Ik had dus met mijn nieuwe schoenen dat ik ook last van mijn tenen kreeg en dan vooral van mijn teennagels

Heb dus ook 1 blauwe nagel nu, geeft niks schijnt vaker voor te komen bij mensen die hardlopen. Maar dat kan soms zoo vreselijk pijn doen
Ja ik vind het ook vreemd, maar ik denk over sommige dingen sowieso heel anders dan mijn schoonfamilie

Dat botst weleens vaker en dan moet je net mij hebben, ik zeg ook altijd eerlijk hoe ik er over denk en dat schiet weleens verkeerd
In het begin kwam mijn schoonvader bijna elke dag langs, vriendlief ergerde er zich wel aan, maar zei er niks van. Bang dat zijn vader boos zou worden. Nu hoef ik mijn schoonouders en ook mijn eigen ouders trouwens niet elke dag over de vloer. Dus ik heb hem een keer gevraagd wat ie kwam doen en of ie dan ook nieuws had te vertellen? Niet? Nou dan hoef je de volgende keer ook niet te komen. Als je toch geen nieuws hebt, waarom kom je dan? Ik ben de hele dag aan het werk geweest en wil nu gewoon even rustig op de bank of mijn eigen ding doen. Begreep ie in het begin niet en werd idd een beetje boos. Ik kan daar dus niet mee zitten. het is nu lekker rustig in de avonden en vriendlief was achteraf toch ook wel blij dat zijn vader niet meer elke avond langskwam
Maar oooeeeee echt dingen kunnen daar soms zo slecht vallen. En ik ben soms nogal eens ongenuanceerd

Soms worden ze ook pissig omdat iki een andere mening heb, tja vraag er dan ook niet om

Nogmaals ze zijn echt wel lief en aardig, maar ze hebben soms nogal lange tenen en denken te veel: Oh dan zal het wel sus of zo zijn
Ja vast ik wacht liever met een conclusie tot dat ik zeker weet hoe het gegaan is