Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als het maar helpt. Hier brokkelt het masker ook, ben er soms bang voor om te merken en zien dat ik helemaal niet zo sterk ben als ik altijd dacht. Ik kom steeds vaker een klein bang meisje tegen die liefde en genegenheid nodig heeft. Eigenlijk van de ouders. Er is in mijn jeugd genoeg gebeurt waardoor ik, om overeind te blijven, vroeg volwassen moest worden. Ik ben toen al begonnen met een masker op te bouwen, me sterker voor doen dan ik werkelijk was.
En ben dus redelijk onredelijk sacherijnig. Ik hoop straks dat het weg trekt, ga namelijk zo naar de plaatselijke marathon wedstrijd kijken. Ben nogal gek op 4 spannen met shetlanders.
Ik hoop zelf ooit weer te kunnen mennen. Op een veilig en verantwoorde manier langs de weg.

pubelia schreef:Hoi allemaal
Mag ik me hier ook melden. Ik heb een (c) ptss. En heb zo mijn moeilijke momenten. Mag ik met jullie mee kletsen?
voor het eerst sinds 4 weken weer echt in de zaal gelopen van de horeca. Ik was daar een tijdje uitgehaald omdat ik wegens al dat gebeuren nogal snel geirriteerd was naar klanten.
en dan lekker slapen.

Balen dat het minder gaat, je was zo positief dat je die uren kon draaien. Het doet zeer als je er achter komt dat je lichaam het niet kan. Sterkte meis. Geef de moet niet op, je komt er wel weer.
.
Heerlijke rust daar, ik leef met je mee
. Ik heb echt genoten. Min puntje, ben nu kapot/op/moe.

(behalve teksten typen
gaat steeds verkeerd)
Eventjes lekker van genieten is lang geleden