Maar ik ben verslááfd aan rijstewafels... En dan kan je zeggen: joh: zo erg is dat toch niet? Nee, zo erg is dat ook niet. Maar als je dan op een gegeven moment en hele rol per dag op eet! boehoe... moet me nu ook inhouden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Ik ben trouwens niet zo'n keukentype, maar ik ga proberen meer tijd vrij te maken om eten te maken. En dan vooral vers en niet uit pakjes waarbij alleen water hoeft.
amsterdam_30 schreef:Heel goed nowornever! Maar eerst inderdaad maar beter worden..
Flying_Angel: jij bikkel. Zo lekker is t weer namelijk niet.
Ik ga ook nog heel goed vandaag met eten.
*meldt zich als vrijwillig slachtoffer om voor te koken hehe
Safiera schreef:Kom je ook voor mij koken? Die ziekenhuismaaltijden bij ons zijn niet te eten!
Ben vandaag nog netjes met mijn schema.
o: glas melk
T; twee glazen water
L: 3 crackers met jam, slankie en ham, glas melk
T; glaasje ranja
A: weet nog niet wat ik krijg, denk aardappelpuree, kipfilet, een groente en rauwkost.
Safiera schreef:Kom je ook voor mij koken? Die ziekenhuismaaltijden bij ons zijn niet te eten!
Ben vandaag nog netjes met mijn schema.
o: glas melk
T; twee glazen water
L: 3 crackers met jam, slankie en ham, glas melk
T; glaasje ranja
A: weet nog niet wat ik krijg, denk aardappelpuree, kipfilet, een groente en rauwkost.
MMMaaike schreef:Ik ben vanmorgen echt onwijs geschrokken. Ben echt even van slag!![]()
Een collega van slechts 38 jaar is afgelopen weekend overleden nadat ze vorige week in Turkije een buikwandcorrentie had ondergaan. (ze van Turkse afkomst) Er zijn dus complicaties op getreden en ze is zondag ochtend naar het ziekenhuis in NL gegaan waar ze laat in avond is overleden aan een hartstilstand. Ze laat een man en 2 kinderen achter. Echt zo verschikkelijk.
Safiera schreef:Nouja, ziekenhuis... Dit is de adolecentenkliniek bij het ziekenhuis. Ben aan het worstelen met een depressie.
AmyII schreef:Jeetje... da's wel even heftig zeg... ik zou met alle liefde voor je koken maar Venlo ligt volgens mij nogal ver van Amsterdam (of Alkmaar) af... of niet? (groeit idee in hoofd, ik begin een rijdend restaurant!!!)
Mijn schoonmoeder probeerde in het ziekenuis altijd haar eten aan ons te slijten... die jus!!! demn wat is die zout zeg!!!