waarschijnlijk heeft hij wat meer tips erover.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:met plastic/acryl balletjes heb je ook minder last van tanplak op je piercing, tenminste dat is bij mij wel het geval
Ketaki schreef:Lous schreef:Er staat een plaatje met omschrijving op de eerste pagina
ik zag het indd al ja
zitten hier trouwens veel bokkers met een tepelpiercing, vind het erg gaaf, maar denk dat het veel te veel pijn doet, en ik heb niet zo'n heel hoge pijngrens, dus durf niet echt![]()
Skitter schreef:nils schreef:met plastic/acryl balletjes heb je ook minder last van tanplak op je piercing, tenminste dat is bij mij wel het geval
Hmm, nee dat heb ik niet. Ik heb het minder op metalen balletjes. Heb nu zwarte plastic balletjes en heb het best erg
stephanie09 schreef:rij je alle drie de paarden? maar je ben ook actief met het boven lichaam bezig dus staan zit staan zit zeg maar waardoor je opzich ook wel een beetje met je buik bezig waardoor het onder de band nog warmer wordten bij warmte gaan bacterien broeien mij lijkt het iniedergeval geen goed idee
Nadia_Mocca schreef:Ketaki schreef:
ik zag het indd al ja
zitten hier trouwens veel bokkers met een tepelpiercing, vind het erg gaaf, maar denk dat het veel te veel pijn doet, en ik heb niet zo'n heel hoge pijngrens, dus durf niet echt![]()
Uhm, ik weet er eentje. Volgens mij was het xDramaQueen
nils schreef:ja, ik heb er 1 en inderdaad het doet pijn om te laten zetten ja!![]()
ik geloof dat vickey er ook 1 heeft en zij vond het helemaal niet pijnlijk...
Marloes__ schreef:Is de uitgroei kans bij een sternum echt zo groot? Ik vind het namelijk echt veel mooier als een MD...
marlies85 schreef:Hoelang heb je je tongpiercing al blauw00gje??Dat is ook voor een groot deel bepalend voor de zwelling
nils schreef:Skitter schreef:Hmm, nee dat heb ik niet. Ik heb het minder op metalen balletjes. Heb nu zwarte plastic balletjes en heb het best erg
beter je tanden poesten scheelt een hoop...![]()
![]()
bij mij scheelt het wel of ik nou metalen of plastic balletjes in heb.
blauw00gje schreef:Ik heb trouwens nog een vraag:
Als jullie je tongpiercing verwisselen, doen jullie m dr dan van boven naar beneden doorheen en beneden het balletje vastmaken?
Of andersom?
blauw00gje schreef:Ik heb trouwens nog een vraag:
Als jullie je tongpiercing verwisselen, doen jullie m dr dan van boven naar beneden doorheen en beneden het balletje vastmaken?
Of andersom?
NanC_MakkeR schreef:ik heb afgelopen vrijdag een tragus piercing laten zetten!
nu nog een helix en een neuspiercing XD