt omdat dat beest der achterbenen niet wil laten bekappen. Wel jammer hoor want mag de vrouw van mijn vader graag. Als het nou een leuk paard was geweest... Maar goed. beestje wordt volgende week opgehaald dus tot die tijd moeten we even een stal fixen zodat ze allemaal naar binnen kunnen. :)

Ahhhhh ik wil ook nog een kindje!!!!!!!!!!! :D :P

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:35

pubelia schreef:
Pffff die hormonen bij mij, ik vind ze niet meer leuk...

Ik schijn iedereen af te snauwen, terwijl ik dat zelf nog geen eens door heb...
Dan is er iets op tv, dan komen mijn biggellanders alweer eraan...
Vannacht maakte ik me echt druk van uit het niets wat er allemaal kan gebeuren met mij,
en dat de kleine er dan maar niks onder ging lijden..

Vanochtend toen mijn man net de deur uit was om naar zijn werk te gaan, kwam er een trauma helikopter over gevlogen. Ga ik me gelijk druk maken of dat die niet voor mijn man komt, en wat ik straks moest met een kind zonder mijn man...

Pfff vertel me maar niks over de hormonen...

Oh maar dat herken ik wel. Ik snauwde ook iedereen af volgens mijn moeder. Alleen was het zo dat ik eigenlijk niemand afsnauwde maar vooral mijn moeder :+ Hahaha.. Oops!!!

En dat van die enge ideeen dat heb ik nog steeds. Denk bij alles wat als dan dit of dat en wat als... Zucht!!!!! Ah ja schijnt er allemaal bij te horen!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:40

Mistic gefeliciteerd met jullie zoon Wessel!!!
En Odet; Heel veel succes!!!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 14:42

oooooooooooh hormonen! Verschrikkelijk!!!
Ik kan janken om niets! En afsnauwen inderdaad. Soms komt het er zo lomp uit dat ik denk, hoezo zeg ik dat nou zo?!?!?!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:44

Ja inderdaad Bo0tje! Gisteren was ik bij de paarden. En toen zei ik iets tegen iemand. Iemand anders herhaalde dat. En ik had echt zo iets van zei ik dat zo? Uhh jaaa. Maar zo was het helemaal niet bedoeld...

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 14:44

las over hoeveel kindjes.. ik denk dat ik na deze nog graag 1 zou willen maar als deze eruit is doe ik eerst wel even wachten! en ik had trouwens geen blaasontsteking! *\o/* ik begin volgens mij ook last te krijgen... voel me best emotioneel op dit moment! ;( niet leuk maarja...

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 15:07

Men... echt zoveel heb ik dat. Alles komt lomp m'n mond uit :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:13

Caroline, dan weet je wat je te doen staat vanavond bespring je vent en zeg hem dat je nog een kiddie wilt :P .

Hier heb ik ook last van mijn hormonen zo vanuit het niets kom ik op een ieder nogal verward over, zullen jullie hier vast ook wel merken :o

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:34

Hormonen,schei uit pfff na de geboorte zelfs tegen mijn man gezegd dat als er ooit iets met mij zou gebeuren hij niet met een andere vrouw mag zijn want ik wil niet dat er een ander aan mijn kind komt,en ik ben zelf stiefmoeder van 2 meiden! In het weekend en vakanties maar goed hoe krom is dat wel niet? Haha
Scheen ook erg lompe uitspraken gedaan te hebben met de zwangerschap,vond zelf gewoon dat ik eerlijk was.......hihi

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:35

Lol@Patsab!! :D
Nou volgens mijn vriend gaat het de laatste maanden weer helemaal goed met mijn humeur. :)
Wij hebben nou juist een hele fijne tijd en zijn heel lief voor elkaar. :+:

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:43

Ow, maar ik ben ook wel heel erg lief naar mijn man! Ook meer als normaal! Zijn veel knuffeliger! Lekker tegen elkaar op de bank liggen! Veel knuffelen enzv... Maar mijn man weet dat het de hormonen zijn, en volgens mij valt het nog wel mee dat ik tegen hem snauw...

Maar voor de rest van mijn omgeving ben ik echt een kreng geworden... Was echt altijd heeeel erg lief :D Met nadruk op was...hihi :D

Maar bij mij is het net iets van de laatste tijd, in het begin van de zwangerschap had ik hier nog geen last van. Ook niet van die "rare" gedachtes zeg maar...

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 15:51

XFiemoX schreef:
Caroline, dan weet je wat je te doen staat vanavond bespring je vent en zeg hem dat je nog een kiddie wilt :P .

Hier heb ik ook last van mijn hormonen zo vanuit het niets kom ik op een ieder nogal verward over, zullen jullie hier vast ook wel merken :o

Hahahaha dat stond me vanmiddag al te doen :P LOL!!! ;) En verschrikkelijk vind die het als ik hem bespring, not! Arme man :P Hij riep vrij kort na Aimee al.. Zo op voor een tweede? We moeten wel veel oefenen :P Mannen pfff