Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meliiSsatjje schreef:Moirsa schreef:die is idd fijn, maar met roken best irritant want me sigaret bleef steeds plakken.
Miss kiss proof nemen?
Meliaforever schreef:Zou ik er eentje aanmaken?
Citaat:ja maar dan geeft het niet af maar dan glijd me peuk uit me bek
meliiSsatjje schreef:Citaat:ja maar dan geeft het niet af maar dan glijd me peuk uit me bek
okee, dan miss mee doen aan beste idee van nederland, en een kiss proof en anti-glij lipgloss op de markt brengen, oja en eentje die lang blijft zitten![]()
![]()
daNiielle_ schreef:Ik kreeg laatst trouwens wat mee van een gesprek.
Iemand had moeite met in slaap te komen, en de andere gaf een tip ;
Elke keer voordat je van plan bent te gaan slapen bijv. Warme chocolademelk drinken. Je lichaam ging zich aanwennen dat je daarna gaat slapen, en dus val je sneller in slaap.
Ik vond het nogal onlogisch, maar ik slaap nu altijd wel een kwartier eerder dan normaal. Ik kom echt heel moeilijk in slaap
Het is geen beauty tip, maar toch handig.
brittje88 schreef:daNiielle_ schreef:Ik kreeg laatst trouwens wat mee van een gesprek.
Iemand had moeite met in slaap te komen, en de andere gaf een tip ;
Elke keer voordat je van plan bent te gaan slapen bijv. Warme chocolademelk drinken. Je lichaam ging zich aanwennen dat je daarna gaat slapen, en dus val je sneller in slaap.
Ik vond het nogal onlogisch, maar ik slaap nu altijd wel een kwartier eerder dan normaal. Ik kom echt heel moeilijk in slaap
Het is geen beauty tip, maar toch handig.
weet je dat melk drinken voordat je naar bed gaat eigenlijk heel slecht is, neem dan een bakkie thee. De zuren in de melk blijven zitten doordat je stofwisseling omlaag gaat als je slaapt wat dus in je lichaam gaat verzuren.
Simba_ schreef:brittje88 schreef:
weet je dat melk drinken voordat je naar bed gaat eigenlijk heel slecht is, neem dan een bakkie thee. De zuren in de melk blijven zitten doordat je stofwisseling omlaag gaat als je slaapt wat dus in je lichaam gaat verzuren.
Bovendien is iedere dag chocomel niet bepaald goed voor je lijn hoor![]()
Als het gaat over dat je lichaam ergens aan gewend moet raken dan kun je net zo goed een glas water nemen.
Mystica schreef:Wie weet hoe je mooie krullen krijgt zonder krulspelden, vlechten of krultang?
Mystica schreef:Wie weet hoe je mooie krullen krijgt zonder krulspelden, vlechten of krultang?