Angela_ schreef:Wij eten dat ook niet zo heel vaak, vriendlief houd niet van rijst. En ik niet van aardappels, lekker makkelijk zijn wij he?
Haha handige combi zijn jullie dan. Dus jullie eten altijd pasta?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Het is niet heel gezond en verantwoord trouwens..![]()
Maar het is heel simpel:
Je braad 250 gram gehakt rul in de wok met een beetje olie, daar doe je een potje rode kool bij en eventueel wat rozijntjes of krentjes. Appel kan er overigens ook doorheen. Je schept deze mix in een ovenschotel en doet er aardappelpuree overheen. (wij hebben altijd zo'n zakje voor ovenschotel want dan krijg je een lekker krokant korstje) Je kan er ook aardappelschijfjes overheen doen, of zelf puree maken. 45 minuten op 200 graden in de oven en klaar!
Anna-Jelly schreef:Speklapje hoef je mij ook niet te gevenVan die varkensfiletlapjes haal ik ook altijd het vetrandje, als ik iets vies vind....
Maar ik moet het ook echt niet meer teveel hebben! Ik eet doordeweeks eigenlijk alle 5 dagen gekookte aardappelen/groente/mager vlees en in het weekend eens wat anders, maar vaker als 1x per week moet ik echt geen vet eten hebben, dan liggen mijn maag en darmen in de hobbel!