jantineS schreef:Jaja met vallen en op staan. Als we van te voren wisten wat de oplossing was, dan waren we nooit zo diep gegaanGoed dat je er nu uit bent. Je komt vanzelf op de goede weg en ondertussen word je beren sterk.
Eh, dat ik waar nu uit ben?
Begrijp je even niet
voor jullie en ook voor de rest natuurlijk.

(suiker, kleur/geur/smaakstoffen) geen chips
en geen snacks
Gister lag ik tot 3.45u waker van de herrie, ik rammen aan de deur geen reactie, politie had het druk
dus kwam niet. Daar gaat je kostbare rust. Van ochtend had ik een reintergatie consulent aan de telefoon, de waakhond van mijn werkgevers verzekering, en weer het hele verhaal
Ik ben weer kapot, zit er weer door heen, soms heb ik het idee dat ze het er om doen.
Kan ik al meer dan 1,5 jaar niet meer.
Wat is een Comune? Een hond met 3,5 poot, dat hoor je niet graag maar gezien haar leeftijd heeft ze er geen last van. Wanneer heb je je nieuwe keuring? Fijn dat je je rust met wierrook kan vinden!
) Nu krijg ik een nieuwe van mijn vader...Jemig echt dat vind ik moeilijk om aan te nemen. Dan denk ik meteen, zoveel ben ik niet waard. Of ik ben al 23 zou nu toch op eigen benen moeten kunnen staan...Pff stom stom stom. Daarnaast ging ik gister naar een kijk avond en toen ben ik niet uit gekozen..
).