Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Als je niet achter de balie zit is het heel moeilijk om in te schatten hoe een huisarts is, mijn eigen huisarts is ook vrij makkelijk (zover ik ervaring ermee heb dan). Dat het klikt met je HA en dat je je in zijn handelen kunt vinden vind ik heel belangrijk.

Emaartje schreef:@welshcobfan wanneer zou volgens jouw de antibiotica aan moeten slaan van doxyline gebruik nou net 2 dagen...
Wat ik zelf altijd erg merk is dat ik eerst erg ziek word en dan pas dag 3 of 4 echt mij beter begin te voelen.
) Dus die stond heel onverwacht aan de deur vanmiddag. Morgen komt ze weer op bezoek om de patient in de gaten te houden. Dat is op zich wel erg fijn!
(onze grondels hebben zich voorgeplant!
).
) Welshcobfan schreef:Emaartje schreef:@welshcobfan wanneer zou volgens jouw de antibiotica aan moeten slaan van doxyline gebruik nou net 2 dagen...
Wat ik zelf altijd erg merk is dat ik eerst erg ziek word en dan pas dag 3 of 4 echt mij beter begin te voelen.
Dus als je slijm ophoest is dat een goed teken
Zolang het maar loskomt
)
Ik zou het echt niet weten! Kan best zijn dat je last hebt van je ogen doordat je nu gewoon ziek bent.
(ik ga nu toch niet alleen naar de dokter, dat is te vermoeiend)
)
Bovendien zit ik structureel onder zware medicatie, dus voor de pollen waar ik licht allergisch voor ben verneem ik niet. (pas als het gras weer gaat bloeien ben ik het bokje weer wbt de pollen: huisstofmijt is 24/7 aanwezig en daar scoor ik top op helaas).
Wel heeeeel vervelend. Yoghurt zuivert de mond goed, dus dat is wel fijn om te nemen dan.
Ik zou het echt niet weten! Kan best zijn dat je last hebt van je ogen doordat je nu gewoon ziek bent.
moet zeggen dat ik me momenteel ook niet lekker voel erge hoofdpijn en koud,lijkt wel erger te worden met de antibiotica nou zal wel evne geduld moeten hebben>>