Maar wel goed van je! Alvast succes en veel plezier!

en Ragna, wat leuk voor je!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
em_papillon schreef:ik word gek van autisten... de gene die ik ken hebben mn leven op hol geslagen en alles in de war gebracht en dikke wantrouwe opgeleverd... erg vervelend.. en de meeste denken zelf dat ze zielig en geweldig zijn... maar houden geen rekening met de rest... want.. het motto van de meeste autisten:
Ik ben niet raar.. de wereld is raar..
Ik ben niet anders, de wereld is anders,
Ik doe niet stom, de wereld is stom..
en ga zo maar door..
em_papillon schreef:ik word gek van autisten... de gene die ik ken hebben mn leven op hol geslagen en alles in de war gebracht en dikke wantrouwe opgeleverd... erg vervelend.. en de meeste denken zelf dat ze zielig en geweldig zijn... maar houden geen rekening met de rest... want.. het motto van de meeste autisten:
en ga zo maar door..
vanitymay schreef:em_papillon schreef:ik word gek van autisten... de gene die ik ken hebben mn leven op hol geslagen en alles in de war gebracht en dikke wantrouwe opgeleverd... erg vervelend.. en de meeste denken zelf dat ze zielig en geweldig zijn... maar houden geen rekening met de rest... want.. het motto van de meeste autisten:
en ga zo maar door..
Tja dat is dus de stoornis, cq ziekte. Blinden vind ik ook zo vervelend: Je moet ze maar voorrang geven, mag niet eens aan hun hond zitten en de halve stad moet blindenproof zijn...(?)
em_papillon schreef:doe ff normaal joh... ben het gewoon wel is zat ja... en die 'verkeerde mensen' zit toevallig wel mn broer tussen.. die mn hele leven nooit naar me heeft omgekeken, die me sloeg en nare dingen liet zien.. doet opeens aardig en dumpt je daarna weer keihard.. heeft mn ouders traumas oplaten lopen waardooor ik dingen niet mag.. en nog,.
mijn broer is het dierbaarste die ik bezit en ik hou zielsveel van hem.. maar soms wil ik gewoon een stukje sorry horen.. of iets van schuldgevoel zien...
en ik scheer ze helemaal niet over 1 kam.. want ik hou juist van dat soort mensen.. maar soms komt hun gedrag mn neus uit.. en hoop ik door te reageren in een topic als dit een soort reacties te krijgen van mensen met autisme die inzien wat ze gedaan hebben.. dat die er ook nog bestaan... of die zien hoe moeilijk het is voor andere om ermee te leven..
en sorry dat ik dat op deze manier doe.. heb mezelf ff niet meer in de hand..
en ga zo maar door..
en ga zo maar door..
Citaat:Oke, hier deed je me best wel pijn mee.
Ik heb er niet voor gekozen om het te hebben. Het liefst had ik het natuurlijk helemaal niet gehad.
En ookal hoor ik niet bij de meesten autisten die jij beschreef, maar toch.
Ik zit gewoon heel erg met mezelf.
Ik snap ''normale'' mensen niet, en zei mij meestal ook niet. Al doen we beide ons best.
Ik moet me altijd aanpassen als ik ergens kom of als ik iets doe, weet je hoe vermoeiend dat is. En het lukt niet eens altijd, en ja dan heb ik schuldgevoel. Gewoon omdat ik mezelf, maar ook andere in de weg zit.
Maar toch vind ik mezelf niet zielig. Ik heb een bepaald karakter en gedachtegang, misschien wat anders dan andere, maar dat heeft iedereen wel.
Meer heb ik niet te zeggen.
Maar probeer niet te denken, wat andere zullen denken. Want ik ken genoeg autisten die niet zo denken.