Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Jasmijn76 schreef:ben vandaag precies een maand geleden begonnen met lopen..op 1 november....ben begonnen bij echt nul!(en met nul, bedoel ik echt nul conditie, hield geen 1 minuut vol) en ren nu 2 1/2 km achter elkaar.....wat denken jullie daarvan?...is dat netjes of???...beetje langzaam, zelf vind ik het echt wel netjes!
Ik 2 november!Daarvoor was ik bezig maar moest stoppen i.v.m. blessure. Ik ren alleen zo'n 3.5 kilometer en stop dan even voor nog wat oefeningen! Bij de vereniging hebben we gisteren 7.2 km gelopen maar ook met interval he! Ik vind het super Jasmijn! Je mag echt niet klagen!
Jaan81 schreef:Ik vind dat een keurige opbouw hoor!!!
Ben zelf net sinds 6 weken (ging nie ivm griep en het herstel daarvan) weer wezen hardlopen. Lekker over strand, stukje bos en stukje duinen gepakt. Expres heel rustig gelopen en niet een te grote ronde, was ongeveer 3,5 km. Vond ik wel weer eens een goed begin.
Was binnen 25min terug, zonder 1 keer te stoppen of te gaan wandelen, dus ben erg happy!!!Valt dus nog mee met mn terugval! Heb zo'n 8,4km/h gelopen.
Nou ga ik denk ik toch maar proberen op 19 dec mee te doen met de 7,5 km wedstrijd....Wie nie waagt die nie wint he?!
Jaan81 schreef:Da's minder Ellessar, snap het helemaal! (zelf licht spastische darm)
Maar mensen, ik heb me ingeschreven voor 19 dec, de AagtekerkeRun, 7 km.....OMG! Als dat maar gaat lukken...Nog maar 2,5 week om weer op peil te komen...!
Jaan81 schreef:Da's minder Ellessar, snap het helemaal! (zelf licht spastische darm)
Maar mensen, ik heb me ingeschreven voor 19 dec, de AagtekerkeRun, 7 km.....OMG! Als dat maar gaat lukken...Nog maar 2,5 week om weer op peil te komen...!
amazone77 schreef:hallo,ben ik ook weer eens.
met een beetje mazzel ga ik vanavond weer lopen,ben er een week of 3 uit geweest,zowel met lopen als met de computer haha maar ben er weer en heb er weer helemaal zin in.
ik was bij les 12 van start to run.......ben benieuwd of ik die vanavond zonder moeite kan uit lopen........vrees dat het zwaar word haha