Voor mijn operatie 9mm, na de operatie 0mm en sinds kort zit ik op 3mm...
enniee
Geplaatst: 19-05-11 16:48
ik ben 16.. op mijn 17de word ik geopereerd.
enniee
Geplaatst: 19-05-11 16:49
mayniac_val schreef:
Voor mijn operatie 9mm, na de operatie 0mm en sinds kort zit ik op 3mm...
Heb jij toevallig ook een foto van voor de operatie en één van na de operatie? heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien heb je die ook wel geplaatst hoor
Jep, als je bij 'n post van mij op 'geplaatst op..' klikt, kun je al mijn posts doorlezen! Wat was heel erg mooi, baal d'r van dat het weer een stukje naar achteren staat.
enniee
Geplaatst: 19-05-11 16:54
mayniac_val schreef:
Jep, als je bij 'n post van mij op 'geplaatst op..' klikt, kun je al mijn posts doorlezen! Wat was heel erg mooi, baal d'r van dat het weer een stukje naar achteren staat.
9 mm overbeet. En bijt veel te diep, das nog het vervelendste.
Liindax
Geplaatst: 19-05-11 23:52
Na de operatie had ik egt een heel erg dik hoofd en bond en blauw kreeg ook nog een ontsteking in mn kaak van de operatie..
Heeft allemaal erg lang geduurd voor ik weer kon eten enz
Heb last van mn kaken met harder taaier eten zoals stokbrood noten Mn kaken knakken sind de operatie en soms lijkt het wel of ze iets of wat vast zitten (kan ze dan wel weer los knakken hoor) Met hardere dingen eten beginnen mn kaken zeer te doen wat zeurend zeg maar niet egt pijn scheuten En in de winter met vriezen heb ik ook last van mn kaken, kan het gevoel niet zo goed uitleggen ook wat zeurderig
Ik hoop dat het met jullie allemaal wel goed gaat of afloopt!
Ohja k had ook een kant van mn lip en een gedeelte onder mijn mond doof maar dit is helemaal weer bij getrokken gelukkig
Ben je al naar de kaakchirurg geweest met die klachten Liindax?
Ik was gisteren weer bij de kaakchirurg (de assistente helemaal van: 'jij was hier vorige week toch ook!?') en nu heb ik een doorverwijzing gekregen voor de kaakfysio. Daarnaast moet ik een splint bij de tandarts laten maken en heel hard hopen dat mijn pijnklachten overgaan. Ondertussen kan ik niks eten zonder dat het gepaard gaat met pijn en pijnstillers werken nog altijd niet...
Dat is Klote... sterkte der mee, eettips heb ik niet want heb de operatie nog niet gehad
Muurp
Geplaatst: 26-05-11 09:20
Ik kon ook niet echt eten. Ik heb de eerste 2 dagen op vla/yoghurt geleefd. Daarna kon ik wel bijv. aardappelpuree gemengd met spinazie oid en soep (met hele kleine stukjes brood erin dopen) eten.
Sterkte.
MiiGurl
Geplaatst: 26-05-11 09:31
vla/yoghurt gaat ook al niet
Heb ook last van veel slijm
Ze hebben het vastgezet met elastieken. zowel boven als onder Kan ook amper een pijnstiller doorslikken