XFiemoX schreef:Wat een boel meisjes hier al zeg, waar blijven de jongens
Bij een 2e zwangerschap willen we beiden absoluut niet het geslacht weten, we willen ons laten verrassen dan...
Ego... En jawel de tuinmannen zijn er nog steeds niet!! Krijg ook geen gehoor heb al paar keer gebeld en een keer voicemail ingesproken, maar geen reactie pffft!! Krijg er de ?? van van hen en ben ook helemaal klaar met die tuinmannen, de voortuin heb ik zonet iemand anders voor geregeld om het af te maken.
Vind het zo vervelend voor ons zelf maar ook voor onze buren, en helemaal voor onze overbuurman. Hij heeft zijn huis te koop staan dan is het toch wel zo netjes dat het bij ons ook wel netjes is en vooral al het aarde wat ze hebben lopen knoeien opgeruimd is,en alle hout bende en oude stenen troep weg zijn!!![]()
Hier word ik niet bepaald vrolijk van
Fiemo: Neem aan dat jullie het nog niet betaald hebben? Kun je niet die voicemail inspreken dat als ze nu niet komen opdagen en ze het niet heel snel afmaken je een andere partij inschakeld en ze maar een bepaald deel krijgen maar niet alles omdat je het spuugzat bent? Dat is toch dom? Kunnen ze geld verdienen vertikken ze het om op te komen draven! Snap je frustratie!!

@ invisible:Welkom in het topic en succes!!
Spannende tijden dus ook voor jullie!@ WithLove: Zou je zo over het hoofd gezien hebben. Ook jullie gefeliciteerd! Leuk een meisje!! Geniet nog even van de (nacht)rust voor je het weet is de rust ver te zoeken in huis

.
ik begin volgens mij ook last te krijgen... voel me best emotioneel op dit moment!