Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppert schreef:Beetje verantwoord beleg is 20/30+ kaas, kipfilet, runderrookvlees, rosbief, magere achterham, vis (geen gebakken!!). Vermijd de worstsoorten. Probeer elke boterham eerst te beleggen met wat halvarine, dan sla, dan broodbeleg en daarboven op nog tomaat,komkommer of radijs. Heb je gelijk een hele hap, je buik rond en het is nog gezond ook
_Patriciaa schreef:Noppert schreef:Beetje verantwoord beleg is 20/30+ kaas, kipfilet, runderrookvlees, rosbief, magere achterham, vis (geen gebakken!!). Vermijd de worstsoorten. Probeer elke boterham eerst te beleggen met wat halvarine, dan sla, dan broodbeleg en daarboven op nog tomaat,komkommer of radijs. Heb je gelijk een hele hap, je buik rond en het is nog gezond ook
Okeen is dat jonge of oude kaas
?
Zeg maar het enige beleg wat ik uit dit lijstje lus is rookvlees![]()
![]()
Urielle schreef:Hoi allemaal,
mag ik hier ook posten?
Ik ben momenteel weer wat aan het loeren richting diëten. Vorig jaar ben ik 25 kilo afgevallen, na de geboorte van mijn dochter woog ik nl. meer dan 90 kilo bij een lengte van 1.65 en de belofte van buitenaf dat het met borstvoeding en achter de kleine aanrennen dubbel af zou gaan is niet uitgekomenDus heb zelf een crashdieet gehouden gedurende enkele maanden en verloor zo 25 kilo maar stilletjes aan zit ik nu weer aan maat 42/44 en het zou zonde zijn van de moeite van vorig jaar als alles er terug aan zou komen. Vandaar dus.
Eigenlijk zou ik graag eens naar een diëtiste willen, maar ik zag dat Suzanne een paar pagina's terug exact mijn probleem schetste. Ik lust nl. bijna niks gezonds, heb met vier paarden op stal geen tijd om te gaan sporten en bovendien ook een groot gebrek aan zelfdiscipline (fitness is best leuk verder, voor twee, drie maanden dan... en dan vind ik het te tijdrovend en voel ik me teveel olifant naast zo'n grietje met maat 34 in een fitnesspakje). Ik weet niet wat een dietiste kost maar het is vast ook nog erg duur en ik schaam me rot als ik voor moet leggen wat ik allemaal niet lust en nu eet