Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:57

Hier ook woei hoor, maar wel vrij open lucht en toch al minder woei dan vanmorgen.

Nieuwe rijhandschoenen zijn altijd leuk; tipje, je komt morgen langs "de Boer", hebben leuke dingen... :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:22

WenK schreef:
Wat voor presentatie moet je geven?

Er is een nieuw kortingsprogramma gelanceerd. Ik moet het team informeren over de mogelijkheden en het proces. Eigenlijk is het programma een opvolger van een ander programma. Het is/was echt een supermooi programma, wat gewoon te weinig aan de man wordt gebracht. Ik wil nu een presentatie geven, dat mijn collega's alle tools voorhanden hebben om het een succes te maken. Wij Nederland, zijn over het algemeen het beste jongetje van de klas, alleen niet op dit punt. Zou toch leuk zijn, als ik het een succes kan maken en er mijn naam aan kan hangen. :j
Mijn presentatie is heel luchtig met wat humor erin. Ik geef wel vaker presentaties, alleen dit moet een knaller worden. :D Dan moet het toch blijven hangen.

hetbommeke schreef:
Zag wel een leuk Wii spel, iets van Dance Workout of zo. Fan, hoe is 't met jouw ge-wii? Nog leuke tips voor spelletjes?

Ik doe het eigenlijk te weinig, ivm tijdgebrek. Ik heb nu dat Balanceboard en ik vind het sneeuwballen gevecht erg leuk. Skiën ook. Nu hoorde ik overeen nieuw spel, eens kijken bij bol.com of ik hem kan vinden. Heb je een Balance Board?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:26

Zorg dat je ze nieuwsgierig maakt. Is het een programma waarmee ze eea op kunnen lossen waar ze nu tegenaan lopen? Geef wat voorbeelden van dingen waar ze verbaast van zullen zijn en prikkel ze. Niet alles nu laten zien, maak ze nieuwsgierig... :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:31

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:32

Neuh, 3 minuten is over het algemeen lang zat (per onderwerp). Je kunt wat screenshots gebruiken... Moeilijk onderwerp hoor..

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:51

jullie ...... gaan echt snél :oo

Sint maarten, lampionnetjes: m'n neefje en schoonzusje zijn gisteren echt verzopen := maar ze hadden wel veel lekkers ..

Amerigo: wow, dat nieuws is me helemaal ontgaan ..! Ik ga dat bericht eventjes lezen. Voor mij was de 'echte' Amerigo trouwens altijd die van de officiële aankomst op tv van de Sint. (andere paarden pikte ik er feilloos uit :D ) Daarnaast was het witte, oude, lieve paard van onze (rijd er al lang niet meer, maar goed) manege een top-Sint-paard. Toen hij vorig jaar voor het eerst niet meer kon/mocht, werd'ie echt gemist! Zíjn eer, zomaar weggenomen.
Bij ons in het dorp wordt de Sint met twee zwarte friezen gereden, haha!

Hardlopen: eergisteren voor 't laatst, hopelijk overmorgen weer tijd voor.

Gaaf trouwens die persoonlijkheidstesten .. vermoed dat ik die, plus IQ-testen e.d. ook voor mijn toekomstige sollicitaties zal krijgen.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:58

jeetje wat gaan jullie weer snel!
Wat super interessant zeg die testen!! Echt heel gaaf :j daar heb je nog eens wat aan :))

Pff wat een wind staat er zeg, bij jullie ook?
Ik hoop volgende week ofzo weer even te gaan lopen.
Gister een raar bultje laten verwijden van de me rug, bleek wat groter en dieper te zitten dan gedacht, is een flink gat geworden dus :+
Zit ook net op een rotplek, zodra je iets bukt of draait komt er gelijk heel veel spanning op, niet handig :+

Weet iemand trouwens een fijne lange (warme maar vooral winddichte) hardloopbroek?

Elise: hihi de sint met zwarte friezen dat kan echt niet :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:01

Ik heb laatst een heerlijke warme broek gekocht bij de Lidl voor 10 euro volgens mij. Heb hem nu regelmatig aan en ik vind het een ideale broek! :j

Vanavond weer een duurloop doen en dan maandag weer.

Woensdag hadden we een wisseltempoduurloop, was ook wel leuk!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:03

Die broeken zullen ze wel niet meer hebben. Dat is echt geen geld, waarom mis of vergeet ik dat soort dingen toch altijd :P

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:06

Nee, nu niet maar ze hebben wel met regelmaat die aanbiedingen volgens mij.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:08

Jeetje, een gat in je rug... :(:)

Sint is hier altijd zonder paard... :j Wel met boot...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:22

Fanneke schreef:
Meestal is het bij ons bang voor het onbekende en geen controle van het management :n Ik wil de presentatie ook niet te lang maken.

Hier heb ik veel enthousiaste verhalen over gehoord.
My Fitness Coach: Dance Workout http://www.bol.com/nl/p/games/my-fitnes ... index.html

Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/games/newu-fitn ... index.html
Zijn wel goede workouts, maar is een beetje saai en errrruuuugggg amerikaans

Fan, de eerste had ik in mijn handen van de week, twijfel twijfel maar ik ga 'm op mijn verlanglijstje zetten voor de Sint :+
De laatste heb ik hier ook liggen maar vind die niet leuk :n Heb een andere van EA Sports, die is wel heel leuk, ff zoeken.... kan 'm niet meer vinden, zal wel "oud" zijn.
En ja heb een balance bord :j

Net wel weer een uurtje beweging gehad, beneden gezogen en gedweild, en de wc schoongemaakt, boven de badkamer helemaal schoongemaakt. Stofzuigen boven en op zolder mag manlief morgen doen en de trappen ook := Ik heb een belangrijke afspraak in Naarden ;)

De Boer????? Waar zit die dan? Heb niet zoveel centjes meer :n En eind van de maand is het nog niet, helaas.

En ik loop ook in een broek van de Lidl, maar dan niet die dikke, heb het altijd heel snel warm dus da's niets voor mij.

Rosa, bah, lijkt me niet fijn :(:)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:24

De Boer zit aan de weg bij ons... :j

Een heul belangrijke afspraak heb jij... :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:25

Ah, De Boer al gevonden :j

En ga nu weer bewegen ;) Hondjes legen :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:26

Sint zonder paard :+ maar wel met boot... dat is ok ;)
Hier komt ie trouwens ook met de boot :j

bom: goed bezig zeg!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:30

:j Oud vissersdorpje he, waar ik woon. Als Sint zonder boot komt doen we toch iets niet goed... _O-

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:36

hahahaha, nee dat kan echt niet!!
Hier stapt ie bij ons huis op, vaart 2 km door het kanaal en stapt bij de volgende brug weer af _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:58

Wen, vanaf hoe laat ben jij morgen op stal? Zie net dat het een half uurtje rijden is. MOET om 12 uur weer terug zijn, heb ik de kids beloofd. Dan zitten we voor de TV :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:59

Euhm, ff rekenen, moet om 11 uur weg van stal, dus wil er rond half 10 wel zijn denk ik. Hoef alleen Lis maar te rijden.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:53

Ok dan zie je mij rond die tijd denk ik.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:54

Hallo dames, zetten jullie de versnelling even een tandje zachter! Dacht lekker bijgelezen te zijn, kan ik weer van voor af aan beginnen. ;(

Auw Rosa, klinkt erg pijnlijk, laat je maar lekker verzorgen, morgen genoeg op de tv! :D

Vorig jaar kwam de échte Sint in Schiedam aan, voelde me echt weer 6 toen. Met bibberende knietjes kijken of we Diewertje ergens zagen. Jammer genoeg had ik toen geen "leen"kind. Dan had ik mijn zenuwen kunnen verschuilen achter het kind en lekker die de schuld kunnen geven. _O-
Morgen zit ik met mijn 2 parkietenkindjes ook klaar voor de tv om 12 uur. Nee, helaas geen eigen echte kindjes, ga toch mijn vriend maar eens aankijken of het toch niet eens tijd wordt. :D

Ik ga die Dancecoach ook op mijn lijstje zetten, of koop hem gewoon, heb toch nog freebees. Misschien geef ik hem ook aan mijn nichtje, die is zo gek op dansen! :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 17:30

Fan weet waar je aan begint :o die leuke roze wolk die je altijd in boeken en bladen leest ben ik nog niet tegen gekomen :n zwart is de wolk ook niet maar iets ertussen in zullen we maar zeggen ;)

Zit nu in t zwembad, dochterlief ligt in t water. Pepernoten en chocomelk zijn al ingekocht, ben er helemaal klaar voor morgen.

Wen misschien neem ik de stuiterballetjes mee, als daar geen bezwaar tegen is, anders gewoon zeggen hoor. Ik heb ze redelijk goed afgericht en onder appel staan ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:06

Fanneke: valt mee hoor, voel het wel maar ik heb een hoge pijngrens zegt men :+
Helaas moet ik morgen gewoon werken!
Leuk die intocht :))

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:08

Neem maar mee hoor! Als je op een gunstige tijd bent mag/mogen ze Lis wel uitstappen...
kinderen zijn bij ons op stal van harte welkom, zijn op zaterdag en woensdag ook altijd ponylesjes voor kids met (en ook wel zonder) beperking, dus we zijn wel wat gewend...

Heb niet meer hardgelopen vandaag, voel me al wel weer aardig opgeknapt, maar nog net niet fit. Zondag weer een rondje doen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:50

Ok ik kijk wel even of ik een slachtoffer mee kan krijgen ;)

Heb na het eten eerst Zor gereden, die liep als een zonnetje :D geen gebok meer en heerlijk ontspannen. Hij zit nog wel heul erg vast op recht, dat is echt zijn bolle kant, maar daar wordt aan gewerkt :j hoewel tips altijd welkom zijn.

Daarna thuis omgekleed, was lekker nat van de regen die alleen in het zuiden was voorspeld.... Zucht. En toen heerlijk gaan hardlopen, een half uurtje in regen en wind. Lekker sjokken, ook maar 4,4 km gelopen maar ben nu heerlijk relaxt. Lekker slapen zo en weer fris en fruitig op ;)