Ik heb echt flinke spierpijn van gister zeg! Schenen en bovenbenen....Autsj! MOrgen weer ff lopen, hoop ik!
irise456
Geplaatst: 22-06-10 17:15
meer dan een week geleden hardloop schoenen besteld vandaag maar weze kijken duurt me toch te lang zijn ze niet eens besteld heb nu andere gekocht iets duurder ging wel 10% korting vanaf Ze lopen echt heerlijk en ik kan eindelijk gaan beginnen
bianca78
Geplaatst: 22-06-10 19:38
Ben er al een tijdje niet meer geweest, druk druk druk
Maar ik heb 3 weken geleden mijn 1e wedstrijd gehad, 10 km in 52.24!! Waren 4 rondes van 2,5 km, met één heuvel erin, leek makkelijk, maar als je boven was,poeh toen voelde ik mijn kuiten wel hoor!
Zondag 10 km training gedaan in 47.18! Kijk dat komt in de buurt van mijn streeftijd, 45 min
alweer een poosje niet geweest, nog wel trouw meegelezen hoor Ik ga hopelijk donderdag weer even lopen, met mijn ribben gaat het al een stuk beter dus dat moet lukken
ik zet mij dadelijk weer aan de loop; heb inmiddels een blaar en ben enigszins oververmoeid ofzo... dus moet morgen sowieso bloed laten prikken... weet niet wat het is, maar ik ga maar weer voorzichtig verder. toch typisch, sinds ik ben gaan hardlopen heb ik allerlei kwalen... die vaak alleen weinig met hardlopen te maken hebben
Mag ik me hier aanmelden met een schamele 5 minuten dat ik het volhou? Ik ben gisteren begonnen maar wil graag verder, wat meer conditie opbouwen enz 9 km pffff, respect!
nou ik heb net les 1 van evy alweer gelopen... maar wel uit wederom... voel nu wel licht mijn kuiten, denk dat ik volgende keer het rondje ardere kant op loop... meer bochten linksom. Ik hou niet van rechtuit lopen dus maak veel bochten, maar misschien onbewust meer naar rechts dan naar links?
bianca78
Geplaatst: 22-06-10 21:00
heb je geen vaste ronde wat je loopt dan?? dan weet je meteen of het daaraan ligt, teveel links of rechtsom?
Ik heb zowel voor de 5 als 10 km een vaste ronde...
ik maak een 'min of meer' vaste ronde... maar kan niet zo goed tegen die 'vaste rondes' maar besefte me net dat ik eigenlijk altijd hem 'rechtsom' loop... volgende keer dus maar 'linksom' dan zal ik het wel merken inderdaad.
bianca78
Geplaatst: 22-06-10 21:05
precies, kan best zijn dat je aan 1 kant wat overbelast bent, zeg maar!
ja zo voelt het ook, want ik voel het echt alleen rechts, en volgens mij ben ik sowieso 'rechtsgebogen'... ben ik de enige die hier dan rekening mee houdt of is dit zo standaard dat niemand het er over heeft? haha
bianca78
Geplaatst: 22-06-10 21:15
Ik moet zeggen dat ik sinds ik weer ben begonnen(begin maart) dat ik nergens geen last van heb, nu train ik echt wel 3x per week heftig...
Ook doe ik er nog wielrennen en paardrijden bij... Ik denk dat je ook eens langs een osteopaat moet langsgaan, misschien heb je wel wat "vast"zitten in de wervels..oid!
Dreeetje
Geplaatst: 22-06-10 21:17
les 27 is voltooid !!!
Ben zooo blij !!!
KDS
Geplaatst: 22-06-10 21:19
ja ik ben laatst bij een arts geweest hiervoor, en kraker e.d. probleem is min of meer mijn hyperflexibiliteit... Daarvoor moest ik juist gaan hardlopen (knieeen en enkels) maar wel echt langzaam beginnen, denk dat om de dag voor mij sowieso te veel is, dus doe om de twee dagen ongeveer... dus tja... maar moet sowieso even langs de arts en de hele mikmak (controle) dus wie weet
Pff, ik heb m'n laatste tentamenweek, sporten komt er voor mij dus niet bij.. Na volgende week woensdag weer, gaan we flink aan de bak voor het platte zomerbuikje