[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:13

Hallo, ik zal me maar melden hierzo had een topic geopend maar na 2 reacties werdt die al gesloten..

ik ben opzoek naar enkele mooie voorbeelden van 3 sterretjes voor op de pols ...
ze krijgen ieder een betekenis :)
heb wel een leuk idee in mijn hoofd, maar wil eigenlijk nog meer ideeën te zien krijgen heb ook al gegoogled alleen nog niet echt een leuke tegengekomen (wel ene alleen te veel sterretjes en beetje te groot)
ik mag als ik er over een tijdje nog steeds aan denk om een tatoo te nemen van mijn moeder die 3 sterretjes laten zetten maar dan wel alleen het randje. was zowiezo van plan om in eerste instantie alleen het randje te laten zetten want aanpassen kan dan altijd nog, toch?

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:20

Ik zal het pas laten zetten als je het echt zeker weet. Natuurlijk kan je het altijd aanpassen, maar wat er gezet is kan je niet ongedaan maken ;)
en een tip, teken het eens uit voor jezelf. Dan zie je al snel wat je wel en niet mooi vind en kan je verder inspiratie opdoen op internet of in de shop ;)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 16:32

voor zover ik het in mijn hoofd heb weet ik het heel zeker...alleen wil graag meerdere ideeën opdoen voordat ik hem laat zetten.

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:30

ik wil een hoefijzer, omdat paarden nog al belangrijk voor mij zijn (geweest) in mijn leven :D
Ze hebben me door de diepe dallen heen gehaald..

Alleen wáaar is de vraag. Ik wil heel graag op mijn pols.. maarja ik doe hbo-v en bij sommigen valt het totaal niet op maar by anderen juist weer wel..

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:38

Meya_ schreef:
ik wil een hoefijzer, omdat paarden nog al belangrijk voor mij zijn (geweest) in mijn leven :D

Alleen wáaar is de vraag. Ik wil heel graag op mijn pols.. maarja ik doe hbo-v en bij sommigen valt het totaal niet op maar by anderen juist weer wel..

ik heb 2 hoefijzers met de namen van mijn paarden erin op mijn schouder

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:43

Foto Vera?

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:48

Kido schreef:
Foto Vera?

close up
Afbeelding

net gezet
Afbeelding

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:17

Die zijn zeker leuk!!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:52

Ik kom me hier ook even melden. Ik heb al een tattoo. Mijn eigen naam staat in mooie letters op mijn heup.

Nu wil ik graag nog een tattoo. Eigenlijk wil ik een soort armbandje om mijn pols. Niet te groot, gewoon mooi en dat als ik een brede armband om doe je het toch kan verbergen als het nodig mocht zijn. Ik wil graag een vlinder en wil er eigenlijk nr 33 in verwerkt hebben en de voorletters van mijn kindjes M en N. Misschien wel in combi met sterren, want dat vind ik ook wel erg mooi. Ben dus druk aan het surfen om ideeen op te doen.

@Verafjord: heel mooi die ijzers!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:51

Wreckh; even uit nieuwsgierigheid; waarom je eigen naam??

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 11:57

Ik heb vorige week mijn tattoo laten zetten, is erg mooi geworden. Kon eerder terecht bij Tatoomania in Apeldoorn, gezet door Joey. Zal wel even kijken of ik binnekort een foto kan plaatsen.

ninjahoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 12:07

Morgen ga ik naar de shop om het ontwerp te bekijken.. ben benieuwd naar het ontwerp en wanneer ze tijd voor me hebben :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 13:28

Wat gaat het worden ninjahoen?

Ik ga volgende week maandag :j

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:23

Nog 1.5 week, en dan mag ik er weer aan geloven.. maar nog steeds geen reactie.. niemand die Kynst in Deventer kent

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:27

Nee sorry ik ken Kynst in Deventer niet. Misschien kun je via Google iets vinden....?

Ik ga binnenkort - over een aantal maanden, maar toch. :P - samen met een vriendinnetje een tattoo laten zetten.
Heb alweer iets in mijn hoofd, het komt er alleen niet uit omdat ik net een 3 jarig kind ben wat tekeningen betreft. Erg jammer, want ik ben ook al niet goed in het uitleggen met wat ik wil.
Ik ben wel al op Internet aan het rond kijken. :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:29

Ik had gehoopt dat ik er na het plaatsen van mijn tattoo op 26 augustus vanaf zou zijn,
maar helaas pindakaas.

Vandaag langs de shop geweest om hem toch even te laten checken, en ze waren niet tevreden
(net als ik eigenlijk). Moet nu donderdag terug komen om hem bij te laten werken.
De zenuwen beginnen alweer :)).

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:34

Ik kon me weinig voorstellen bij een tattoo met hoefijzers, maar deze zijn echt mooi geworden Vera! :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:34

Heeft iemand ervaring met c-Jay tattoo?
ik vind het er wel netjes uit zien.
Al moet ik wel zeggen dat ik nog een leek ben op tattoo gebied :')

http://www.c-jaytattoo.nl/

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:50

Net bij de shop geweest. Tattoo die ik op het oog had kan dus niet in de maat die ik zou willen. Kan wel 3 x zo groot maar dan vind ik hem erg uit zijn verband gerekt en het efect is dan weg.
Heb nu een andere mooie maar tog simpele gezien alleen hoe weet je nou zeker of het echt de plaats is waar je hem wilt?
Heb net het plaatje uit geknipt en op mijn voet gelegt zeg maar. Maar als ik het zo zie weet ik tog niet zeker of ik hem nou daar wil hebben.
Hoe wisten jullie het zeker.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:02

Rienn schreef:
Nee sorry ik ken Kynst in Deventer niet. Misschien kun je via Google iets vinden....?

Ik ga binnenkort - over een aantal maanden, maar toch. :P - samen met een vriendinnetje een tattoo laten zetten.
Heb alweer iets in mijn hoofd, het komt er alleen niet uit omdat ik net een 3 jarig kind ben wat tekeningen betreft. Erg jammer, want ik ben ook al niet goed in het uitleggen met wat ik wil.
Ik ben wel al op Internet aan het rond kijken. :)

Is genoeg over te vinden :D , maar ik was benieuwd of hier iemand ervaring met hen had.. hoewel, Pawel huurt daar een stoel, en is dus niet in dienst bij hen.. ik heb er weer zo'n zin in...

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:37

Ik mag volgende week woensdag weer :):)

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:44

Verafjord schreef:
Meya_ schreef:

ik heb 2 hoefijzers met de namen van mijn paarden erin op mijn schouder

Ik heb al een tattoo op mijn schouder, een hartje met "heit" er in geschreven.
Dus wil eigenlijk daar niks meer op mijn schouders / rug..

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:52

Net bij de shop geweest. Tattoo die ik op het oog had kan dus niet in de maat die ik zou willen. Kan wel 3 x zo groot maar dan vind ik hem erg uit zijn verband gerekt en het efect is dan weg.
Heb nu een andere mooie maar tog simpele gezien alleen hoe weet je nou zeker of het echt de plaats is waar je hem wilt?
Heb net het plaatje uit geknipt en op mijn voet gelegt zeg maar. Maar als ik het zo zie weet ik tog niet zeker of ik hem nou daar wil hebben.
Hoe wisten jullie het zeker

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:06

Tsjaa, puur gevoel denk ik.
Ik vond hem erg mooi en ook op die plek. ;)

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:39

Ik heb voordat ik de tattoo ging laten zetten (toen ik echt al zeker wist wat en waar) hem eerst met eyeliner getekend en even laten zitten. En toen een paar dagen later weer. Gewoon om mezelf te overtuigen.
Nu zit ik af en toe weer met eyeliner te kliederen op enkels en polsen, gewoon om eens te kijken wat (en of) ik nog meer wil :)