Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:14

Ik verf mijn haren al jaren goudblond met highlights erdoor maar wil nu van de goude tint af omdat het heel gauw oranje lijkt,zit te denken aan lichtbruin erdoor zou dat kunnen zoja wie heeft vb foto?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 01:18

heeyheey!
Ik zit met een haar dilemma! weet echt niet wat ik zal gaan doen :=

ik zal even laten zien wat ik het afgelopen jaar gehad heb(hou het bruine meisje aan voor wie ik ben :+ ):
Afbeelding
eigen haarkleur, schuine pony,

Afbeelding
schuine pony, highlights erin, redelijke lengte

Afbeelding
rechte pony, highlights erin, langer

Op diit moment zijn mijn highlights aan t uitgroeien en heb ik ook geen rechte pony meer.. maar wat zal ik doen? toch maar terug naar de rechte pony en highlights laten zetten? of gewoon weer terug naar donkerbruin? schuine pony? Of gewoon totaal iets anders? maar wat dan?

Help me :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 01:33

Emaartje schreef:
Ik verf mijn haren al jaren goudblond met highlights erdoor maar wil nu van de goude tint af omdat het heel gauw oranje lijkt,zit te denken aan lichtbruin erdoor zou dat kunnen zoja wie heeft vb foto?

ik was donkerbruin geverfd en ga weer terug naar mijn eigen haarkleur (honingblond) met highlights, dit gebeurd in 2x dmv highlighten, gisteren de eerste keer gehad, nu ben ik een beetje bruinig met honingblonde highlights, het heeft wel iets :j

Afbeelding
net 2 minuten geleden _O- incl nekspek :')

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 01:42

Laat je de kleur zo steeds lichter verven en uit eindelijk weer terug naar je eigen kleur? Of wat? :P
Ik heb zelf ook donkerblond haar en verf het altijd chocobruin met rood tinten, maar in principe wil ik nu weer eens een keer terug naar mn eigen tint met wat highlights ofzo..
Alleen uitgroei bij mij is zo foeilelijk :') en ontkleuren is duivels met mijn hoofdhuid..

p.s i love je nagellakrekje <3

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 01:53

nou niet echt steeds, hoef hierna nog één keer en dan komende tijd niet meer.. ik ben niet donkerblond, ben een scheut lichter mijn zusje is wel donkerblond en heeft dan blonde hightlights, zie onderstaande foto's :D

mijn zusje had haar haar "donkerbruin" geverfd
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8132_n.jpg

ze wilde heel graag terug maar ontkleuren is echt killing, dus toen zei de kappers we doen t met highlights (ik wist niet eens dat dat kon)
en in 2x highlighten was t zo:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1801_n.jpg
(links)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 02:13

Ooh da's wel heel netjes ja!
Ja daarom zei ik al, ontkleuren is echt een bitch :') en met mijn hoofdhuid al helemaal..
Zal eens gaan informeren bij mn kapster, want dit lijkt me wel een goeie optie! Beter als een jaar voor banketstaaf lopen met een foeilelijke uitgroei :o

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:19

mijn vraag is hoe krijg je het zo
Afbeelding

ik heb zelf ook zulk haar in de lengte denk wel dat haar haar voller is als dat van mij
kan dat kwa foto niet echt over oordelen maar heeft iemand voor mij duidelijk uitleg hoe
ik zo'n kapsel makkelijk in elkaar kan maken en dat het er dan niet ontploft uit ziet maar gewoon
mooi en verzorgt net als bij megan fox?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:50

Ik denk je haar in grove krulspelden doen...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:52

Zo weer verven bij de kapper :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:05

@Celien ik zie geen schuine pony? Maar zoals op die 2e foto vind ik het heel leuk zitten :j
@RobinxD volgens mij heeft zij een hele lading extensions en die zijn gekruld met een stijltang
@Bonjoy, leuk, welke kleur ga je doen? Ga je het ook laten knippen?

Mijn haar is een drama de laatste tijd, ga binnenkort weer even laten knippen en waarschijnlijk ook highlighten :)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:15

@ dressagelady
maar zou je zoiets wel beetje kunnen krijgen dat het gewoon beetje leuke look geeft want ik heb altijd stijl haar en wil ook keer krul maar dat doe ik dan met mouse en dan krijg je zo'n nat gedoft haar vind ik en wat megan fox heeft is gewoon zonder mouse dus dat ziet er veel mooier al je snapt wat ik bedoel

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:22

Volgens mij zit er wel mousse in hoor, en een halve liter haarlak :D er was laatst nog een topic over het krullen met een stijltang, ik ga het even voor je opzoeken!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:23

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:23

dat is gewoon een kwestie van krullen met stijltang, meer niet, alleen dan maar de helft, en niet de hele lok :)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:30

ik heb iets gevonden met dezelfde foto erbij :')

dit stond erbij

Om hetzelfde kapsel te krijgen als Megan Fox hier op de foto heeft, volg de simpele instructies hieronder en jij kan ook die sexy, warrige golven hebben die schreeuwen van vrouwelijkheid!
•Breng op handdoekdroog haar een kleine hoeveelheid Sebastian Molding Mud aan en verdeel dit goed door je haar, föhn daarna je haar met je hoofd naar de grond om volume te krijgen. Gebruik je vingers of een ronde borstel tijdens het föhnen om erg krullend haar wat rustiger te maken.
•Wanneer je haar helemaal droog is, maak dan een lichte scheiding net uit het midden. Neem met een krultang strengen van tussen de 3 en 5 cm breedte en rol die om je krultang heen. Rol wat strengen net boven je oren en sommige eronder voor een meer natuurlijke look. Het doel is om een warrig, ongelijke textuur te krijgen, dus laat sommige strengen steiler dan de rest om het hetzelfde te krijgen als Megan Fox.
•Wanneer je hiermee klaar bent met je krultang om je haar golvend te maken, neem dan wat Sebastian Matte Putty in je handen en verdeel dit goed over de lengtes en punten, ondertussen licht de slagen knedend.
•Gebruik als laatste Sebastian Zero Gravity haarlak om het haar een luchtige stevigheid te geven.

denk alleen niet dat het werkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:34

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:41

xDramaQueen schreef:

bedankt voor het opzoeken :D

alleen heb ik dus echt niet zulk lang haar :')
en heb blond haar dus ik weet niet of het wel zo mooi is en denk ook niet dat het mij gaat lukken :')

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:05

Afbeelding

hebben jullie een leuk idee voor mijn haar? het is nu 2 kleuren... bovenste helft is iets lichter dan de onderkant. Ik wil alleen een leuk model laten knippen. Een bob vind ik niets.. maar hebben jullie een leuk idee? (ik ben de jongste op de foto :D )

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:59

Haha. ik wil een nieuw kapsel.. enik wil lensen.. maar weet niet of dat mij staat.. hier twee foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Ideeen voor nieuwe kapsel? Vragen of ik lensen mag of niet?

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:09

Je haar vind ik erg lastig, maar lezen zouden je denk ik SUPER staan!!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:13

ik wil trouwens nog wel even reageren op JF, heb dat spul ook gekocht( lichtste kleur bruin, goudlichtbruin oid) was puur voor mijn uitgroei want mijn kleur was al naar het blonde toe. Precies aan de behandeltijden gehouden, heb supermakkelijk haar en de kleur klopt altijd, verf al 5 jaar. Mijn haar is donkerbruin uitgeslagen, heb polly ontkleurspul erin gegooid. Mijn hoofdhuid is een week over de zeik geweest, trok hele plukken haar eruit.
Is echt geen aanrader! gebruik nu weer gewoon excellence, duur maar doet zijn werk goed!
@ damber, ik zou voor laagjes gaan! en een schuine pony gaat jou ook leuk staan, geeft je haar wat meer volume!

Voor leonie, ik denk dat lenzen je echt gaaf gaan staan, past veel beter bij je gezicht!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:15

Leonie, ik zou ook voor lenzen gaan! En je haar lekker laten groeien, ik vind dit zo'n net-niet lengte eigenlijk :)

TurningPoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:00

Deze week ga ik naar de kapper,en ik wil graag eens iets anders proberen :)
Mijn haar is enorm dun,blond - bruin (er zitten verschillende kleuren blond en licht bruin in),tot aan mijn shouders en er zit slag in (soms krult het ook).
Het is meestal ook best froezelig,een ramp dus :')
Afbeelding
Links.De foto is niet echt duidelijk,maar ik had er geen betere

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:50

Ik heb afgelopen maandag mijn haren geverfd heb er lowlights en highlights bij in om zo de goude tint er een beetje uit te krijgen,want wil over naar een natuurtint en is al aardig gelukt,heb er donkerblond bijin en met blonde lokken...geverd mmet schwarskoff maar ga weer over naar matrix is minder slecht voor je haren..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:29

En ben je er tevreden mee Emaartje? Ben benieuwd naar een foto :)

Mijn haar zit nu in de verf, voor het eerst met Syoss (chocolade bruin), ben benieuwd :=