[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:57

Bloed geeft korstjes en dat ziet er altijd zo akelig uit :')

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:58

Even onder de douche en weg is het :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:08

Bij mijn MD's bleven ze er onder plakken :\ Stomme plaatjes :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:11

He nienke, de site van die flash doet het nu bij me, maar zit effe met een vraagje. Heb even het piercinggedeelte gelezen.. Eerst geven ze aan niet met verdovingen te werken, maar bij het stukje tepelpiercing hebben ze het over koudspray.. Heb jij toevallig een tepelpiercing? Ben wel benieuwd, want bij mij is het echt heel anders gegaan geloof ik... Weet jij toevallig wat dat spul/buisje is wat op maat wordt afgeknipt? Is dat een bioplast staafje oid? Of wordt een ijzeren staafje doorgeknipt?
Is overigens geen afkrakerij of iets, ben gewoon erg nieuwsgierig!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 07-01-10 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:15

Koudspray is geen verdoving, is gewoon erg koud.
Echt, daar heb je niets aan. :)

En dat buisje zit toch altijd bij piercen? Dat wat door geknipt wordt? Is om je piercing er gemakkelijker en vloeiender doorheen te krijgen zodat je het vanbinnen niet beschadigt. :) Is een beetje hetzelfde als het stukje wat blijft zitten wanneer je een infuus hebt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:17

Oh, op de site staat dat het als verdoving werkt, vandaar de vraag.. Ben het trouwens niet met je eens dat koud niet werkt als een verdoving... Als ik naar mn laserontharingsbehandeling ga, zit ik daar ook eerst 2 minuten met ijs op mn doos tegen de pijn. Mét ijs voel ik het nog, maar zonder ijs is het niet te harden!

Sja, daar zeg je me wat... Naar mijn idee is dat niet gebeurd bij die van mij, maar ik was schijtzenuwachtig en het is alweer zowat 6 jaar geleden, dus kan best dat ik eea vergeten ben hoor! Hoe werkt dat dan? Buisje zit er, staafje gaat er doorheen en buisje wordt weggehaald of iets?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:18

Ja, dat beweren ze inderdaad... Heb het op mijn navel gekregen bij mijn eerste navelpiercing en preventief heb je daar dus echt geen zak aan. :) Achteraf kan dat misschien helpen, maar preventief? Nee doet niks. Sowieso is die koudspray ook lang zo koud niet als ijs. Gewoon, beetje fris... (en ik heb een heel gevoellige buik wb temperatuur dus :+ )

De naald gaat er door, buisje blijft zitten, wordt afgeknipt en de piercing wordt in het uiteinde van het buisje gestoken, dan duwen ze met de piercing het buisje er "uit" en je buisje begeleid je juweeltje netjes door het verse gat. Eenmaal er door wordt het plastic buisje er af gehaald et voila. :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:22

pharagirlke schreef:
Koudspray is geen verdoving, is gewoon erg koud.
Echt, daar heb je niets aan. :)

En dat buisje zit toch altijd bij piercen? Dat wat door geknipt wordt? Is om je piercing er gemakkelijker en vloeiender doorheen te krijgen zodat je het vanbinnen niet beschadigt. :) Is een beetje hetzelfde als het stukje wat blijft zitten wanneer je een infuus hebt.

Lidocaïne spray heet dat. Wordt ook gebruikt bij kindjes met waterpokken en als je aften in je mond hebt. Je huid wordt daar gevoelloos van maar een prik zal je nog wel degelijk voelen. Misschien helpt het iets...
Ik dacht dat er altijd zo'n buisje doorkwam en daarna het staafje bij het piercen maar ik durf nooit zo goed te kijken, zo'n held ben ik nu ook weer niet. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:23

Ja, buisje komt er altijd mee door :j

En ik voelde er weinig van... Vond het echt niet koud oid en geholpen heeft het al evenmin... Die deed zelfs meer pijn dan mijn volgende navelpiercing die zonder koudspray gezet is :=

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:24

Yv_ schreef:
He nienke, de site van die flash doet het nu bij me, maar zit effe met een vraagje. Heb even het piercinggedeelte gelezen.. Eerst geven ze aan niet met verdovingen te werken, maar bij het stukje tepelpiercing hebben ze het over koudspray.. Heb jij toevallig een tepelpiercing? Ben wel benieuwd, want bij mij is het echt heeeel anders gegaan... Weet jij toevallig wat dat spul/buisje is wat op maat wordt afgeknipt? Is dat een bioplast staafje oid? Of wordt een ijzeren staafje doorgeknipt?
Is overigens geen afkrakerij of iets, ben gewoon erg nieuwsgierig!

Jep, ik heb er 1, bij hun gezet.
Wat er doorheen ging weet ik niet, want ik durfde niet te kijken :+
Ik dacht dat het een hol plastig ding is, stoppen ze de piercing half in, halen ze vervolgens dat stuk plastic eruit en dan zit de piercing. Als ik het goed heb.

Ik kreeg er toen ook koudspray overheen, na het zetten. Geen idee of het hielp, na het zetten had ik weinig pijn, maar ik weet natuurlijk niet hoe het was geweest zonder spray. En ik ben niet van plan om m'n andere tepel daarvoor op te offeren :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:26

Na het zetten heb ik meestal sowieso geen pijn := Zo snel de piercing er in zit is de pijn weg bij mij :+

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:29

Bij mij blijft het nog een paar uur hartklop-beuken en irritant zijn.. maar ik vraag me af of koudspray dan helpt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:32

Effe... En daarna komt het nog harder terug omdat ie ook nog aan het opwarmen is... (beetje het idee dat je tenen ook nog erger pijn gaan doen als ze van bevroren status naar opwarmen gaan)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:37

Okee thanks Nienk! Ik denk dat het bij mij ongeveer wel hetzelfde gegaan zal moeten zijn dan! Alleen zonder die koudspray.. Lijkt me stug dat het ook op een geheel andere manier kan namelijk! Waarschijnlijk ben ik gewoon een deel kwijt of heb ik eea in mn hoofd zelf verzonnen ofzo :=

Iemand trouwens bekend met de fourchette? Zeg maar van boven naar beneden ongeveer?
linkje: http://www.stich-probe.ch/images/fourchette.jpg

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:40

Auwtsje...nee dat lijkt me helemaal niks sorry...!
Lijkt me ook erg onpraktisch tijdens het gymmen. Dat velletje daar is al zo dun en dan ook nog een staafje erdoor. :o

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:49

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:57

WAAAH IK HEB EM LATEN ZETTEN :p

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:59

Ik meld me ook! Heb een navelpiercing en wil binnenkort voor de verticale clithoodpiercing gaan!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:13

Hoe ging het Colandro? :)
En we willen natuurlijk een foto zien. :))

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:22

Ging goed, voelde het ff heel goed. Maar heb nu geen pijn meer :)
Morgen maak ik een foto want ik ga nu slapen .

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 08:57

Gefeliciteerd Colandro! Ik ben inderdaad ook benieuwd naar een fotootje :).

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:28

Ik ga straks foto maken :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:43

Jaa!
foto!! :P
Maar het deed die niet veel pijn? en bloed?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:09

Ik weet niet wat dat is mijn met MD's. Maar altijd moet de rechter irritant doen, steeds weer opnieuw *zucht* :\

Oei, laatst kwam er een klant naar me toe die wel graag een MD op haar kleine teen wilde. Uhhhhmmm.. :+

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:10

:+ mensen zijn nog steeds erg apart!