Hoi, mag ik mij hier ook melden? Bij mij is ook fibromyalgie vastgesteld en ik weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Herkende mezelf heel erg in deze quote:
Verafjord schreef:Ik ben keihard voor mezelf, ik blijf doorlopen met die pijn, ik wil het (denk ik) ook niet accepteren. Ik leef met pijn, maar ik laat me niet hinderen door die pijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet willen accepteren en gewoon maar door blijven gaan. Zit nu ook al twee maand thuis omdat werken niet lukt, dinsdag moet ik weer naar de bedrijfsarts. Had 'gehoopt' dat het mijn klachten verklaard zouden kunnen worden door iets 'tastbaars', maar helaas. Ik merk dat het me ontzettend frustreert en dat ik er ook niet tegen kan wanneer mensen maar blijven zeggen hoe erg en vervelend ze het wel niet voor me vinden. Weet ook niet hoe ik moet reageren en kan geen hulp bij dingen accepteren. Grenzen stellen, ho maar
Hoop dat ik hier een beetje mijn verhaal kwijt kan en dat jullie misschien tips en trucs hebben
Nu moet ik eerst weer even naar paardlief om te proberen daar een kuur Sandclear in te krijgen