Zwangerschapskilo's zijn er nog niet allemaal af. Was 25 kilo buik aangekomen en heb er nog 8 te gaan nu.
Mindfields gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wauw wat een krullen op die foto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:benangelique schreef:wat een geweldige krullen zeg! dat wordt later een jongen die goed in de markt ligt bij de dames denk ik zo
die voedingsdoek die ik in de link gaf schijnt ook te helpen tegen het rondkoekeloeren. je bakent de ruimte af, want kindje kan alleen maar naar jou kijken.
Ik heb ook netjes aan mijn man gevraagd of 'deze' krullen mocht krijgen!
benangelique schreef:hij heeft nauwelijks haar hihi.
en een scoliose in zijn rug, dat hoeft guppie ook niet over te nemen!
B_rOwny schreef:Bij mij zijn de zwangerschapkilo's er bijna af. Ik moet nu nog 2 of 3 kilo. (mn dochter is nu 5 weken)
Ik ga vandaag trouwens het CB bellen hoe ik kan afbouwen met BV.
B_rOwny schreef:Ik heb nog genoeg voeding, dat is het hem niet. Het blijft gewoon heel zeer doen. heb intotaal van de 5 weken maar 6 dagen gevoed zonder pijn. Ik trek de pijn ondertussen niet meer. En ik zit er telkens tegen aan te hikken als ze weer moet drinken..
B_rOwny schreef:In het begin was fleur ook wel erg druk, maar ze doet haar mondje zo goed open en doet het nu echt heel rustig eigenlijk.
Ze zuigt ook niet mega hard ofzo, maar mijn beide borsten doen zeer, ook als ze aan de 1 ligt, dan gaat de ander mee doen (qua pijn, steken er door heen enzo)
@ WA : ik ga daar zeker even kijken.