[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:57

hahaha mijn industrial steekt echt een halve meter uit
ik wil een nieuw korter (roze :+: :P) staafje. iemand enig idee waar je dat in hemelsnaam kunt bestellen? :')
Afbeelding
gelukkig hangt mijn pony er nog bescheiden een beetje voor. (hier niet hoor ben net uit de douche)

heb hem nu dik een maand en is alleen de eerste paar dagen een beetje dik geweest en verder was ie erg lief. ik wil stout zijn en een nieuw staafje laten zetten. maar ik ben bang dat ie dan wel vervelend gaat doen :')

Joonsel

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:03

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:05

Oew daar staan wel mooie sieraadjes op :)

Ben even advies aan het vragen van een vriendin..
Het lijkt erop dat hij toch op mn borstbeen gaat komen, gewoon ook vanwege de voordelen/nadelen.
Alleen moeders vind dat niet zo leuk denk ik...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:07

Denk er wel aan dat dat een plek is waar je borsten hem kunnen "verstikken" waardoor de MD geirriteerd kan raken en kan uitgroeien. ;) Daar hoef je geen grote cup voor te hebben, hangt puur af van de vorm van je borsten.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:10

Haha nou daar hebben de mijne de vorm niet voor, dus dat zal niet gebeuren! :P Maar bedankt voor de waarschuwing :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:21

Is er hier al iemand met ervaring met skindivers trouwens? :o

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:22

karinFTbing schreef:
Haha nou daar hebben de mijne de vorm niet voor, dus dat zal niet gebeuren! :P Maar bedankt voor de waarschuwing :P

Nou, mij lijkt toch dat de meesten daar last van zouden hebben als ze 's nachts op hun zij slapen. Ik alvast wel :')
Bij een kleine cup vind ik MD's trouwens vaak mooier, hoewel ik er zelf ook 2MD's heb en ik heb een cup D. Maar de onderste MD verdwijnt af en toe doordat die wat laag geplaatst is. :+ Op de onderste zit ook maar een heel klein discje, omdat er anders te veel druk op zou komen te staan.

Ben momenteel trouwens ernstig een inner conch aan het overwegen, maar ik krijg mams niet overtuigd :\

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:35

Oja als je op je zij slaapt is dat inderdaad wel..
Maar daar zal ik opzich niet heel veel last van hebben, hoop ik.

Nu moeders overhalen bij het eten straks!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:42

Authentic schreef:
Is er hier al iemand met ervaring met skindivers trouwens? :o

Heb ze gezien en al veel over gehoord van piercer, ook voor en nadelen... Waarom?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:49

Behalve dat ik nieuwsgierig ben over nieuwe dingen? :P

Omdat ze ook een korter dingetje kunnen hebben dus er meer keuze is qua plaatsing en omdat een 2,5 mm discje imo ook niet verkeerd klinkt. :P

Ben tegenwoordig wat meer van het subtiele, op m'n stretches na. :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:58

Houdt er wel rekening mee dat skindivers een geheel zijn, dus geen verwisselbaar kopje hebben.

Ik zou er niet graag voor gaan, omdat de onderkant zo klein is. Maargoed, bij mij groeien mijn MDs ook al heel snel uit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:00

kwa pijnlijkheid is er geen verschil volgens mijn piercer... := Het voordeel is inderdaad dat ze korter op elkaar kunnen.

Nadeel aan dat korter op elkaar kunnen zetten: je kan ze er uit trekken.. (je kan ze er dan ook weer indrukken normaal maar goed, het is dus niet zo extreem stevig.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:11

Yesss :D Het mag, moeders vind het niet echt een leuk idee, maar het mag!

Zaterdag maar naar de piercer dan..
Ik wil naar de Bunker in Breda, iemand een idee of je daar een afspraak moet maken of gewoon kan binnen wandelen?

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:48

Ik heb afgelopen maandag een navelpiercing laten zetten. Vorig jaar heb ik mijn labret eruit gehaald vanwege mijn werk. Maar ik wilde er zo graag iets voor terug. Ik wilde al heel lang er eentje in mijn navel, maar zag er op de één of andere manier toch een beetje tegenop. Want als iemand aan mn navel zit wordt ik altijd misselijk. :+
Dus in de tussentijd heb ik eerst nog een neuspiercing laten zetten. Maar het bleef kriebelen en maandag ben ik toch maar gegaan. Moet zeggen dat ik er toen helemaal niet meer tegenop zag. Uiteindelijk heb ik er weinig van gevoeld, van mn neus voelde ik meer!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:43

Ik heb een soort van 1egraads brandwonde rond mijn MD ^)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:44

:oo Hoe kom je daaraan??
:(:)

Ik zit ook te denken over een MD, maar heb geen idee waar het mooi is om hem te zetten.
Heb iemand gezien met eentje in haar nek en eentje op haar pols, maar dat is niet zo mijn smaak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:51

Nou, men neme een pleister en men neme mijn alergie voor die lijm. Nu hadden we andere tape en het leek in eerste instantie dat mijn lichaam nergens last van had, ik helemaal happy want ivm ontsteking moest hij tijdelijk af geplakt worden tussen de paarden en 's nachts. De uren met "lucht" bleef er plaksel hangen dus we dachten. We gaan dat er af doen met ether, dan hoeft mijn lichaam niet steeds met die lijm te zitten waarvan ik weet dat het niet happy is... Da's de situatie, wat er gebeurt is weet ik niet, maar dag 3 had ik ineens een heel erg rode vlek... Ik dacht "oh reactie ^)" maar in de douche brandde het ontzettend en het deed meer pijn dan normaal... En inmiddels zijn we bijna een week verder en is het wat "droger"... Ben zelfs op een plaatsje aan het vervellen ^)

Geen idee of het de ether was of het alsnog een reactie was... Vind het zo gek dat het na drie dagen ineens verscheen :? Eigenlijk na de nacht dat ik voor het eerst weer zonder plakker kon... :? Zal kijken of ik het op de foto krijg... Het ziet er best gek uit... Hoop dat het geen litteken word :\

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:53

Oe jeetje zeg, klikt alles behalve fijn!
Hopelijk geneest het snel en wordt het geen litteken :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:59

Dát hoop ik ook want als het een litteken word heb ik dus voor de eerste jaren een plakker op mijn buik staan >;) Het is iig al een stuk beter dan een week geleden maar het jeuuuukkt verschrikkelijk, en de neiging om te krabben is zoo groot maar ik mag en ik zal niet krabben... := Dan word het zeker een litteken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:05

balen phara, maar idd van afblijven! er is wel een goed zalfje voor, weet alleen de naam niet meer :')

ik heb nu al me bestelling binnen van CF, alweer zo snel, ik heb eens een andere kleur besteld dan roze

http://www.crazy-factory.com/product_in ... teel-.html
de 6de van eerste rij, die BZ, vet mooie kleur man!
en heb een 6 mm besteld voor me clithood, heb ik per ongeluk grote balletjes erop gelaten _O- maar maakt niet uit, heb genoeg balletjes :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:31

http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... /navel.jpg
mn navelpiercing, sorry voor mn platgedrukte navel, ik had geen zin om op te staan :') en ja dames, dat zien jullie goed, mn bovenste is eruit. :) (kijk ook vooral hoe schandalig schreef hij was gezet!)

Afbeelding
balletjes voor me tong, ik heb echt geen last van het diamantje :n totaal niet mn gehemelte is nog helemaal goed, die juweeltjes zitten er heel diep in, vet handig, maar die roze had ik al rest is nieuw, heb nu de turquoise erop, net als me navel :D
heb had nog het 1 en ander besteld :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 15:38

Hahahahha, je schrijft altijd schreef (met de R) :') dat vind ik grappig :D
De blauwe navel is moooooi

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 15:51

@ DQ: Die balletjes met die steentjes komen bij Crazy Factory vandaan?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 15:56

Ik kan ze echt nergens vinden. Maar weet iemand ook waar je plastic balletjes met steentjes kan vinden? En dan steentjes die er gewoon in blijven zitten. Had ik een mooie van de Six kwam het steentje er na een maand al uitzetten. Was nog een wonder dat ik het steentje niet tussen mijn tanden gekregen had :\.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:15

Die zijn echt leuk DQ!
Wil misschien ook nog wat extra kleurtjes kopen..
Ze hadden bij de pierceshop ook een regenboogkleurig steentje en die wil ik O:)