Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sparta_ schreef:Blue_Eyes schreef:Ik zou die man er absoluut niet om vermoord hebben.... maar ik heb wel nu al een hekel aan hem.
Dat is ook heel wat anders dan er geen medelijden mee hebben en het maar goed vinden dat hij vermoord is.
Adil18 schreef:Nee, kun je niet maken, we kunnen niet allemaal eigen rechter spelen gebaseerd op ons eigen soms idiote ideeën over rechtvaardigheid.
Chiqa schreef:Adil18 schreef:Nee, kun je niet maken, we kunnen niet allemaal eigen rechter spelen gebaseerd op ons eigen soms idiote ideeën over rechtvaardigheid.
Hier ben ik het volkomen mee eens, en mensen die geen medelijden kunnen tonen naar die man omdat hij vermoord is vind ik zeer hypofcriet, als er een klomp cellen wordt weggehaald schreeuwen ze moord en brand, en een arts is in dit geval geen knip voor de neus waard?
Hoe hypocriet kan je zijn?
Citaat:Dat klopt. Medelijden... mwah, weet ik niet. Goed vinden dat hij vermoord is, niet. Ik heb nu wat door zitten lezen en ik heb e.e.a. gelezen over kindjes die tijdens een van die abortussen van hem levend geboren worden en dan alsnog worden doodgemaakt - en dan word ik toch wel een beetje link.
_sparta_ schreef:Levenslang voor moord op abortusarts
Een Amerikaan die vorig jaar een abortusarts doodschoot, is veroordeeld tot levenslang. Een rechter in Kansas heeft bepaald dat de 52-jarige man op zijn vroegst over vijftig jaar vrij kan komen.
Arts George Tiller werd vorig jaar mei doodgeschoten toen hij een kerkdienst bezocht.
'Tiller the babykiller'
De 67-jarige Tiller had een kliniek in Kansas en was één van de weinige artsen die abortussen uitvoerden na 21 weken zwangerschap of meer.
Hij was daardoor een doelwit van anti-abortusactivisten, die hem 'Tiller the babykiller' noemden. In 1993 werd Tiller ook al eens beschoten. Hij liep toen verwondingen aan zijn armen op.
De schutter verklaarde in de rechtszaal dat hij met zijn daad wilde voorkomen dat de arts nog meer baby's zou vermoorden. Hij onderbrak de rechtszitting herhaaldelijk. Zo noemde hij de kerk waar hij Tiller doodschoot een 'synagoge van Satan'.
Leven gegeven
Na de uitspraak riep hij de rechter toe: "U heeft het bloed van baby's aan uw handen." Bewakers moesten hem de rechtszaal uitslepen.
De familie van de arts zei dat Tiller zijn leven heeft gegeven voor de rechten van vrouwen.
Bron (http://nos.nl/artikel/147965-levenslang ... sarts.html
_Ella_ schreef:moord valt nooit goed te praten natuurlijk. En eigen rechter spelen ook niet.
Maar na een béétje over meneer tiller gelezen te hebben, wat een walchelijke man!
Chiqa schreef:_Ella_ schreef:moord valt nooit goed te praten natuurlijk. En eigen rechter spelen ook niet.
Maar na een béétje over meneer tiller gelezen te hebben, wat een walchelijke man!
Wat is er zo walgelijk aan die man, hij verichtte toch juist een hele goede daad door die vrouwen te helpen?
Zouden er veel meer van moeten zijn imo.
_sparta_ schreef:Citaat:kinderen die na een mislukte abortus op de parkeerplaats levend geboren worden laten liggen om dood te gaan
Dat doet dan toch de moeder?
Chiqa schreef:Adil18 schreef:Nee, kun je niet maken, we kunnen niet allemaal eigen rechter spelen gebaseerd op ons eigen soms idiote ideeën over rechtvaardigheid.
Hier ben ik het volkomen mee eens, en mensen die geen medelijden kunnen tonen naar die man omdat hij vermoord is vind ik zeer hypofcriet, als er een klomp cellen wordt weggehaald schreeuwen ze moord en brand, en een arts is in dit geval geen knip voor de neus waard?
Hoe hypocriet kan je zijn?
Twiggy2008 schreef:faye schreef:Hij zat wel vooraan in de kerk blijkbaar
Ja, maar daar zitten vaak de allergrootste hypocrieten, he.