In de kerstvakantie vind ik het prima, dan zitten we in een huisje in Drenthe maar verder niet. Vond het niets dat geglibber over de dijk naar mijn werk. Was iedere keer weer blij dat ik heelhuids thuis was.
Oooh, ik heb zooo geen zin in werken vandaag... Wil lekker met paardje aan de slag en hardlopen (maar dat lukt alleen morgen en donderdag, ga op het Tinkerweekend echt niet ook nog m'n hardloopspullen meenemen, in de wetenschap dat de douches niet echt bruikbaar zijn *jakkie* )
Ik ga in februari een weekendje Drenthe Huttenheugte denk ik, doen we al jaren met mijn ouders en broers e.d.
MamboBeach
Geplaatst: 13-09-10 11:18
SAKKIA schreef:
Ik heb mijn verslag af Nog 1 te gaan
Maar moet eerst even wat anders doen
Ik ga in februari een weekendje Drenthe Huttenheugte denk ik, doen we al jaren met mijn ouders en broers e.d.
Weet je hoe Gordon dat noemde?!
Wel lekker, er even tussenuit!
ArlandoO
Geplaatst: 13-09-10 11:21
Goedemorgen Ik ga deze week vandaag (maandag), woensdag en vrijdag lopen.. Gooi mezelf wel even in het diepe door de 10 km te gaan lopen Ben erg benieuwd of ik het volhoud!
SAKKIA
Geplaatst: 13-09-10 11:21
Ja dat weet ik
MamboBeach
Geplaatst: 13-09-10 11:22
SAKKIA schreef:
Ja dat weet ik
Ik kwam niet meer bij!
Fanneke
Geplaatst: 13-09-10 12:21
Wat een fijne vooruitzichten allemaal - Drente - Tinkerweekend - Huttenk*ttenheugte Wie nog meer? Gaan de loopschoenen mee naar Drenthe? Fijn dat die kleine al lekker ondernemend is, lijkt mij niet fijn voor je broek!
Jullie hebben het al over sneeuw, ik wil eerst nog een nazomer hoor!
Zit nu op mijn werk en hoor Hamilton over de baan scheuren met zijn F1 wagen, is toch een gaaf gehoor! Kan helaas niet gaan kijken, maar het geluid is al geweldig!
Wat een pokkeherrie is dat toch (niemand kan zich voorstellen dat ik op de tribune zat in Barcelona en door de GP2 heen ben geslapen ) Wat is er dan, dat ie daar is?
Pebblesther
Geplaatst: 13-09-10 12:43
Mirkim: de 4 mijl in 35 min heb ik ook in mijn hoofd. Maar of het gaat lukken is een 2e Deed er gisteren 41 min over en was al helemaal kapot Maar heb natuurlijk nog 4 weekjes de tijd om te trainen dus ik ga het tempo lekker opvoeren!
hetbommeke
Geplaatst: 13-09-10 13:09
MamboBeach schreef:
Ah joh, lekker man, een beetje sneeuw!
Bom, waar ga je naartoe in Drenthe?
Gaan naar Het Land van Bartje, lekker Landallen. 2 weken niets doen Heb niet zulke goede herinneringen aan Kerst sinds 3 jaar geleden toen mijn vader overleed, dus wij gaan ieder jaar lekker vakantie houden
jeuh ik heb gisteren weer voor het eerst gelopen sinds een half jaar denk ik wel, wat was het weer zwaar. maar 50 min gelopen met iedere keer 4 min lopen 1,5 min wandelen dus ben wel weer trots en nu spierpijn
Land van Bartje is leuk, daar gingen wij ook elk jaar heen, maar nu dus een keer CP Ik vind Emmen ook altijd leuk om dan even heen te gaan, niet alleen de dierentuin, maar het centrum(pje) is ook gewoon gezellig
Jaan81
Geplaatst: 13-09-10 13:44
Dat is zeker gezellig daar!
Ben al 2 keer naar Huttenheugte geweest en ook een keer naar het park van de Roompot, Hunzedal (zit naast Land van Bartje) Ook echt een leuk park!
Land van Bartje zijn we ook al een keer geweest, erg leuk ook voor onze kids.
Heb inmiddels met Airmiles entreekaartjes voor de dierentuin. En Speelstad Oranje staat ook op het programma. En verder zien we wel, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Hallo dames! Ik lees weer een hoop goede prestaties!
Pfff, heb een beetje druk weekend achter de rug, maar uiteraard heb ik wel lekker gelopen tussendoor! Zaterdagochtend rondje van bijna 7 km gedaan! Ging zoooooo fijn! Voorlopig blijf ik maar even deze afstand lopen nu. Eerst maar wat tempo erin gaan krijgen. Morgenavond weer een rondje lopen! Ik wil eigenlijk eind van deze maand 10km kunnen lopen!
SAKKIA
Geplaatst: 13-09-10 14:15
Nou ja wij gaan ook maar een weekend en afgezien van mijn ouders werkt iedereen, dus dan maakt mams een heel grote pan boerenkool en zijn we daar dus ook pas 's avonds, maar zo gezellig altijd
We wilden eigenlijk over 2 weken omdat mijn vader zich nu heel erg goed voelt, maar we konden gewoon niet iedereen bij elkaar krijgen. Beetje jammer mara nu gaan we dan toch maar in feb
Sim0ne
Geplaatst: 13-09-10 14:30
Helaas de laatste keer dat ik gelopen heb (vorige week zondag) iets te enthousiast geweest (kort rondje gedaan, maar dus wel een stuk harder gerend). Nu flink last van mijn knieen, en wordt nog niet echt beter. Ik moet ook gewoon echt niet harder lopen dan 8,5 km per uur, dat trekken mijn knieen gewoon niet. Misschien dat ik het over een jaar nog een keer kan proberen om wat te versnellen, als mijn pezen en spieren een stuk sterker geworden zijn. Maar ja, harde les weer. Baal echt dat ik nu niet kan rennen. We gaan zaterdag op vakantie, ik neem mijn spullen wel mee, hopen dat ik daar weer kan beginnen, het ging net zo lekker, ik zat nu op 6.5 km rennen.
gister was ik nog fanatiek aan het lopen, laatste deel rennen word ik bruut verstoord... door het einde van de les. Ineens roept Evy: "en KLAAR". en ik huh? waarme? ik ging net... we moeten nog door hoor... Maar op een of andere manier heb ik dat altijd pas aan het eind, alle andere stukken rennen ben ik blij als ik mag wandelen Maar eigenlijk gaat het wel goed nu dus
nouja ik schrok nogal van het 'stop' dus stond plotseling stil enigszins verbaasd... en ben een beetje verbijsterd doorgewandeld... dus nouja ik volg evy braaf en stop dan dus maar
Hmm boerenkool Mijn lievelingseten! Met spekjes en rookworst!
Hihi KDS, alleen maar goed toch. Beter dan dat je buiten adem nog de helft moet
Fanneke
Geplaatst: 13-09-10 19:39
Wat een lekkere vooruitzichten meiden!!
@KDS weet precies wat je voelt, had vandaag hetzelfde! Ik ben helemaal gelukkig terug gekomen! Schoenen lopen heerlijk en nergens last van. Lesje 7 van Evy ging te makkelijk!