Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:Ik noem dat legale mishandeling. Mijn fysio heeft daar ook een handje van, dan zie ik die blik in zijn ogen...........denk ik, waar is hier de nood uitang Het enige wat hij doet is sadistisch lachen, de knurft. Maar ja, help elke keer wel weer.
Branca schreef:aikon schreef:Ik noem dat legale mishandeling. Mijn fysio heeft daar ook een handje van, dan zie ik die blik in zijn ogen...........denk ik, waar is hier de nood uitang Het enige wat hij doet is sadistisch lachen, de knurft. Maar ja, help elke keer wel weer.
Jaja... is enige vorm van sadisme ook.. Ik zeg dan dat ie even moet stoppen en hij ziet dan mn handje omhoog komen.. Dan zegt ie al;; Oho.. ik zie dat handje gniffel gniffel. Ja..ff stoppen, want anders komt t niet goed. Ik moet even aftellen.
het scheelt.. het is een kennis van ons
Ik kan ook veel hebben, maar niet alles. En veel stoppen heeft geen zin..hij moet er toch doorheen. Spieren doen nu eenmaal pijn
EsBianc schreef:Ach ja, als alle pijntjes bij de fysio helpen heAltijd beter als migraine.
Ik heb nog steeds een aanval, helaas.
@ Marciadenise: Ik zit op 2x daags 50 mg topamax en 1x daags 100 mg metoprolol ret. En tijdens aanvallen gebruik ik paracetamol of finimal, zo nodig daarbij brufen bruis of naproxen, en zo nodig daarbij zomig.
Voel je al verschil van de topamax Branca?
Branca schreef:Nou, welkom bij de club![]()
Goh.. dan heb jij eigenlijk jaren onnodig pijn gehad. Je had al veel eerder een migrainepil kunnen hebben en wellicht de topamax.
Ik hoop dat ie bij mij ook zo gaat werken zeg.
Ik ben alleen niet blij met dagelijkse medicijnen... maarja.. ik vind het onleefbaar met migraine
aikon schreef:Alles in het lichaam staat met elkaar in verbinding, hoe je het went of keert. Dus zou ik het niet vreemd vinden dat er meer achter zit en dus ruimer behandelt dient te worden. Met symtoon bestreiding word je niet echt geholpen. En dat mensen de laatste jaren steeds vaker op bepaalt eten reageert, vraag me af wat ze voor een rotsooi ze allemaal in ons eten dauwen zonder dat er ook maar iemand wat van weet. En dat genetische gemanipuleer, ik heb mijn twijfels of het wel zo goed is voor mens en dier. Maar ja, wie ben ik?