Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het gaat hier redelijk goed, ik heb nog geen tijd gehad om me slecht te voelen dus nog geen dipje in zicht

Gelukkig is het goed afgelopen
Was "leuk" om te horen en wist ook niet wat ik er mee moest. Ook moet ik volgens haar een aantal vriendschappen van mij op ingrijpende manier veranderen om verder te kunnen komen met mijn behandeling. Maar daar moet ik eerst heel erg goed over nadenken, want ik wil die vriendschappen ook niet kwijt...
. Ondanks dat ze verkeerd gedrag bevestigen en zorgen voor dissociaties, heeft het ook een andere kant waarschijnlijk. Soms is het alleen het delen van een periode, wat zorgt dat vriendschap blijft bestaan.
bromfiets schreef:Ik zou me zonder die vriendschappen idd erg alleen voelen, maar het gaat bijvoorbeeld ook over de eigenaar van mijn verzorgpaarden. Dan zou ik niet alleen mijn vriendschap maar ook m'n paarden kwijtraken. Dat is echt out of the question. Ik haal zo veel uit die paarden... En zo'n plek vind ik nooit meer, waar ik alles kan en mag. Het is dus kiezen tussen twee kwaden, mijn paarden kwijt raken of stil blijven staan in mijn behandeling...
! Wel fijn dat je over dit soort zaken met haar kan praten en het zelf kan herkennen.